Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

sikiratka111

Rejestracja: 18 sty 2019
OFFLINE Ostatnio: 03 lut 2019 17:02
-----

Moje posty

W temacie: Blacklight bleeding Monitor

20 styczeń 2019 - 13:28

pomasowac to można drugą osobę :rotfl: oddaj ten monitor, nie kombinuj bo podczas tego twojego "masowania" jeszcze jakies szkody powstana i zwrotu nie bedzie  :menda:

Bardziej mi pasowało by aby mi wymienili na inny model najlepiej bez tej wady bo monitor kupilem na promocji taniej, wiec gdyby mi zwrocili kase to zeby znowu kupic ten sam monitor musiałbym dokładac kase więc ciulowy interes, a tak przy wymianie dostaje monitor bez dopłacania.


W temacie: Blacklight bleeding Monitor

20 styczeń 2019 - 10:30

Znalazlem w necie tez sposób z kawałkiem papieru pomiedzy ramke a wyswietlacz nwm czy to pomoze plus największy bleed jest w lewym dolnym rogu ktory rozjasnia lewa strona, dzisiaj zobacze to z papierem i z sciereczka z mikrofibry aby "masowac to miejsce", dam znac czy cokolwiek zadziałało

W temacie: Blacklight bleeding Monitor

19 styczeń 2019 - 20:58

To jak pójde żeby mi wymienili na nowy, to od tak poprostu sie zgodzą na to bez wysyłania monitora do serwisu na oględziny na który maja 2 tygodnie aby sprawdzić i przyjąc bądz odrzucić zwrot, reklamację ?, zabiorą stary a w zamian zamówią nowy aby mi przyszedl?

popatrzyłem trochę i myślałem że ciul zostawie nie jest tak źle, ale po oglądaniu ty z pasami na bokach różnica między prawą a lewą stroną widać odrazu, włączyłem yt i zrobiłem zdjęcie telefonem z miarodajnym ustawiniem iso aby czerń była wyraźna i się odróżniała a nie zlewała z resztą i wyszło mi takie coś ;/

 

http://oi68.tinypic.com/34jaz4z.jpg

http://oi64.tinypic.com/fnn1u.jpg

 

Tak może nie jest to jakoś super widoczne ale widać różnicę, na moim samsungu z amoledem to tam dopiero widać jaka jest przepasć widać jak byk że lewa strona jest przejasniona w porównaniu do prawej


W temacie: Blacklight bleeding Monitor

19 styczeń 2019 - 19:20

Dzięki wielkie właśnie takiego opisu oczekiwałem :), ale co jak sprzedawca, powie że sprzęt musi być odesłany dalej do serwisu aby go sprawdzili i dopiero po sprawdzeniu będziemy mogli rozmawiać o dalszym postępowaniu co robimy z tą sprawą. Może być tak jak piszę czy jesteś pewny że sprzedawca sam sb obejrzy monitor wszystko git i będziemy mogli rozmawiać co robimy dalej.


W temacie: Blacklight bleeding Monitor

19 styczeń 2019 - 18:36

Zamówienie było przez net i tu masz przewagę. Sklep też chce by klient był zadowolony, dlatego na miejscu w punkcie ze sprzedawcą możesz uzgodnić sposób załatwienia sprawy. Nie musisz niczego odsyłać do serwisu i czekać. Sprzedawca może zamówić Ci taki sam lub inny model monitor na wymianę i poda Ci termin na kiedy on przyjdzie. Na to dostaniesz papier nowego zamówienia i Sam zdecydujesz czy Ci to pasuje czy nie. Monitor można włączyć na sklepie bez problemu, kwestia tego czy są możliwości w salonie ale raczej będą. Co do zwrotu gotówki od ręki to nie zawsze jest tak możliwość bo salon może nie mieć wymaganej kwoty w kasie ale wszystko da się ustalić. Ostatnio załatwiałem w salonie x-kom zwrot laptopa, którego modernizowano o dysk SSD. Laptop był źle złożony i odstawała obudowa, zwróciłem go bez problemu. Dostałem gotówkę i zamówiłem sobie inny, taki jak mi pasował.   

No oki ale chyba muszę się na coś powołać, że wchodzę do sklepu i chciałbym wymiany monitor na inny model ponieważ ten posiada wade w postaci blacklight bleeding i wtedy będzie to jako gwarancja prawda, i w razie jak znowu był by zły to rezygnacja z umowy? mnie martwi tylko czas na załatwienie tego wszystkiego, że tak od ręki to może tak nie pość, od pracowinka mailowo dowiedziałem się że więkoszość przypadków zwrotów jest realizowana dopiero po wcześniejszym odesłaniu towaru do ekspertyzy wiesz żeby ustalic jakieś wady które uzytkownik mógł zrobic, i dopiero wtedy odsyłana decyzja i sprzedawca ma 10 dni na odsył kasy, to mnie martwi bo w tym i tym przypadku mogę czekać dobre poł miesiąca, z tego co napisałeś to wygląda tak, że idę do sklepu zwracam towar z przyczyny powyżej , pracownik ogląda monitor wszystko git wypełnia papierki przyjmuje zwrot i wtedy proponuję mi coś lub ja proponuję że chciałbym nowy model bez tej wady, albo zwrot kasy

 

Wszystko zależy czy sprzedawca uzna zwrot, reklamacje na miejscu i wtedy można się dogadać, czy monitor będzie musiał pierw być odesłany na ekspertyze w celu oblukania go, tak mi napisał pracownik że prawdopodobnie tak właśnie będzie.