Skocz do zawartości

shakal84

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    292
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

25 Dobry

1 obserwujący

O shakal84

  • Tytuł
    Gaduła

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję

Osiągnięcia

  • 3DMark 06:
    33,986
  1. Z tego co czytałem na forach w większości przypadków gwarancja bez problemowo przechodzi na kolejnego nabywcę, co innego gdy kupujesz wersję FE bez pośrednio od NV, mają taki zapis >>> " Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu objętego gwarancją produktu u sprzedawców autoryzowanych przez firmę NVIDIA lub za pośrednictwem strony internetowej www.nvidia.com; niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją. Choć firma NVIDIA zobowiązuje się naprawić lub wymienić wszelkie wadliwe produkty objęte gwarancją na zasadac
  2. Przeglądałem warunki gwarancji NVidi mają też niby trzy letni okres gwarancyjny, ale co mnie zaciekawiło to zapis >> "OGRANICZENIA GWARANCJI Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku zakupu objętego gwarancją produktu u sprzedawcy detalicznego, w ramach zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub w sklepie internetowym; niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją. " i ostatnie zdanie "niniejsza gwarancja nie obowiązuje w przypadku nabycia używanego produktu objętego gwarancją." Czyli jeżeli ktoś zakupi ode mnie k
  3. EDIT Nowa cena 1790 zł Gwarancja nadal obowiązuje sprawa wyjasniona.
  4. ESC odpisało co miało na myśli pisząc BEZ TERMINU REALIZACJI "Serwis jest realizowany warunkowo, nie ma więc zadeklarowanego przez nasz czasu jego realizacji, najczęsciej trwa to ok. 3-4 tygodni. Na każdym z etapów reklamacji poprzez ścieżkę dystrybucji może dojść do wymiany karty na inny model, jak i na innego producenta, jeśli reklamowana karta będzie nienaprawialna." Cóż temat chyba wyczerpany z tego co rozumiem gdyby doszło do awarii karty reklamacja została by uwzględniona, w opisie sprzedaży karty dam taką informację jaką widać wyżej... i tyle.
  5. To co zacytowałeś na samym dole "tylko odesłanie do serwisu producenta przez ścieżkę dystrybucji" napisali z ESC nie AB SA.
  6. No wałsnie problem w tym że nie ma na FV nic o gwarancji i jej czasie trwania. Ale mam informację od ESC: "Witam. Dwuletni okres odpowiedzialności sprzedawcy upłynął, tylko serwis warunkowy, koszt spedycji płatny. Reklamację karty proszę zgłosić poprzez formularz: http://www.esc.pl/information.php?info_id=11&osCAdminID=179fa300b7e83ab20d2e5be9865040d8&osCAdminID=245fe4deb034f50da913bed09ac5a9c0 Zatwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu poniższych warunków pośredniczenia w reklamacji w polu uwag w zgłoszeniu. "Towar ma ponad 24 miesiące, odpowiedzialność sprzedawc
  7. Poprzedni właściciel pisał że karta ma 36 mc gwarancji.
  8. A więc czas okresu gwarancyjnego zależał od sklepu ? bo na morelach miała 36 mc ==> https://www.morele.net/karta-graficzna-gainward-geforce-gtx-1080-ti-phoenix-golden-sample-11gb-gddr5x-352-bit-dvi-d-hdmi-3xdisplayport-box-426018336-3934-1457255/ dokładnie mój model
  9. AB SA stwierdziło że reklamacje może przyjąć tylko od firmy która zakupiła sprzęt bezpośrednio w AB S.A i posiada ich fv. Po za tym każda firma nawet upadła powinna się wywiązać z obowiązku gwarancyjnego. Serwis ESC się odezwał i kazał wysłać numery karty i skan dowodu zakupu, (tak też zrobiłem) po za tym napisał że sprzedawali karty gainwarda z 2 letnią gwarancją, ja im na to odpisałem że na pudełku karty jest widoczna 3 letnia gwarancja i jak się to ma do ich upadłości względem producenta (gainward) ciekawe co odpiszą hehe. Trzeba będzie chyba ponownie pisać do Niemieckiego serwi
  10. Dostałem odpowiedz z Niemieckiego serwisu ( wcześniej prosili abym podał nr S/N karty) i dystrybutorem mojego Gainwarda jest AB. SA a wiec kolejny mail z zapytaniem będę pisał tam.
  11. A wiec tak serwis z Niemiec odpisał tak ==> Dear Mr. thanks for your mail! We’re sorry to hear, that you’ve problems with your card. Unfortunately, we have to inform you that we cannot process direct warranty claims from end customers. Warranty claims of end customers or resellers must be handled by local distributors. In case of a complaint, you would first have to hand over the card to your dealer. Please contact your relevant retailer to arrange the warranty. We’ll check and proceed the warranty for your satisfaction asap. Więc jak na razie karty nie przyjmą. Ale UWAGA ni
  12. Witam Na sprzedaż GTX 1080 Ti od Gainwarda 2000 zł więcej ==> https://allegrolokalnie.pl/oferta/gtx-1080-ti-gainward-gw-do-7-2021 pozdrawiam. Sprawa gwarancji jest aktualnie wyjaśniana napisałem do producenta karty.
  13. 36 mc wg moreli gwarancja producenta. https://www.morele.net/karta-graficzna-gainward-geforce-gtx-1080-ti-phoenix-golden-sample-11gb-gddr5x-352-bit-dvi-d-hdmi-3xdisplayport-box-426018336-3934-1457255/
  14. No fakt tego im nie napisałem masz rację.że sklep upadł. Tak naprawdę nie chcę reklamować tej karty bo jest OK tylko chcę się zorientować czy w przypadku EWENTUALNEJ usterki przeprowadzą bezproblemową naprawę/ wymianę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...