Skocz do zawartości

ChesterAfter

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O ChesterAfter

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Problem zniknął, wielkie dzięki i szacun za to że orientujecie się w tych kodach
  2. Rezultaty skanowania Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x64) Wersja: 09.12.2018 Uruchomiony przez Chester (administrator) VENOM (16-12-2018 08:56:42) Uruchomiony z D:\Downloads Załadowane profile: Chester (Dostępne profile: Chester) Platform: Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64) Język: Polski (Polska) Internet Explorer Wersja 11 (Domyślna przeglądarka: Chrome) Tryb startu: Normal Instrukcja obsługi Farbar Recovery Scan Tool: http://www.geekstogo.com/forum/topic/335081-frst-tutorial-how-to-use-farbar-recovery-scan-tool/ ==================== Procesy (filtrowane) ==============
  3. Rezultaty skanu uzupełniającego Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 09.12.2018 Uruchomiony przez Chester (16-12-2018 08:56:56) Uruchomiony z D:\Downloads Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64) (2017-12-11 12:07:11) Tryb startu: Normal ========================================================== ==================== Konta użytkowników: ============================= Administrator (S-1-5-21-1050097802-1924140053-2559007084-500 - Administrator - Disabled) Chester (S-1-5-21-1050097802-1924140053-2559007084-1000 - Administrator - Enabled) => C:\Users\Chester Gość (S-1-5-21-1050097802
  4. 3ndurek, mam ten sam problem co kolega, mógłbyś jakoś poinstruować co zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...