Skocz do zawartości

glomar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O glomar

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Piszę, bo jestem zdumiony postawą firmy DELL. Może komuś przydadzą się moje doświadczenia. Od 2 lat posiadam Precision M7510 z gwarancją Onsite Service After Remote Diagnosis. Oprócz tego mam w kolejności zakupu: Latitude D830 (używałem na nim intensywnie AUTOCAD jeszcze do lata tego roku), Studio 1749 cały czas intensywnie użytkowany przez rodzinę, Inspirion 7510 używany do dzisiaj niezbyt intensywnie. Kupowałem laptopy DELL ze względu na jakość i serwis. W trakcie gwarancji nie zepsuł mi się tylko Inspirion, ale faktyczne naprawy były błyskawiczne, co jest dla mnie kluczowym czynnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...