Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Revenant

Rejestracja: 28 maj 2018
ONLINE Ostatnio: dziś, 16:00
-----

Moje posty

W temacie: Samochód do 20k

dziś, 16:00

(moja skromna opinia) Bez sensu pakować kasę w "tuning" starych aut... chyba że ktoś nie ma co z pieniędzmi robić  :rotfl:


W temacie: Płyta główna i ram pod 2700X

dziś, 12:28

RX 580 będzie dobry. A RX 590 lepiej olać (dopłata 25-30% za +10% wydajności - chore).

Ogółem sama VEGA (czy to 56 czy 64) do Cada to wg. mnie średni pomysł (diabelnie drogi perf per $). Pomijając tdp a przy cadzie raczej siedzisz godzinami niż minutami. No chyba że dorwiesz używkę na gwarancji za niskie pieniądze...

 

GTX 1060 6GB też zły nie będzie... a cichy i chłodny jakby nie patrzeć. Ale cuda jest mocno uzależnione od samego softu, gdzie akurat akceleracja AMD nie ma często takiego problemu... pierwszy lepszy przykład Sony Vegas gdzie chamsko olano CUDA. Ja korzystając z Adobe nie czuję żadnej różnicy czy to na GTX'ach czy na Radeonach (no ale to jest inny typ akceleracji, tam już powyżej pewnego progu wydajności nie ma zysków).


W temacie: SSD pod system do nowego PC. 860 PRO 1TB vs 970 EVO 1TB?

dziś, 12:20

Między TLC samsunga a microna jest wręcz przepaść na korzyść samsunga... 

Tzn (poważne pytanie, żeby nie było)? Chodzi ci o TBW (?) - bo tutaj Samsung totalnie nokautuje microna. Zwykły konsument raczej tego nie odczuje, szczególnie jeżeli tylko korzysta z komputera co najwyżej multimedialnie. A 5 lat gwary pozwala spać spokojnie, a resztę hajsu można przeznaczyć na coś innego. 


W temacie: Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).

dziś, 11:05

btw a jak się sprawuje sam cooler Trio? Cichutki przy uber katowaniu?


W temacie: Samochód do 20k

wczoraj, 23:48

Honda Accord VII 2.0 VTEC (uwaga na wersje 2003-2004, w których wycierały się wałki - szukać albo po 2004 albo te, które miały wymianę już za sobą [często w ramach gwarancji]). A najlepiej 2.4 VTEC. Ba, nawet zagazujesz i nie będzie takich problemow jak w Audicach ("zimny vag"). Omijać podstawowe wersje (brak skórzanej kiery, słabsze heble itp).

 

Co do Audi A4... Miałem B7 (to samo co B6, taki "polift")... 2.0 alt i sam silnik był ok (nie palił tyle oleju co piszą niektórzy, więc miałem po prostu farta). Natomiast wnętrze... podsufitka robiona od nowa na zamówienie... bo opadła... wycierające się przyciski (wł. świateł, przycisk esp, climatronik, padające radia concert II). Wymiana skrzyni przy 250kkm [2 właściciel, salon pl żeby nie było że 250kkm poraz 3 oraz szwajcar], ruda na jednym z błotników z przodu. Padła mi przetwornica valeo od bixów... sporo tego. Imho nie pchałbym się w vagi obecnie niezależnie od silnika. Bo nawet taki 2.0 ALT nie jest super zły, ale... osprzęt i jakość wnętrza pozostawia wiele do życzenia zwłaszcza po 15 latach (pomijając fotele, bajka!). Wiele audic zostało zakatowanych przez dzieciarnie... albo starych pryków co będą się upierać że oleju się w skrzyni nie wymienia a long-life jest zdrowy dla silnika. Miałem pecha, sztuka sztuce nierówna. Ale jak już będziesz szukał dobrze sprawdź auto VAG'iem, np. czy nie ma cudownego błędu 17545 (bogata mieszanka, bądź brata w postaci co gorsza ubogiej), katalizator, sondy lambda, dokładnie sprawdzić radio czy nie umiera itp.

Zadbany BEX + Quattro to spory wydatek... tutaj polecam szukać na A4-Klubie (jako dawny klubowicz polecam forum!).

 

Inne fajne auta to Volvo S60 w "benzin" 2.4 wolnossak. Ale raczej manual, bo w Volvo wiele osób zapominało o wymianie oleju w automatach... a tak to spoko skrzynki...