Skocz do zawartości

lucky8

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O lucky8

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Właśnie nasz wzrok widzi płynną animacje w filmie, tu się zgodzę, ale w grze chodzi o same ruchy myszą, to nasz umysł rozróżnia większą ilość fps a nie wzrok i jest wrażenie takie jak by myszka mniej płynnie chodziła. Dowiedziałem się że najlepsi gracze odczuwają różnice nawet około 80 fps także ja jeśli ją dostrzegam przy 40 czy 50 to tylko oznacza że ze mną wszystko OK To już wogóle utwierdza mnie w przekonaniu że ze mną wszystko OK, po prostu różnica w fps jest widoczna . Temat do zamknięcia.
  2. i5 2500 Sterowniki ze strony Nvidii 301.42. Dowiedziałem się na innym forum że przy 30 fps jest input lag na poziomie 33 ms zaś przy 60 fps na poziomie 16 ms, więc ten parametr faktycznie się zmienia tak jak zaobserwowałem, to jest te zjawisko które obserwowałem w grze (po prostu mysz nie idzie tak płynnie, nie to że animacja skacze czy coś). Przyzwyczajony byłem do 30 fps na starym komputerze które były raczej stałe, na nowym metro zazwyczaj też ma stałe 30-40. Więc to chyba problem rozwiązany, widocznie mam nadwrażliwość na fps . Czyli jednak różnica jest pomiędzy 30 a 60 fps, niedaw
  3. i7 2500 4.5 GHz, 8GB ramu, EVGA 580GTX 1.5 GB. W Crysis 2 przy fullhd gdy fps zejdzie do 40 jest naprawdę bardzo płynne, zazwyczaj mam te 60 fps. Następna gra to Metro 2033, spadki są potężne od 60 do 30, tylko że gdy fps schodzi do 30 fps jest wciąż bardzo płynnie, tu jednak tak samo jak w crysis 2 procesor się nudzi a końcowy wynik to wina karty. Co natomiast tyczy się Crysis warhead, przy dużych rozróbach w paru miejscach w czasie gry jest 45 fps a kilka razy nawet ujrzałem 30 fps!!!! 5 letnia gra na tak wykręconym procesorze sprawia że ten ma trudności . Może to nie jest duży pro
  4. Witam, na starym kompie 30 fps w crysis jest dla mnie super płynne. Na nowym z 580 gtx jak będzie duża rozróba przy 30 fps nie da się grać, po prostu czuć jak by mysz lagowała. Sprawdzałem wiele gier w rożnych ustawieniach. Okazuje się ze 30 fps będące rezultatem ograniczenia przez proc a 30 fps będące rezultatem ograniczenia przez grafe to dosłownie nie to samo. Jeśli proc wyrabia na 50fps a grafa na 30fps to te 30 fps będzie dla mnie płynne i w grę gra mi się super, jednak jeśli to proc wyrabia na 30 a grafa na 50 w grę pomimo też 30 fps nie da się dosłownie grać . Czy ktoś to mógł by logic
  5. lucky8

    UNREAL ENGINE 4

    To ten sam Wulfen co zrobił paczkę tekstur do dooma 3 ? Unreal Enigne 4 robi wrażenie, te oświetlenie to będzie rewolucja. Bardzo spodobała mi się cała scena, chciał bym by wydali później gre w tym klimacie (tak samo jak samarytanina) http://images35.fotosik.pl/1443/16af894f2b9ecff6.jpg http://images46.fotosik.pl/1588/6b432736671057b7.jpg http://images42.fotosik.pl/417/07e2f86512042000.jpg http://images40.fotosik.pl/1624/6584a3f64e39f203.jpg
  6. lucky8

    580 SLI VS 670/680

    Po podkręceniu 680gtx czytałem bardzo dużo recek gdzie w większości testów wygrywa z 590GTX. Przy sli 580 musisz wziąć pod uwagę kwestie micro stutteringu. Moim zdaniem, TO JEST DIABELNIE WIDOCZNE. Najlepiej chyba zrobisz jak poczekasz do GF serii 7 lub na nowe radki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...