Skocz do zawartości

sideband

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14 OK

O sideband

  • Tytuł
    Amator
  1. Dokładnie tak jest, a widział cenę stali? Cena stali z huty bez zmian tylko hurtownie zaczęły golić, ponieważ jest okazja.
  2. Tak to bezpieczniki SMD. Q=10A
  3. Pitolicie, w Catalyst póki nie wyłączysz restrykcji pamięci na kartach z 4gb będziesz miał rozmazaną paćkę zamiast textur, więc możesz wbić wszystko na hyper i tak użycie pamięci będzie niskie przy włączonej restrykcji. By ujrzeć lepsze textury trzeba textury wbić na hyper i wyłączysz restrykcje, resztę możesz ustawić nawet na medium i tak gra będzie niegrywalna. W tej grze po części winny jest źle działający streaming textur, przy włączonej restrykcji 1/3 pamięci nie jest wykorzystana, a po wyłączeniu zassysa powyżej 4gb i robi się klops. Frostbite 3 niechętnie korzysta z pamięci poza lokaln
  4. Poprawiali, ale 1.5roku. Krok po kroku. Amd skupiło się na mantle,a później na dx12. Amd zdołało trochę gier poprawić od strony cpu, ale i tak ich stery są tragiczne pod innymi względami.
  5. A czym jest maxwell w stosunku do keplera? Przecież to nie jest całkowicie odmienna architektura tylko wprowadzone usprawnienia, najpierw miałeś maxwell v1 gdzie podniesiono wydajność sp i tesselacji oraz wprowadzono zmiany w podsystemie pamięci. Później v2 dodana kompresja koloru i kolejne zmiany w gpc L1 nie jest już rozdzielona dla danych i textur, zmiany w async compute(nadal brak sprzętowego schedulera) i dodane wsparcie dla FL 12.0 i 12.1. Pascal będzie kolejną ewolucją tej architektury, a co dokładnie zmieniono to nikt nie wie poza tym, że dodano sprzętową mieszaną precyzje + szybszy nv
  6. Nie wiesz jak działają serwisy it od kuchni, nikt tu fizycznie nie oferuje kasy to się nazywa współpraca i za tym słowiem kryje się wiele kwestii. Tylko idiota nie zauważy pewnych tendencji, pclab za wszelką cenę chcieli pokazać słabości amd bez znaczenia czy dochodzi do manipulacji czy nie. Purepc od kiedy zaczęli współpracę to próbują nieco wybielić amd i pokazać ich w lepszym świetle niż to wygląda rzeczywiście. Ale caleb nie potrafi za dobrze testować to niestety wyniki nawet dla amd nie zawsze są dobre heh. Myślisz czemu pclab nie dostawał sprzętu od amd? Ta wojenka trwa od kiedy nvision
  7. Tutaj nie ma rozdziału na konkretne api microsoftu tylko sterowniki pod konkretny system i to nv musiała gonić ait/amd w sterach vista/win7. Za czasu visty stery nv miały okrutny narzut i zasadniczo stery pod viste to był jeden wielki bambol. Za czasu vliw i fermi w wielu grach amd miało niższy narzut, a w przypadku platformy 775 to amd deklasowało nv. Na nowszych platformach stery od nv pracowały inaczej tutaj na fermi wydajność była dobra i w niektórych grach sporo lepsza niż na amd, cały czas piszę o narzucie. Nv zaczęła poprawiać stery od serii 310.xx gdzie narzut spadł w części gier, co s
  8. Weź w dłoń white paper GF100/GK104/GK110/GM107/GM104 masz tyle zmian, że ciężko pisać to tylko jakieś tam ulepszania. W skrócie wszystkie zmiany wnosiły wzrost wydajności na wat, a przypadku amd od GNC 1.0 czyli od tahiti amd stoi w miejscu i ciężko by nazywać to inną architekturą. GNC 1.2 kompresja koloru, lekkie zmiany w podsystemie pamięci, ścięcie fp64 dało to coś - nic. Muszą podnieść efektywność całego gpu bez tego są na przegranej pozycji, nie będę wspominał jak daleko są za nv w kwestii wydajności tesselacji. Już pomijam niedorobiony soft, ponieważ za to odpowiedzialne są inne osoby.
  9. Ale po co wymyślasz dziwne historie skoro masz średnio 60fps to nie możesz mieć nagminnych spadków, znajdź mi grę w której podczas normalnej gry masz średnio 60fps, a minimalny spadnie do 10fps a nawet do 20fps i po proszę miejsce zależne od gpu, po co takie bajki opowiadać. To co pisałem o crysisie to extremalna sytuacja , 4 miejsca statyczne(brak acji i rozpierduchy) z chwilowym spadkiem podczas przejścia całej gry. Jak ktoś traktuje takie miejsca jako odzwierciedlenie realnych wymagań to ma niepokolei w głowie , ponieważ by w tym miejscu mieć wydajność na poziomie 60fps to trzeba wbić 1080
  10. Potwierdzasz to co pisałem dlatego musisz mocno ciąć detale by w żadnym miejscu fps nie spadł poniżej 60fps. Tylko to nie ma nic wspólnego ze średnim fps ~60fps , gdy wyłączysz vsync czy lock to średni fps będzie oscylował spokojnie w granicach 100fps. Nawet na konsolach są spadki fps poniżej 60fps lub 30fps w zależności od tytułu, detale są dobrane tak by przez powiedzmy 95% rozgrywki był ten fps na poziomie 60/30fps.Przy sztywnym fps-ie musieliby mocno ciąć detale i gry wyglądałyby bardzo biednie. Ostatnio sobie odświeżałem crysis 1 i przez większość czasu fps oscylował ~50fps i podczas cał
  11. Myślisz, że robi na mnie to wrażenie ile ty masz lat? Bazowanie na testach z sieci źle świadczy o wiedzy o działaniu danego sprzętu czy gry. Grałem więc wiem jak działa ta gra na 980 na skrojonych detalach i dokładnie dwa detale zajeżdzają wydajność w tej grze , jeden od oświellenia, a drugi to cienie. Można zrobić test gdzie 980ti w niskiej rozdzielczości w FC4 będzie kwiczał. Na pełnych detalach w nielicznych miejscach w lesie ubije się każde gpu tylko czy to ma coś wspólnego z realną rozgrywką i średnim fps? Idąc tym tokiem rozumowania 980ti nie nadaje się nawet do 1080p.
  12. I co mają wspólne popłuczyny z tej strony? Jak masz jakieś pojęcie(ale to chyba będą zbyt duże wymagania) to po przejrzeniu testów z tej stronie już nigdy jej nie otworzysz. Wytłumacz jakim sposobem miałem średnio ponad 50fps na nie kręconej 980gtx przez większość czasu gry w rozdzielczości 3440x1900 przy deczko ciętych detalach. Nie jestem zwolennikiem youtube, ale da się znależć realną rozgrywkę w 4k na 980ti przed oc i po oc, po oc zyskujesz do 30%. Tak jak pisałem 4k lekko cięte detale 60fps bez problemu , pewnie jak się poszukasz cięzkich miejsc to zejdzie niżej bez problemu. Szukając mo
  13. To mnie teraz rozbawiłeś tym medium w 4k oraz brakiem 60fps. 980ti kręcone bez problemu zapewni 60fps w fc4 z minimalnymi cięciami w grafice. Co do project cars to należy do tej grupy gier, gdzie wszystkie paski w prawo to kompletny bezsens, różnica w grafice żadna a ubija każdy sprzęt ze względu na optymalizacje. Ten kto nie potrafi sobie przyciąć lekko detali to rzeczywiście długo będzie czekał na 4k 60fps + wszystkie paski w prawo Kolejna rzecz bezwzględne stałe 60fps a 60fps z powiedzmy możliwymi spadkami do 45fps występującymi rzadko to jakby zupełnie inna bajka. By uzyskać to drugi
  14. Bez jakichkolwiek zmian w architekturze i przy optymalnym wykorzystaniu procesu 16nm finfet+ to tdp takiego układu spadnie z 250wat do 147wat.
  15. 70% powinno być na miętko. To się teraz zapytam GM200 następca GK110 o ile jest szybszy? Amd nie odpuszcza i cały czas jest blisko nv. Wchodzi vr więc potrzeba mocy, więc ten skok o 70% nie jest niczym nadzwyczajnym patrząc od tej strony. Kolejna zejścia na niższe procesy teraz już będą dość szybkie, więc nikt tu nie będzie się czaił i będzie chciał wykorzystać możliwości nadchodzących procesów, przez ładne kilka lat był zastój ze względu na proces 28nm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...