Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

pz2580

Rejestracja: 07 sty 2011
OFFLINE Ostatnio: 14 lis 2014 12:16
*----

Moje posty

W temacie: Monitor do 250 zł

16 listopad 2013 - 15:24

chcesz to Ci sprzedam moj monitor lg 22 cale 1680x1050 model l227wt polecam za 30 zl z przesylka pisz na priv jak chcesz


W temacie: EIZO FG2421 - prośba o opinie.

10 listopad 2013 - 21:30

ogolnie nie jestem specjalista w dziedzinie monitorow ale poszukuje porzadnego monitora do fps na kilka ladnych lat i w koncu eizo zrobil monitor ktory z wygladu mi pasuje tylko ta półmatowa matryca boje sie ze wydam 2 tys i gdy bede gral w dzien co rzadko robie no ale jednak czasem sie zdarzy to bedzie cos tam sie odbijalo . a poza tym czytajac komentarze ludzi i niektore testy to musze stwierdzic ze nie sa one az tak bardzo na plus dla tego monitora . ogolnie bylem zdecydowany na benq xl 2420t ale teraz wyszedl ten monitor i mi namieszal troche . jak napisalem nie znam sie zbytnio na monitorach ale tak sobie mysle czy niektorzy nie polecaja tego monitora tylko ze wzgledu na to ze to firma eizo ktora jest znana z monitorow wysokiej klasy . i na zakonczenie jeszcze chcialem zapytac czy mozna nazwac ten monitor idealnym do grania ?? aha i w czym benq xl2420t jest od niego gorszy procz matrycy bo przeciez ma 120hz i jak dla mnie (laika) ma matowa matryce co jest na duzy + . sorki ze zadaje tyle pytan ale jesli wydaje na monitor 2 tys to chcialbym miec pewnosc ze kupuje super sprzet pozdrawiam


W temacie: EIZO FG2421 - prośba o opinie.

10 listopad 2013 - 18:03

witam tez zastanawiam sie nad tym monitorem i jesli moge to zapytam wprost ten eizo foris fg 2421 jest zdecydowanie lepszy od benq xl2420t ?? a drugie pytanie to slyszalem ze ten eizo ma matryce półmatowa natomiast benq ma matowa ktora z nich jest lepsza chodzi mi o to ze zasze sadzilem ze lepsza jest matowa po prostu nic sie w niej nie odbija a okno mam centralnie naprzeciw monitora wiec ktory z tych monitorow pod tym wzgledem lepiej wypada ?? pozdrawiam


W temacie: Czy sie oplaca kupic GeForce GTX 780?

07 październik 2013 - 17:56

gtx 780 bedzie sie oplacac kiedy cena bedzie wynosila ok 2000 tys zl prawda??


W temacie: Asus PA246Q czy warto licytować?

22 luty 2013 - 11:59

dzieki za pomoc w podjeciu decyzji ;)