Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Mofixil

Rejestracja: 21 paź 2012
OFFLINE Ostatnio: 20 lut 2019 17:14
****-

#2004886 [MULTI] Fallout - seria

Napisane przez Mofixil w 16 listopad 2015 - 16:44

Nie łapie hejtu na FO4.

Ja się bawie świetnie, spora część moich znajomych z różnych części świata również nie żałuje wydanych pieniędzy. Ale może to przez to że jesteśmy [...] casualami i nie mamy nostalgicznych gogli po poprzednich odsłonach.

 

Fallout 4 nie jest grą idealną, ale twierdzenie że to wyłącznie krok w tył względem poprzednich części (jestem niemalże pewien że przyrównywany do połatanych oraz ze wszystkimi DLC) jest bardzo krótkowzroczne.

 

Bo gdzie jest ten wielki skok w tył w morze gówna o którym wszyscy mówią? Sam gameplay to wielki krok w przód w porównaniu do żałośnie topornego systemu w FO3 czy NV. System modyfikacji oręża to też wielki krok w przód w porównaniu do bólu w du**e jakim był ten system w FONV.

 

System dialogów? Jezu święty, może muszę przejść te grę jakieś 10 razy na 100% żeby do mnie dotarły jakiekolwiek wady tego systemu. W czym poprzednie odsłony były lepsze? Lista z których grubo ponad połowa opcji to informacja turystyczna? Doliczmy nawet samo odejście od NPC (bo w ten sposób się przerywa obecnie dialog) i mamy już 5 opcji do wyboru.

Można się czepiać że skrótowce są dosyć niejasne w tym co się stanie po wybraniu konkretnej opcji, ale ani razu nie czułem by gra zrobiła coś wbrew temu co chciałem osiągnąć (na dodatek można zapisywać grę w trakcie dialogu więc GGWP).

 

Największym problemem są chyba cienie w miastach, które potrafią zarżnąć dowolną maszynę. Ale jako .iniwarrior, po spędzeniu aż 10 minut na edycji plików konfiguracyjnych gry (zbiłem dystans rysowania cieni do około 50m, lub 3500 jednostek oraz rozdzielczość mapy na 2048 z 4096) najniższy drop jakiego doświadczyłem w miastach to aż do 50FPS.

 

I oczywiście znajdują się też problemy z przyklejaniem się do terminali czy pancerzy wspomaganych, kilka razy zablokowałem się na czymś i nie mogłem przerwać animacji.

 

A teraz wracam do Bostonu.


  • 3


#2000560 [MULTI] Fallout - seria

Napisane przez Mofixil w 11 listopad 2015 - 18:23

Pchanie dodatkowych wodotrysków zwyczajnie nie było tego warte. I tak mocno podkręcili silnik, nie można w nieskończoność rzucać garściami dolarów w programistów licząc na zmiany które zawsze będą wielkie i przełomowe.


  • 1


#1991159 [MULTI] Fallout - seria

Napisane przez Mofixil w 01 listopad 2015 - 11:50

 

Według informacji z http://fallout.gamepedia.com różnica pomiędzy engine w Skyrim a Fallout 4 to tylko dwa punkty:

 

  • Supporting Physically-based Rendering (PBR) and a dynamic volumetric lighting system
  • character editor system that allows a free-form creation of faces.

 

To są największe zmiany które również łatwo wcisnąć ludziom od marketingu.

Nikogo nie obchodzi to jak wygląda obecny pipeline, niby poprawione wsparcie dla modów czy masa poprawek i optymalizacji pod kopułą.


  • 1


#1945178 BATTLEFIELD 4 - PROBLEMY

Napisane przez Mofixil w 08 wrzesień 2015 - 06:17

Serwer chodzi w 30Hz. DICE LA planuje i współpracuje z providerami serwerów nad wprowadzeniem 60 i 120Hz.


  • 1


#1939269 BATTLEFIELD 4 - PROBLEMY

Napisane przez Mofixil w 01 wrzesień 2015 - 15:35

Jakby ktoś dzisiaj miał problemy z Night Ops po wiosennej poprawce, trza ściągnąć stąd, odczekać chwilę, przelogować się i Battlelog nie powinien się już pluć o brak dodatku.

 

Serwery EA są obecnie zawalone ludźmi którzy to pobierają czy ściągają samego patcha, wiec część z czekaniem nie jest obowiązkowa.


  • 1


#1892204 BATTLEFIELD 4 - PROBLEMY

Napisane przez Mofixil w 07 lipiec 2015 - 10:12

bo mnie te ich balanse wkurzają

Że robota DICE LA czy autoadmin na serwerach? Bo jak patrzę na to, co DICE LA zrobiło w BF4, to mam ochotę im wszystkim bombonierkę wysłać w podzięce, za to, że z BF4 w końcu zrobili w miarę porządnego FPSa.


  • 2


#1810623 [MULTI] Grand Theft Auto - seria

Napisane przez Mofixil w 11 kwiecień 2015 - 20:36

Rockstar Warehouse/Steam, digital będzie prawie natychmiast, retaile ponoć wyprzedane niemalże wszędzie.


  • 1


#1808313 [MULTI] Grand Theft Auto - seria

Napisane przez Mofixil w 09 kwiecień 2015 - 14:21

Mi do płynności 30 fps wystarczy.

>Płynność

>30FPS

 

Przykro mi gościu, ale dział konsolowy jest gdzie indziej.


  • 6


#1803430 [MULTI] Grand Theft Auto - seria

Napisane przez Mofixil w 04 kwiecień 2015 - 16:08

Otwierasz pudełko, a tu karteczka z kodem i instrukcją jak pobrać, mapka, mini-poradnik i jedna płyta DVD z muzyką.


  • 3


#1799834 [MULTI] Grand Theft Auto - seria

Napisane przez Mofixil w 01 kwiecień 2015 - 14:06

Wątpię by optymalizacje GTAV dało się spartolić bardziej ni GTA IV, ale z drugiej strony myślałem że BF4 nie może być gorszy od BF3, zdziwiłem się...


  • 1


#1782770 [MULTI] Battlefield - seria

Napisane przez Mofixil w 16 marzec 2015 - 15:21

Nie wiem czy się cieszyć że Visceral ma poczucie humoru czy płakać że Battlefield zamienia się w jakieś kompletnie losowe gó**o dla dzieciarni... owait, to się zaczęło koło 2010 roku tylko bez humoru :v

 

Daj ktoś znać jak Hardline spadnie do 50zł.


  • 2


#1759798 [MULTI] Grand Theft Auto - seria

Napisane przez Mofixil w 24 luty 2015 - 16:55

Ta, bo ciągłe przesuwanie premiery zawsze skutkuje poprawą jakości :D

Ciekawe jak żałosny musi być obecnie Half Life 3 czy jak okropny mógł być DNF gdyby go puścili w pierwszym terminie.

Albo bliższy nam Watch_Dogs.

 

A owieczki dalej preorderują.


  • 1


#1759742 [MULTI] Grand Theft Auto - seria

Napisane przez Mofixil w 24 luty 2015 - 16:18

NO ŻESZ K*RWA MAĆ.

 

Nie mam nic więcej do dodania.


  • 5


#1752247 [MULTI] Battlefield - seria

Napisane przez Mofixil w 17 luty 2015 - 21:32

>taktyka

>battlefield

 

śmiechłem


  • 2


#1698284 [MULTI] Saints Row - seria

Napisane przez Mofixil w 05 styczeń 2015 - 19:24

Mam pytanie odnośnie całej serii Saints Row, jeśli chciałbym zacząć zabawę z tą grą to czy należy zaczać od 1 części ? Czy też mogę grać śmiało w 4 część bez obawy  że nie znam co działo się wcześniej ? Są one ze sobą jakoś powiązane czy też każda część to zupełnie inna historia ?

O ile 3 i 4 są jakoś powiązane to 1 oraz 2 z resztą niespecjalnie. Przygodę można spokojnie zacząć od SR3 i niespecjalnie wiele stracić.


  • 1