Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

ELLIOTT

Rejestracja: 03 sty 2013
OFFLINE Ostatnio: 24 wrz 2016 13:04
*----

#1715303 Poszukuje przestrzennych głośników komputerowych

Napisane przez ELLIOTT w 18 styczeń 2015 - 23:13

W tej cenie only jakieś 2.1 typu edifier c2x które poprawnie grają..


  • 1


#1703721 Glośniki do muzyki (~400zł)

Napisane przez ELLIOTT w 09 styczeń 2015 - 15:25

r2600?


  • 1


#1693051 Edifier r2600

Napisane przez ELLIOTT w 01 styczeń 2015 - 22:28

Trochę odkopię temat bo mam dylemat..

Mam na oku te głośniki jednak nie wiem, które wybrać. BR z przodu czy BR z tyłu?

Będą stały dosyć blisko ściany. Ewentualnie na jakieś 5-10cm mógłbym je odsunąć.

BR z przodu


  • 1


#1670678 Głośniki do 500 zł

Napisane przez ELLIOTT w 13 grudzień 2014 - 08:48

5.1 w tej cenie zapomnij, można pokusić się o w miarę poprawnie grane 2.1 typu edifier c3, drożej jeśli ma wyjść to jeszcze cx6d(5.1) lub 2.1 s530


  • 1


#1020951 Gigabyte GA-990XA-UD3 - temperatury płyty

Napisane przez ELLIOTT w 22 czerwiec 2013 - 18:09

Miałem tą płyte i mówię jeszcze raz Tobie, że ten typ tak ma. Sprzedaj ją lub pogódź się z tym.


  • 1


#1020489 Gigabyte GA-990XA-UD3 - temperatury płyty

Napisane przez ELLIOTT w 22 czerwiec 2013 - 11:58

W normie masz tempy, mostek bardzo mocno grzeje się w tej płycie. Jedyna rada to nie przejmować się tym lub zmienić na lepszą pastę pod radiatorem..


  • 1


#838660 Karta graficzna MSI kupiona w Agito i ciągłe problemy.

Napisane przez ELLIOTT w 27 styczeń 2013 - 22:38

Źle to zrozumiałeś jeśli oddasz kartę na zasadzie niezgodności towaru z umową gwarantem jest sklep a nie MSI !. Także jak sklep w terminie nie wyrobi się z odpowiedzią na Twoje żądania, muszą się do tego ustosunkować..! 

Zrobisz jak uważasz ja już powiedziałem swoje, jak ktoś nie potrafi tego zrozumieć to nawet do sądu nie ma co podchodzić ze sprawą bo wyśmieją.. :rotfl:  

Radzę trochę poczytać na temat reklamacji na forum prawnym.. 8)

Powodzenia.

Pozdro


  • 1


#837322 Karta graficzna MSI kupiona w Agito i ciągłe problemy.

Napisane przez ELLIOTT w 27 styczeń 2013 - 08:53

Jest gdzieś w internecie stosowne pismo do wypełnienia z zamiarem odstąpienia od umowy. Dobra rada to robić zdjęcia produktu przed wysłaniem na serwis. Po otrzymaniu również zrobić zdjęcia i tworzyć powoli materiały dowodowe. Sklep ma 14dni na ustosunkowanie się do roszczeń, jeśli ten termin sklep przegapi, nie ważne czy z winy serwisu czy swojej( w tych 14dniach maja dać odpowiedź czy reklamacja została uznana). Po 14 dniach ciszy, zgłaszasz sprawę telefonicznie dla inspekcji handlowej w mieście w którym znajduje się agito i została wysłana Twoja karta. U siebie w mieście udajesz się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, który ma Tobie pomóc w razie czego w założeniu sprawy w sądzie oraz porad prawnych.. Im więcej uzbierasz materiałów dowodowych tym lepiej..

Pamiętajcie o jednym zawsze reklamujcie niezgodność towaru z umową! Jak wyślecie na gwarancje to już inne paragrafy są i jest trudniej później wygrać..

Ps. w reklamacji dodaj że jak nie dojdziecie do polubownego rozwiązania sprawy zgłosisz to dla Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, że zostałeś oszukany..

Miałem podobną sytuacje ale z płytą główną, sklep oszukał mnie wysyłając po serwisową płytę kogoś innego do tego była na szczęście niesprawna! Ale reklamacja była pierwsza na zasadzie niezgodności towaru z umową ( w tym wypadku gwarantem jest sklep a nie firma produkująca dany produkt).

Cała sprawa dopiero zakończyła się pozytywnie w sądzie po prawie półtora rocznej batalii. Sklep i tak miał ulgę, ponieważ mogłem dodatkowo go obarczyć o straty finansowe które naraził mnie na dodatkowe koszty zakupu drugiej płyty głównej..

 

A co do MSI sam jestem posiadaczem ich płyty głównej i olewają nas jak sobie chcą co jest hańbą dla tej marki..

Asus w mojej sprawie raz, dwa na innym forum po nr płyty głównej powiedział jak sprawa wygląda.. I do czego doszło. Sam mam mały problem z ich płyta główną i nie raczą nawet łaskawie odpowiedzieć..

Cała prawda o MSI.. Może Msi niech ruszy w końcu swoje cztery litery i niech poinformuje Cie o przebiegu reklamacji..

 

Pozdro


  • 5