Skocz do zawartości

DjStar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    219
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

25 Dobry

1 obserwujący

O DjStar

  • Tytuł
    Dyskutant
  • Urodziny 14.04.1995

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  1. Dlatego, że każdy się śpieszy, żeby się wyrobić, bo wszystko sprowadza się do jednego: Duża konkurencja na rynku powoduje, że właściciele firm za wszelką cenę próbują zdobyć klienta
  2. Biznes prowadzi właściciel firmy, nie kierowca. Planowanie, dane, statystyka i doświadczenie to jedno, życie i praktyka drugie. Przy takim miesięcznym kilometrażu, ilość sytuacji, która może zaburzyć i spowolnić cały "proces" jest nie do policzenia. Danych żadnych nie mam, ale jestem pewien, że statystycznie, na drodze jest znacznie więcej spowolnień niż przestojów w fabryce z powodu awarii maszyn. Pomijam już ilość zmiennych panujących na drodze i w fabryce
  3. W tym właśnie problem, że takie są, niestety, realia. Klienci wymagają towaru na wczoraj, firmy transportowe obiecują gruszki na wierzbie, a finalnie to kierowca za to wszystko odpowiada, czy tego chce czy nie Tu nie chodzi absolutnie o gdybanie i zwiększanie limitów. Właśnie w tym rzecz, że są limity ustawione i w przypadku wyprzedzania, ciężarowy nie może sobie "depnąć" na chwilę, żeby zrobić to sprawnie. Wracam do mojego pytania - co by było, gdyby ograniczenie do 140km/h obowiązywało jako limiter w samochodzie, a nie przepis w kodeksie? W ostatnich lata
  4. Owszem, bo masz taką możliwość. Jak @leto87wspomniał, nie masz ogranicznika, ciężarówki mają - gdyby mogli, też wyprzedzaliby z wyższą prędkością Jednorazowo owszem, nie dostanie. Ale 4,5h to często ułamek tego, ile kierowca potrzebuje czasu, żeby dotrzeć na miejsce. Za notoryczne przekraczanie czasu pracy dostanie już mandat. W transporcie ciężkim jest całkiem inna skala prędkości, odległości i czasu - nie mierz tego swoją miarą. We Francji i Austrii nie byłem, ale w Niemczech? Jest więcej zakazów wyprzedzania i Niemcy są nauczeni do ich przestrzegania. Ale w miejscach
  5. A czy ty, jadąc 140km/h, trafiając na kogoś jadącego 138km/h zwalniasz do jego prędkości, czy go wyprzedzasz? Co sprawia, że tobie przysługuje ten przywilej, a kierowcy ciężarówki nie? Jadąc z ładunkiem, kierowca ma jakiś termin, w którym musi się wyrobić - często na styk, bo obowiązuje go czas pracy. Wierz lub nie, ale te 2km/h potrafią zadecydować o tym, czy kierowca dojedzie na parking na noc lub, w ekstremalnych sytuacjach, czy zdąży dojechać z ładunkiem na czas.
  6. Z tego co wiem, kluczem z Windowsa 7/8/8.1 bez problemu można aktywować Windowsa 10. Niestety, nie wiem jak sprawa wygląda z 11 - musiałbyś sprawdzić
  7. Temperatury w pierwszej kolejności - upewnij się, że chłodzenie na CPU jest prawidłowo zamontowane
  8. Miałem kiedyś podobny problem - okazało się, że źle zamontowałem chłodzenie procesora, przez co zwyczajnie się przegrzewał i wyłączał. Sprawdź czy jest dobrze zamontowane i jakie osiąga temperatury, nim się wyłączy
  9. Ok, w takim razie szkoda zachodu. Wykorzystam już temat przy okazji - czym najprościej, najszybciej, najlepiej, sklonować partycję systemową na nowy dysk? Dodam, że chodzi o przerzucenie danych z HDD na SSD, jeśli miałoby to zrobić jakąś różnicę
  10. Siemka. Wiem, że klonowanie dysku to żadna filozofia, ale nigdzie nie umiem znaleźć informacji, czy da się (a jeśli tak, to jak) sklonować dysk posiadający dwie partycje i przenieść na nowy dysk jako połączone w jedną? Dokładniej rzecz biorąc, mam dysk z partycją systemową C oraz z jakimiś programami na D. Chcę to przenieść na nowy dysk, ale bez podziału na partycje, jednak z zachowaniem wszystkich danych z obu partycji. Jest to wykonalne?
  11. Jak w temacie, wielu z was pracuje przed komputerem, niektórzy pewnie noszą też okulary. Nadszedł czas na nowe szkła u mnie i zastanawiam się czy warto dopłacać do tego filtra czy to głównie marketing? Jakie są wasze opinie na ten temat?
  12. Mimo, że nie jestem fanem downsizingu i wolę wolnossaki, to nowa Mazda 2 ze swoim 1.5 nie ma praktycznie w ogóle dynamiki, o elastyczności już nie wspomnę. A trwałość tych silników zapewne też nie jest już taka jak była kiedyś, więc nie ma ich co tak chwalić
  13. Jak mazowieckie to chyba tylko Coobcio?
  14. DjStar

    Co ostatnio kupiliście?

    Wszystko zależy od rodzaju zarostu - u mnie wszystkie maszynki powyżej 3 ostrzy się nie sprawdzały w ogóle, a Skinguarda sobie właśnie bardzo chwalę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...