Skocz do zawartości

kamyk155

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    959
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

395 Wspaniały

1 obserwujący

O kamyk155

  • Tytuł
    Pasjonat
  1. Bzdurne porównanie - pytanie miałem tylko o linie pcie i ich podział, a tu na forum jakieś głupoty i gadanie że się nie przyda lub za bardzo na przyszłość. Temat można zamknąć, bo za dużo chorych odpowiedzi. Dramat......
  2. Ok - dzięki za info. Czytałem też manual.
  3. UP - czyli z dwoma m.2 z cpu grafa ma na tej płycie też zachowane pełne x16 jak na masterze ? Trzeci jest z linii płyty więc luz. Stawiam na rozwiązania przyszłościowe, a te spełnia tylko platforma AM5 - to proste. Gdzie widziałem obcinanie linii grafy - w testach niektórych płyt x670e - ale nie ma sensu tłumaczyć. Aktualnie też planuje wstępnie dyski 4.0 (kupię samsunga 990 na system) + 3.0 (mam 8200pro na gry), bo 5.0 mają opóźnienie od listopada na styczeń. Gdzie widziałem problemy - wpisz w google x670e master problem i zobaczysz co odwalili z ostat
  4. Pytanie zadałem jedno i celowo je nawet pocisnąłem pogrubieniem i podkreśleniem, ale wszyscy się uparli na porady innej kategorii.... Problem jest jeden - wybór płyty głównej, a dokładniej jej organizacji w linie pci-e. Sam już ustaliłem że najbardziej pasuje Master i dokładnie opisałem dlaczego, ale nie jest bez wad: 1. slot Pci-e 5.0 dla grafiki - jest 2. gniazdo 2x m.2 5.0 bez obcinania linii grafy - jest 3. slot pci-e dla dźwiękówki (dzieli linie z sata) - jest 4. problemy z bios i sprzętami - .............. aktualnie płyta odpada Szu
  5. Straszna kiszka jak na razie. Master jako nieliczny nie kradnie grafice szybkości po obsadzeniu dwóch pierwszych gniazd m.2. Reszta płyt gwarantuje jeden m.2, a reszta to obcinanie lub linie z chipsetu. Master ma jednak sporą wadę - tak jak pisałem - nadal sporo problemów z biosami i gryzieniem się sprzętu. Wpisałem w google "x670e master problem" i już widać co się dzieje.
  6. To może zapytam inaczej bo widzę forum nic się nie zmieniło przez lata i nic się nie dowiem jak zawsze: - czy ktoś ma kompa na AM5 i na płycie 2-3 dyski m.2 ? W niektórych testach widziałem że m.2 bezpośrednio z cpu robi transfery na m.2 4.0 7000mb/sek, a jak są w slocie z płyty to spore spadki wydajności nawet do 6000-6200 taki sam model.
  7. Jak na razie wyszukałem tylko to, że średnie płyty na AM5 są bardziej pasujące. Przykładowo - na 100% pasuje x670e Aorus Master - specyfikacja to grafa x16 5.0 i 2x m.2 5.0 = 24 linie bez obniżania szybkości grafiki (test na techpowerup). Kolejne dwa sloty m.2 to 4.0 z chipsetu płyty. A trzeci slot pcie x16 to fizycznie 3.0 x2 i dzieli linie z dwoma sata - pasuje mi na dźwiękówkę. Spełnia wymagania w 100% nawet te przyszłościowe. Mały problem jest taki, że aorusa kiedyś miałem i były męczarnie biosowe i sprzętowo kompatybilne (fatalne biosy i problematyczne m.2).
  8. Witam. Dawno nic nie pisałem, ale mam mały problem. Od dość dawna siedzę na i9 9900ks i zastanawiam się nad zmianą platformy na bardziej przyszłościową. Wstępnie to AM5. Czaiłem się na 7950x, ale poczekam jeszcze trochę na X3D. Docelowość platformy - rozrywka, net. Problem jest jeden - wybór płyty głównej, a dokładniej jej organizacji w linie pci-e. Podejście mam takie - płyta AM5 + procek 7000X3D + ram expo 6000 + 2/3 dyski m.2. Aby jednak było przyszłościowo to już liczę, aby nie wtopić - a mianowicie: - kiedyś karta pcie 5.0 (pewnie nowe seri
  9. Panowie jest problem - od kilku dni mój serwis walczy z dziwnym dźwiękiem z mojego auta. Oto filmik, aby było wiadomo o co chodzi : https://streamable.com/nq89bs A problem jest taki - ruszam i jadę na pierwszym biegu - ten dziwny dźwięk pojawia się od ok 3000obr z bardzo lekkim butem na gazie i jest to jakby metaliczny dźwięk obrotu i ocierania. Jak tylko odpuszczam gaz - cisza. Sprzęgła nie ruszam w ogóle. Widać na filmiku, że jadę na drugim biegu z lekkim naciskiem na gazie - metaliczne ocieranie, odpuszczam gaz - cisza. Ponownie przytrzymanie gazu utrzymujące obroty 2000-2200obr, ale
  10. Błękitny szerszeń po kolejnym teście. Pełny zimny dolot plus 3/4 wydechu. Dojdzie jeszcze downpipe HJS ECE 200cpi i będzie kompletny.
  11. No dobra.....zdrowych wesołych świąt.
  12. Czerwone wstawki +2hp przecież. No a całe auto czerwone to +5hp.
  13. Najbardziej spodobała mi się ocena auta kumpla. Problem polega na szybkiej jego ocenie bez znajomości co to za auto i co zostało tam zrobione. To nic że jest używany tylko do rajdów, oraz że koszt auta jest podwojony jeśli nie potrojony, ale skoro bieda wrc no to ok. Prawdopodobnie to najszybszy i najbardziej rozbudowany cywilny hultaj na świecie ale.....ocenić można po oklejeniu.
  14. Pandemia trwa. Ludziom się nudzi. Ja wrzucam fotę - ktoś komentuje. Sprawa normalna. To jednak forum o komputerach z luźnym tematem o autach. Zawsze mam porównanie - tutaj jest odwrotność innego forum - to dla mnie coś nowego.
  15. Raczej nie w tym sensie. Nie jestem wariatem, nie śmigam na zloty i nocne ściganie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...