Skocz do zawartości

sikiratka111

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

O sikiratka111

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Bardziej mi pasowało by aby mi wymienili na inny model najlepiej bez tej wady bo monitor kupilem na promocji taniej, wiec gdyby mi zwrocili kase to zeby znowu kupic ten sam monitor musiałbym dokładac kase więc ciulowy interes, a tak przy wymianie dostaje monitor bez dopłacania.
  2. Znalazlem w necie tez sposób z kawałkiem papieru pomiedzy ramke a wyswietlacz nwm czy to pomoze plus największy bleed jest w lewym dolnym rogu ktory rozjasnia lewa strona, dzisiaj zobacze to z papierem i z sciereczka z mikrofibry aby "masowac to miejsce", dam znac czy cokolwiek zadziałało
  3. To jak pójde żeby mi wymienili na nowy, to od tak poprostu sie zgodzą na to bez wysyłania monitora do serwisu na oględziny na który maja 2 tygodnie aby sprawdzić i przyjąc bądz odrzucić zwrot, reklamację ?, zabiorą stary a w zamian zamówią nowy aby mi przyszedl? popatrzyłem trochę i myślałem że ciul zostawie nie jest tak źle, ale po oglądaniu ty z pasami na bokach różnica między prawą a lewą stroną widać odrazu, włączyłem yt i zrobiłem zdjęcie telefonem z miarodajnym ustawiniem iso aby czerń była wyraźna i się odróżniała a nie zlewała z resztą i wyszło mi takie coś ;/ http://oi68.tinypic.
  4. Dzięki wielkie właśnie takiego opisu oczekiwałem , ale co jak sprzedawca, powie że sprzęt musi być odesłany dalej do serwisu aby go sprawdzili i dopiero po sprawdzeniu będziemy mogli rozmawiać o dalszym postępowaniu co robimy z tą sprawą. Może być tak jak piszę czy jesteś pewny że sprzedawca sam sb obejrzy monitor wszystko git i będziemy mogli rozmawiać co robimy dalej.
  5. No oki ale chyba muszę się na coś powołać, że wchodzę do sklepu i chciałbym wymiany monitor na inny model ponieważ ten posiada wade w postaci blacklight bleeding i wtedy będzie to jako gwarancja prawda, i w razie jak znowu był by zły to rezygnacja z umowy? mnie martwi tylko czas na załatwienie tego wszystkiego, że tak od ręki to może tak nie pość, od pracowinka mailowo dowiedziałem się że więkoszość przypadków zwrotów jest realizowana dopiero po wcześniejszym odesłaniu towaru do ekspertyzy wiesz żeby ustalic jakieś wady które uzytkownik mógł zrobic, i dopiero wtedy odsyłana decyzja i sprzedawc
  6. Czy taki stan monitora jak mój można uznać za przeciętny jak na ips i zostawiać czy jest to najgorszy okaz z taką przypadłościa i nie ma co się namyślać i odsyłać. A w przypadku wymiany na nowy to co powinienem zrobić zwrot czy reklamacja i jakie powinny być moje żądania bo nie zbyt się orientuję ,btw ze zwrotem i reklamacją chyba i tak będę skazany na czekanie tydzień/dwa żeby załatwić cokolwiek, 2tyg mają na rozpatrzenie ale niby w ciągu tygodnia się uwijają napisał pracownik xkomu i maja niby 10dni na odesłanie kasy ale niby w ciągu 3 dni średnio odsyłają chyba że jakieś nie halo jest i cz
  7. Hej,monitor to lg29um58 bodajze, a kupilem w xkom placac przelewem a odbior w punkcie, wiecie moze jak wyglada zwrot w takim punkcie, normalnie to cza zgloszenie wyslac potem paczka czekaj na rozpatrzenie i na kase, a w punkcie jak jest oddaje sie sprzet on wypelnia papierki i potem odsyla do centrali dalej aby rozpatrzec zwrot i biora albo nie i czekac na kase? Ktos inny na forum pisal ze tes poszedl do punktu xkom ze zwrotem czegos, pracownik obejrzal wypelnil papierki wszystko git i spytal sie czy zwrot na konto czy gotowka i typek wzial kase i tyle ze 5min doslownie zajelo i juz tak pare r
  8. Witam, otrzymałem nowy monitor i odrazu sprawdziłem jak to ma się sprawa z podświetleniem i mam takie coś, według mnie wygląda to kiepsko na innym forum też to usłyszałem, zwracać to czy lepiej zostawić, jest szansa na lepszy model czy gorszy w porównaniu do tego. Pozdrawiam http://pl.tinypic.com/view.php?pic=mbsp48&s=9#.XEJJL1VKiiN http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2v9yo2o&s=9#.XEJJNVVKiiN http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2el79di&s=9#.XEJJO1VKiiN https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/bQCeHxjMkWlJvc87bwRjEEiJwkyYZe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...