Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

broodeeck

Rejestracja: 28 lut 2013
OFFLINE Ostatnio: dziś, 02:31
****-

Moje posty

W temacie: Co ostatnio kupiliście?

wczoraj, 20:40

IMG-20200129-WA0012.jpg

 

Drop ALT High Profile + Halo Switches (60g) (65%)

 

Myslalem ze moja Pok3r to kklawiatura premium ale w porownaniu do tej z Dropa to sredniawka. Wykonanie jest na najwyzszym poziomie, jest po prostu piekna, dopieszczona niemal pod kazdym wzgledem. Ma mozliwosc wymiany switchy (tzw. hot swapable). Wlasciwie kupilem ja kilka tyogdni tem a w niedziele zakupilem jej wiekszego brata Drop CTRL (TKL - 75%) z Kailh Speed switch. Niestety wysylka dopiero w lipcu wiec zdjecia beda pozniej. U gory natomiast na powyzszym zdjeciu znajduje sie tez Corsair Strafe z nowymi bialymi klawiszami PBT, ktore zakupilem na amazonie tez kilka tygodni temu. Ponizej lepsze ujecie. Wybaczcie za ta rolke papieru. :D

 

IMG-20200129-WA0010.jpg

 

A tu zdjecie z pracy, biurko niestety nie moje bo na nocnej zmianie nikt nie ma wlasnego biurka ale lubie otaczac sie wlasnymi gadzetami by mi sie lepiej pracowalo, w tle sluchawki ATH m50x limitowana edycja. Podkladka rowniez niedawno zakupiona z amazona,, za 12 euro XXL, jakosc naprawde zaskakuje, gralem na niej i nie doswiadczylem praktycznie zadnej roznicy w porownaniu z moja Logitech G640. 

 

IMG-20200204-WA0001.jpg

 

Ponizej kabelek do klawiatury, cena 10 euro, jakosc lepsza niz widac na zdjeciach, naprawde fajnie wykonany kabelek. 

 

IMG-20200222-015825-1.jpg

 

IMG-20200117-WA0000.jpg

 

A tu powyzej poprzednia wersja biurka, zmodowana klaweiatura Poker3 z klawiaszami PBT z amazona, Mysz Logitech g603, kabel coiled do klawiatury za 10 euro, jakos wykonania naprawde swietna jak za ta cene, nie widac tego na zdjeciu ale jest polprzezroczysty w kolorze srebrnym. Wszystkie gadzety zakupione na przestrzeni kilku tygodni. 

 

 

 

 

 

 


W temacie: Ergonomiczny fotel do 2000

22 luty 2020 - 08:05

Sam jestem na etapie poszukiwania fotela ergonomicznego i moj wybor padl na wloska firme hjh, ktora ma bardzo dobre opinie wsrod klientow a konkretniej waham sie miedzy dwoma modelami (ze strony jej niemieckiego przedstawiciela):

 

Model Skope: (Sklaniam sie bardziej ku temu produktowi - niestety nie ma jeszcze recenzji tych foteli jako ze jest to nowy produkt, mianowicie przypomina ten produkt renomowany i duzo drozszy "Herman Miller - Embody", ktory ma opinie najlepszego fotela ergonomicznego na Swiecie, niestety jest tez ekstremalnie drogi i stwierdzilem, ze jednak to za duzo kasy, pomimo ze cholernie mi sie podoba):

 

https://www.buerostu...fice-Chair.html

 

Model Spectre:

 

https://www.buerostu...fice-Chair.html

 

A oto link do strony ich producenta we Wloszech:

 

https://www.hjh-office.it/

 

Wklejam tu bo ceny tych foteli sa w zasiegu Twojego budzetu wiec moze Ci sie spodobaja. Jak znajde gdzies jakies godne opinie na temat tych produktow to wkleje.


W temacie: Dlaczego duża część Polaków nie chodzi na wybory?

09 październik 2019 - 22:18

Ja mieszkam od 12 lat w Irlandii i w tym roku pierwszy raz pojde tutaj na wybory PL. Nie bede jednak glosowal dla siebie bo wychodze z zalozenia, ze nie powinienem glosowac tak jak ja chce skoro ja nie zyje w PL. Bede glosowal tak jak sobie zycza moi najblizszi, ktorzy mieszkaja w PL (mama, brat z rodzina), tak by to byl glos oddany dla nich.


W temacie: Nowa obudowa (NZXT?)

09 październik 2019 - 21:57

Fractal Design Meshify C - jakosc za rozsadna cene. Obudowa ceniona przez wielu forumowiczow. Ladna i przewiewna a do tego bez zbednych bajerow rgb. Inna to cooler master serri H500M bardzo przewiewna, masz rozne rodzaje od standardowej h500, poprzez h500p and premium h500m. Te juz drozsze wiec bralbym tą meshify C.

 

Jest jeszcze Silverstone Primera SST-PM02 w dwoch wersjach. 

Specyfikacje mozna zobaczyc tutaj (w ogole polecam ten sklep, maja bardzo duzy wybor i mozna poczytac w szczegolach o specyfikacji wszystkiego co tam sprzedaja): 

 

https://www.overcloc...-ca-44b-sv.html

 

Video z montazu: https://www.youtube....h?v=RDo2jVd1tPE

 

Edit: 

Dodaje do wgladu Meshify C: https://www.overcloc...-ca-07f-fd.html

 

Tutaj jeszcze ciekawa corsair iCUE 220t:  https://www.overcloc...-ca-24v-cs.html

W niej zamontujesz krakena x62 tylko na przodzie, u gory jedynie kraken x52 (2x120=240m).


W temacie: Nowa obudowa (NZXT?)

09 październik 2019 - 19:58

Jak chcesz przewiewna bude to nie bierz NZXT bo ona do takiej nie nalezy.