Skocz do zawartości

luki965

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O luki965

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Pytanie tylko co teraz, męczyć Amazon do skutku czy olać ich i słać dysk prosto do WD. Z zewnątrz dysk nie wygląda na uszkodzony, a oba zapakowane były zgodnie z wytycznymi WD dot. transportu ich produktów.
  2. W tej chwili już nie bardzo, mogę jedynie zlecić ponowną wymianę na kolejny egzemplarz licząc na szczęście lub skorzystać z gwarancji producenta. Zwracają jedynie koszty odesłania go do nich i wysyłają kolejny.
  3. Dysk zakupiony w Amazonie, przy czym zaznaczam, że nie z ich "Marketplace" a oficjalnego sklepu Amazon (W zasadzie to kupiłem go w ramach bonu podarunkowego, więc pieniędzy nie tracę, co najwyżej nerwy). W dodatku już po wymianie na drugi egzemplarz.. i jest to samo, a nawet gorzej bo tamten padł po godzinie, a ten zaczął się wieszać na testach już po 15 minutach. Coś mi się widzi, że całą partię mają felerną. Mam teraz możliwość odesłać go po raz kolejny i liczyć, że tym razem przyślą sprawną sztukę albo generować RMA i słać do WD w Polsce... poradźcie, bo na prawdę nie mam już do tego nerwó
  4. Witam. Niedawno zakupiłem nowiutki dysk WD Blue o pojemności 1TB. Po zamontowaniu go w komputerze został normalnie wykryty przez UEFI oraz instalator Windowsa, jednakże instalator systemu nie pozwolił mi na utworzenie na dysku partycji z powodu błędu: Nie można zainstalować systemu na tym dysku, sprzęt komputera może nie obsługiwać rozruchu z tego dysku. Upewnij się że kontroler dysku jest włączony w menu systemu BIOS komputera. Próbowałem użyć innego kabla, wpiąć dysk do innego portu SATA, a w ostateczności utworzyć na nim partycję z pomocą PartedMagic co poskutkowało całkowitym padnięcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...