Skocz do zawartości

Lucky4

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Lucky4

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Witam, Chciałbym opisać swój problem i prosić o pomoc w jego zażegnaniu. Otóż przez jakiś czas nie miałem do dyspozycji biurka więc podpiąłem komputer do TV i tak przez kilka miesięcy, dziś kiedy już miałem możliwość podpięcia monitora pod Komputer, ten przestał wyświetlać obraz na ekranie monitora i TV, jeszcze rano wszystko było ok, po południu odłączyłem wszystkie kable od kompa i już zamiast podłączyć go do Telewizora to podłączyłem do monitora i nic, monitor działa, wyświetla swoje menu, pomyślałem, że to moze wina kabla więc go wymieniłem na D-Sub nic to nie dało, na HDMI także nic, spo
  2. Zmieniłem ustawienia, a właściwie tylko adres Bramy domyślnej i wystąpił całkowity brak internetu, wróciłem do automatycznego przypisywania IP w przypadku komputera który łączy się z internetem przez wifi, a przy tym który łączy się przez kabel ustawiłem adresy na sztywno na takie jakie były mu przypisywane automatycznie, w tej chwili internet jest, zobaczymy na jak długo. Edit Komputer z kartą wifi co jakiś czas traci połączenie i nie może wyszukać sieci.
  3. Witam, Niestety wszystko tak jak w powyższym filmiku miałem ustawione już wcześniej.
  4. Wielkie dzięki za odpowiedzi, jutro zastosuje się do instrukcji z filmu.
  5. Wiesz, nie za bardzo się w tym orientuję, przy adresach Mac napewno nikt nic nie robił, a adresy przypisywane są automatycznie. Chociaż nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi.
  6. Witam, Zwracam się do was o pomoc w dość irytującym problemie, postaram się go mniej więcej opisać. Otóż jakiś czas temu zakupiłem kartę sieciową (TP-LINK WN951N) plus dodatkową antenkę aby wzmocnić sygnał, po zamontowaniu i skonfigurowaniu karty w programie dołączonym do niej wszystko działało dobrze, dopóki nie został włączony drugi komputer do którego internet jest "dostarczany" poprzez kabel, dostęp do internetu został zerwany, a wraz z nim wyświetlał się komunikat o KONFLIKCIE ADRESÓW IP. Po bezowocnych próbach przywrócenia internetu, skontaktowaliśmy się z dostawcą internetu, po przyje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...