Skocz do zawartości

TicTac

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O TicTac

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. W dniu 14.04 otrzymałem kartę, wybrałem MSI 1070. Po pierwszym piśmie Rzecznika Konsumenta które pozostało bez odpowiedzi( Rzecznik wysłał ponaglenie), spróbowałem jeszcze raz załatwić sprawę telefonicznie. Po paru rozmowach w których sugerowano mi że próbuję "naciągnąć sklep" lub "robię koncert życzeń. Udało mi się skontaktować z kierownikiem serwisu który po zapoznaniu się z moją sprawą oddzwonił i zaproponował wymianę za dopłatą na jakąkolwiek kartę która jest aktualnie w ofercie. Ostatecznie wybrałem 1070 MSI Gaming Z bo EVGA tylko w wersji AC3 a bałem się zaryzykować że będzie coś nie ta
  2. Serwis odpisał że tylko Gigabyte. Pod koniec w piśmie zwracali się do mnie jak do kobiety - normalne kopiuj wklej tylko zapomnieli sprawdzić co mają napisane. Nie zgadzam się na wymianę na kartę Gigabyte o czym napisałem do Komputronika, zaproponowałem że mogę dopłacić do innej karty EVGA lub zwrot gotówki. W ogóle nie dostałem odpowiedzi na to pismo dlatego w piątek 24.02 oddałem sprawę do Rzecznika Konsumenta.
  3. Dyski już niedostępne ..napisali że przepraszają .. A co do sprawy to może serwis Allegro coś może pomóc ?
  4. EVGA mi odpisało: Hello, I'm sorry you are having issues getting your graphics card replaced. The serial number you provided has not been RMA'd through us and we have not replaced that card with anything. If we did replace the card we would replace it with another EVGA product of the same card. If we were unable to replace with the same card in a timely manor we would replace with an EVGA product of equal or better performance. I hope this helps. Regards, EVGA Mam nauczkę, poczekam co powiedzą w Komputroniku po tym jak powiedziałem że nie zgadzam się na Gigabyt.
  5. Napisałem dzisiaj do EVGA krótkiego maila z prośba czy mogą mi udzielić informacji jaka karta została odesłana w ramach reklamacji mojej karty, podałem SN, napisałem moje dane i to że kartę zarejestrowałem na ich stronie w dniu zakupu oraz pokrótce opisałem sprawę. Niestety jestem językowy analfabetom i musiałem korzystać z translatora online.
  6. Kartę oddałem do sklepu bo zawsze tak robiłem i nigdy nie miałem takiego problemu, a w Polsce nie ma oddziału EVGA, myślałem że ta będzie lepiej. Skoro nie mieli to powinni zaproponować wymianę na inny model, tak miałem w innych sklepach , zawsze telefon lub mail z zapytaniem. Za moją EVGA dałem 1660 a Gigybyt kosztuje 1330 nie widzę specjalnie korzyści w takiej wymianie, co do tego która jest lepsza to test ze strony odnosi się chyba do kart podstawowych/referyncyjnych a nie niereferyncyjnych/producenta - a to jest różnica. Zapewne jestem naiwny ale nie przypuszczałem, że sklep może próbować
  7. Witam W dniu 28.12.2016 oddałem do reklamacji kartę graficzną nVidia EVGA GeForce 970 4GB FTW Gaming ACX 2,0. 256bit. W dniu 19.01.2017 otrzymałem w sklepie kartę Gigabyte GeForce GTX OC 6GB GDDR5 192bit. Odmówiłem przyjęcia karty ponieważ nie jest z firmy jaką kupiłem i ma słabsze parametry. Sklep powiedział że zgłosi sprawę i odpiszą mi jaką podjęli decyzję. W między czasie zadzwoniłem na serwis i tam się dowiedziałem że reklamacja została uznana i producent odesłał mi nową kartę, jak powiedziałem że dostałem, owszem nową ale zupełnie z inne firmy to Pani się na chwilę rozłączyła a następni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...