Skocz do zawartości

gumiz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O gumiz

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Ok, przesłałem im, zobaczymy czy pomoże. Gdyby odpisali że dalej nie ma płatności podałbyś mi na privie swój numer zamówienia ? napisałbym żeby sprawą zajęła się ta sama osoba co twoją, ale póki co poczekam na odpowiedź.
  2. Jak wygląda numer PSP ? rozumiem że to nie numer transakcji w formacie M1234-5678 ?
  3. Mam ten sam problem, tyle że płatność z 11.01.2018 r. Sam mam sklep z systemem dotpay i często jest tak, że płatności trzeba potwierdzać w panelu ręcznie, mimo że powinno się to robić automatycznie. Napisałem do dotpay i do banggood, i również jedni odsyłają mnie do drugich, z tym że faktycznie banggood po około 10 mailach wysłał mi screenshot ze statusem dotpay i wygląda to tak jakby płatność do nich w ogóle nie dotarła. Jeżeli możesz podeślij numer zamówienia, wspomnę im w mailu że nie tylko ja mam ten problem może coś to da i ktoś się pofatyguje, bo mają wielki problem żeby skontaktować się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...