Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Daleen

Rejestracja: 08 cze 2018
OFFLINE Ostatnio: 13 cze 2018 09:29
-----

Moje tematy

crash programów oraz gier, pomocy.

08 czerwiec 2018 - 18:30

Witam,

Zacznę od przedstawienia specyfikacji swojego kompa

Grafika: NVidia GTX 1080ti 11gb RAM

Ram: 16 gb

Procesor: Intel Core i7-8700

 

Od jakiegoś czasu mam problem z różnego rodzaju aplikacjami (AutoCad, Photoshop) jak i grami bardziej jak i mniej wymagającymi. Chodzi o to, że po jakimś czasie mam tzw. "stop klatkę" po czym wyłącza mi grę. Sprawdziłem programem 3DMark jak to wygląda (podpowiedział mi to kumpel) no i wyskoczył mi błąd:

 

"Workload work failed with error message: eva::d3d11::rendering::scene_renderer::render(): draw_unshadowed_illumination_task for thread 0: File: device_context.cpp
Line: 515
Function: struct ID3D11CommandList *__cdecl eva::d3d11::deferred_device_context::do_finish_command_list(bool)
 
Expression: native()->FinishCommandList( restore_deferred_context_state, &result): DX11 call failed.
 
Device hung due to badly formed commands.
DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG: ID3D11DeviceContext::FinishCommandList: "
 
Może ktoś mi pomóc? Komp jest niczego sobie, ale nie mogę z niego korzystać w pełni tak jak potrzebuję. Zauważyłem jedynie, że w menadżerze zadań przeciążenie procesora wynosi około 40%, następnie skacze do 100% i crashuje program/gre.