Skocz do zawartości

KrzysztofC

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O KrzysztofC

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Z Acerem mi się nie chce walczyć. Skorzystałem z reklamacji w X-Com i zobaczę co z tego wyjdzie. Morał taki aby Acerów nie kupować. Co do oficjalnego forum to założę temat ale nawet odpisujący tam pracownicy nic sobie z tego nie robią.
  2. Nie kupujcie produktów ACER. Serwis jest powolny, nie potrafią zdiagnozować prostych rzeczy. Sam przed kupnem miałem wątpliwości, co do firmy ACER czytając niektóre opinie. Nie dajcie się zwieść artykułom (najwyraźniej sponsorowanym) na różnych stronach i blogach technicznych, które twierdzą, że serwis ACERa naprawia 95% sprzętu w mniej niż 5 dni. Ich produkty są kiepskiej jakości, posiadają wady fabryczne oraz mają kiepskie wsparcie (sterowniki, BIOS). Przez nieudolność serwisu pozostałem bez laptopa na miesiąc. Zrezygnowałem z naprawy ponieważ chcieli pieniędzy. https://www.wykop.pl/link/4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...