Skocz do zawartości

vatmhj

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O vatmhj

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Witam, temat z zeszłego roku ale widzę że nie odpowiedziałem - problem rozwiązał się sam po kilku dniach, do dziś nie jestem pewien co jest przyczyną. Zdarza się że raz na dwa miesiące problem wraca na kilka godzin, nie wiem czym jest on spowodowany, nikt z zewnątrz na 100% nie korzysta z naszych sieci. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim w tym temacie
  2. Testowałem już samo 5.0 GHz i 2.4GHz, różnymi urządzeniami, wciąż były i są te wolne prędkości
  3. sprawdzałem, zmieniałem, nic nie działa dodam że niezależnie od kanału technikowi internet na jego laptopie ciągle działał świetnie
  4. Tak, rano puszczałem Malwarebytes. Nic nie wyszło. Speed testem. Jak moge sprawdzic po LANie?
  5. sprawdzałem, nic sie nie zmienia odkad mamy ten internet nie pojawily sie zadne nowe urzadzenia elektroniczne Dodam że z punktu widzenia ustawień sieci w moim DELLu jakieś 4h temu pokazywało Szybkość : 400 Mb/s. Natomiast od jakichś 2h pokazuje Szybkość: 173,3 Mb/s. Nie wiem czemu się tak stało, nie zmieniałem żadnych ustawień ani w routerze ani w PC. Prędkości na Dellu, MacBooku i telefonie nie zmieniły się ani trochę.
  6. Witam, postaram się opisać moją sytuację jak najbardziej jasno i klarownie. Od 4 miesięcy mamy internet od lokalnego dostawcy w Warszawie. Miało być 500mbps, ale ostatecznie założyli 250mbps DOW i 50mbps UP, ze względu na rzekomy brak możliwości technicznych (wspominam gwoli ścisłości). Dostaliśmy router firmy Netis, łączymy się na paśmie 5G. Przez wspomniane 4 miesiące wszystko działało bez zarzutu. Korzystamy - ja i dziewczyna - z dwóch większych urządzeń, tzn. mój laptop Dell Inspiron 15 5579, oraz jej MacBook Pro 2017. Obydwoje zawsze mieliśmy około 200-250mbps downloadu. Podobnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...