Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

szef_rolet

Rejestracja: 26 cze 2012
OFFLINE Ostatnio: 05 sty 2016 15:09
-----

Moje posty

W temacie: Co pierwsze do wymiany? Budżet do 2000zł

20 grudzień 2013 - 22:13

a przy założeniu że takiego nie ma w ogole to jaki do 1500zł z wiekszych '27+ spelni swoja role? 


W temacie: Radeon Sapphire HD7970 3gb OC [NOWY]

07 kwiecień 2013 - 15:26

jakoś mi umknęło wcześniej, a nuż kogoś zainteresuje, na zdjęciu pod płytą CD widać fragment ulotki, która początkowo nie wzbudziła mojego zainteresowania. Dowiedziałem się jednak, że jest to karta rejestracyjna z kodem do Sapphire Select Club dla tzw. "golden member", którym przysługują różne promocje i gratisy. Aktualnie na stronie widnieje Far Cry 3 oraz Hitman: Absolution, nie jestem pewien na jakiej zasadzie to działa, ale darmowa gra zawsze w cenie, może ktoś się skusi.

 

IMG_5516.jpg

 

nie wiem jak u was, ale zdjęcia z góry dziwnym zrządzeniem losu przestały się wyświetlać, zaś postu powyżej nie mogę zedytować, zdjęcie ląduje tu ponownie, jeśli grzeszę niech mnie moderatorzy oświecą!


W temacie: Karta graficzna MSI kupiona w Agito i ciągłe problemy.

18 marzec 2013 - 00:37

Agito nie jest jedyne w tym szaleństwie. Ludzie, to są jakieś jaja! Kartę MSI 7970 nabyłem w sklepie ESC.PL. Działała dopóki nie umarła. I tu zaczyna się jazda. Zgłoszenie serwisowe złożone w okolicy w ostatnim tygodniu stycznia. Karta dociera do serwisu ESC 31 stycznia. 23 lutego wysyłam do serwisu ESC.PL następującą wiadomość:

esc.gif

 

Odpowiedź otrzymałem jeszcze tego samego dnia (i to jedyny pozytyw w całej historii). Ponieważ zgodnie z polityką ESC.PL zabronione jest kopiowanie i ujawnianie treści wiadomości pozwalam ją sobie jedynie zinterpretować.

Odpisano mi, że MSI oczekuje na część, którą trzeba sprowadzić zza granicy i naprawa może się wydłużyć do półtora tygodnia.

Tyle. Już pomijam fakt literówek i wybiórczo używanych polskich znaków w samym e-mailu, które to jednak dla mnie świadczą o elementarnym braku szacunku do klienta, tak głęboko zakorzenionym, że nawet gdy ktoś łaskawie zmusi się do odpisania natrętnemu klientowi, który nie dość, że kupił to jeszcze ma czelność korzystać z prawa do reklamacji, to robi to na odwal.

Czuję się potraktowany jak idiota, oszukany (jak to kuźwa jest, MSI Team raz pisze, że wymieniają sztuki na inne, innym razem, że naprawiają w Chinach, zaś ESC twierdzi, że czekają tutaj aż przywiozą klocek niezbędny do naprawy skądś tam, ktoś mnie robi w balona) i obrażony ponieważ oczekiwałem rzetelnego wywiązania się z terminu, a w razie niemożności dotrzymania go, liczyłem na jakąkolwiek wiadomość, w której ktoś mnie uświadomi, że czekam na próżno. A jednak, polityka - nie awanturuje się, można mieć go w du**e. Jest 18 marca, moja cierpliwość właśnie się kończy i dochodzę do wniosku, że czas zmienić taktykę, ponieważ "grzeczny i cierpliwy klient" nie zdaje egzaminu. Pieprzeni dorobkiewicze cudzym kosztem. Życzę Wam wszystkim z całego serca, obyście mieli niezawodny sprzęt, bo inaczej czeka was gehenna. Dziękuję i pozdrawiam.


W temacie: Czas realizacji zlecenia gwarancyjnego karty MSI

10 marzec 2013 - 13:29

Płyty główne i karty graficzne naprawiane są w Chinach.Naprawione komponenty następnie wymieniane są w Polsce w tzw. procesie SWAPu w zamian za uszkodzone.Kontrola jakość także znajduje się w Chinach. W MSI DE także prowadzony jest proces SWAP.

Wprost cudnie, ale wciąż nie rozwiązuje to mojego problemu. Ponieważ tydzień-półtora od realizacji gwarancji (jak poinformowano mnie w korespondencji), minął już dawno temu, a do mnie wciąż nikt nie raczył się odezwać w tej sprawie. Zwyczajnie zostałem zbyty. Czy naprawdę u nas w Polsce trzeba być upierdliwym i niegrzecznym klientem, żeby być traktowanym poważnie i z szacunkiem? Ja jestem cierpliwy, ale moja cierpliwość też ma pewne granice.


W temacie: Czas realizacji zlecenia gwarancyjnego karty MSI

23 luty 2013 - 20:03

Witam Was, tym razem ja. Również miałem przygodę z kartą graficzną MSI (HD7970) i zgodnie z procedurą reklamacyjną odesłałem ją do serwisu sklepu Esc.pl skąd powędrowała do "serwisu zewnętrznego". Za kilka dni minie miesiąc od kiedy karta zmieniła status na "w serwisie zewnętrznym", ja zaś nie chcąc wydawać pieniędzy na zamiennik (a drugiej karty niestety posiadam) mam związane ręce. W związku z tym napisałem do serwisu Esc.pl, w celu dowiedzenia się czegokolwiek na temat terminu odesłania karty z powrotem do mnie. Odpisano mi, że serwis MSI czeka na podzespół niezbędny do przeprowadzenia naprawy i całość może potrwać jeszcze X czasu. Natomiast w temacie, kilka postów wyżej wyraźnie napisano, że serwis wymienia niesprawne karty na inne modele. Czy każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie i faktycznie część kart jest naprawiana a inne wymieniane? Czy zostałem zwyczajnie zbyty przez pracownika sklepu, który musiał się ustosunkować do zadanego pytania, jaka jest prawda? Dzięki za odpowiedź!