Skocz do zawartości

Reklamark

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O Reklamark

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. #1 Wydajnosc DX12 (ktore dzialalo idealnie wczesniej) siadła nawet u ludzi z 9900k, DX11 z FFR off tez bieda, FFR on to za to koszmarny input lag #2 W 4K to GTX 1080 jest bottleneckiem, a procek sobie wypoczywa + kto wie ile klatek to dla ciebie OK #3 Sam mam intela - wiem jak gra dzialala przed patchem, wiem jak teraz dziala - tak wspaniale, ze przestalem grac #4 Samo DICE pisze, ze pracuje nad zalatwieniem problememu #5 Jak z wiekszoscia problemow - nie u kazdego wystapi, co nie zmienia faktu - po ostatnim patchu/dwoch jest mnostwo problemow ze stutteringiem zarowno na intelach jak i pro
  2. Bzdura, wydajnosc na kazdym procku spadla - im blizej 100% pracowal, tym bardziej to widac. Polecam zerknac na reddita albo forum battlefielda.
  3. Czekaj na patcha, to DICE ostatnio zepsulo gre, masa osob ma problemy ze stutteringiem. Niektorym pojawily sie po ostatnim patchu, niektorym po poprzednim.
  4. Czyli zapelnia sie to co mowilem i doczytuje z dysku na gwaltu rety, zamiast miec odpowiedni bufor. SSD nadal sa daleko w tyle jesli chodzi o transfery i czasy dostepu DDR/GDDR. Jesli masz gry na hdd, to juz w ogole, bo najpierw leci z hdd na ssd do swapa, a pozniej jesli jest mozliwosc, to ze swapa do fizycznej pamieci. Mozesz sprobowac zwiekszyc rozmiar swapa, ale przyjrzyj sie dokladnie zapelnieniu pamieci - czy jest blisko pelnej.
  5. To nie sa lagi, nawet wikipedia to tlumaczy. Co do przycinek - brzmi jak zapelniajacy sie vram lub ram, wiec zaczalbym od ich sprawdzenia podczas grania. Jesli chodzi o dysk, to takie cos moglby powodowac gdyby np. wystepowaly podczas automatycznych zapisow gry w tle, ale na sprawnym ssd to watpliwe.
  6. Zalezy czy gra cisnie na GPU czy na CPU, w jednej grze bottleneck bedzie, w drugiej nie.
  7. Piekarnik, ale to zabawa na chwile, bardziej na przeczekanie, az kupisz cos nowego.
  8. RTX 2070 ogolnie nie ma prawa bytu z obecnymi cenami, tymbardziej topowe wersje za 2800. Nie przy 2060 za 1600-1700, slabszym o jakies 10-15%.
  9. Mi padla z dnia na dzien przez zimne luty (bardziej kwestia wieku niz obciazania), bez jakichkolwiek symptomow, glownie dlatego radzilem - nie wierze w dlugoletnia zywotnosc kart, bo to nie pierwsza jaka pozegnalem w taki sposob. Fire strike nie skaluje wszystkiego, w roznych zastosowaniach czasem sa blisko, czasem 290/390 obrywa porzadnie. Aczkolwiek nigdy nie twierdzilem, ze duzo je rozni w ogolnym rozrachunku. Jedyne co jeszcze moglbys sprobowac to jakis bardzo starych sterow, bo bugi zazwyczaj sie utrzymuja przez kilka wersji i jesli to kwestia programowa, to te 3 wersje najnowsze mogly ws
  10. Jestes pewien, ze wtedy dzialalo prawidlowo i nie przeskakiwalo pozniej? U mnie chyba 1400 na pamieciach (skok z 1300) praktycznie nic nie dawalo na tri-x'ie (karta i program), a wyzej nie dzialalo (czyli w rzeczywistosci zmienialo). Wszystko zalezy od tego co w danym momencie/zastosowaniu hamuje karte - rdzen/pamieci - w benchmarkach punkty skocza, a fps'y w grach niekoniecznie. Moze degradacja sprzetu i cos nie dziala prawidlowo z przyjmowaniem profilu oc pamieci z systemu/zmianami jej taktowania. To, ze pamieci nie sypia bledami, nie wyklucza tego, szczegolnie ze ponoc non stop dzialalo n
×
×
  • Dodaj nową pozycję...