Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Presidente

Rejestracja: 15 wrz 2018
ONLINE Ostatnio: dziś, 06:59
-----

Moje posty

W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).

wczoraj, 13:59

No właśnie chodzi o to aby ten konkretny uroczek czekania na turę w Warhammerze 2 Total Waru mi zniknął. Pierwsza tura w dużej kampanii Mortal Empires to jakieś 40 sekund - przynajmniej u mnie na Ryzenie 2600. Mniej to ja potrafiłem czekać na modach w poprzednich seriach TW. 

 

Edit: A już nie mówiąc o tym, że co bym nie grał. To jak gram gdzieś z dala od danego miejsca to tam i tak wygrywa zawsze jedna frakcja - gram gdzieś w dżungli to zanim dojdę w rejony imperium to tam już Choas rozwalił wszystko na północy a orkowie na południu - wynik zawsze taki sam


W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).

wczoraj, 13:46

 

 

CPU. Ogrywałem AC jeszcze na TITAN X Pascal (5% szybsza od GTX 1080Ti , 5% wolniejsza od TITAN Xp). 3440x1440p maksowane i po 60-80 fps było w tej rozdziałce, nawet w miastach. Ale 7980XE miał co robić. Te gry Ubi z otwartym światem siekają proce solidnie.

To czy gra będzie gorzej chodziła w wyniku CPU czy GPU to mnie już niewielu obchodzi. Szczególnie jak nie wiem co właściwie stara się przeliczyć dana gierka i tego nie widzę


W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).

wczoraj, 13:38

Ja akurat aż tak dużo modów nie używam akurat - głównie te w jakiś sposób poprawiające transport, poprawiające pewne błędy. Taka tam paczuszka maks z 15 modów. Ale przy dużym mieście potrafi nawet bez modów też ostro zjechać z wydajnością. A jak widzę jakieś gejmpleje w necie na multum modów z jakimś mocnym Intelem  z GTXami pokroju 1070/80 conajmniej i widzę te 15 FPSów no to tak trochę nie bardzo. 

https://www.youtube....L9c8Bld_Y&t=36s

Duże miasto, bez modów, mocny procek. Wprawdzie te powyżej 30 FPSów jest cały czas co w takiej grze aż tak nie przeszkadza, ale szybkość symulacji dnia pewnie ostro spada - szczególnie, że przy dużych miastach mogłoby w końcu uśredniać jakoś te simy  a  nie cały czas każdego oddzielnie (ewentualnie symulować indywidualnie tylko tych jak jakoś zoomujemy. 


W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).

wczoraj, 12:43

To se pograj w Cities Skylines. Wiadomo, że ta gierka nie leci po GPu, ale jak ma się wgra masę modów, zbuduje się większe miasto to szybkość symulacji potrafi ostro spaść mimo wskazywanego względnie wysokiego FPSa. A CPU i GPU żadne niewykorzystywane w 100%


W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).

wczoraj, 11:05

Niektóre gry ludzie kupują niezależnie od tego czy im chodzą nawet w tych 60FPSach. Do wieśka 3 wydano mody znacząco obniżające grafikę i ludzie w to jakoś grali. Gry Ubisoftu optymalizacją w ogóle nie grzeszą, specjalnie lepiej od innych gier nie wyglądają (wg mnie) a ludzie i tak kupują i grają. Gry Paradoxu również, optymalizacji słaba do tego polityka DLC też trochę nie bardzo, ludzie i tak grają.

Dobra gra się sprzeda dobrze nawet jak jet źle zoptymalizowana