Skocz do zawartości

Raq_u

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Raq_u

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Co do odesłania towaru w pudełku zastępczym nie mam nic przeciwko, jeśli towar jest w nim należycie zapakowany i jest kompletny. W szczególności, że dostałem wiadomość: "Szanowny Kliencie, uprzejmie informuję, że na kolejny dzień roboczy został umówiony kurier firmy DHL, który odbierze reklamowany towar na nasz koszt. Proszę o zwrot KOMPLETNEGO towaru ze wszystkimi akcesoriami. W ciągu 24 godzin zostanie wysłana wiadomość e-mail z listem przewozowym uprawniającym do bezpłatnej przesyłki - uprzejmie proszę o wydrukowanie tego dokumentu i przekazanie go kurierowi wraz z reklamowanym toware
  2. Witam szanownych forumowiczów, mam nadzieję, że moja nieszczęsna historia pozwoli niektórym osobom oszczędzić sobie niepotrzebnych nerwów i nieprzyjemności. Mianowicie wszystko zaczęło się po aktualizacji oprogramowania płyty głównej Gigabyte GA-Z170N Gaming 5 przez jej klienta Windows. Po procesie aktualizacji PC już się nie uruchomił. Support Gigabyte polecił płytę zwrócić na gwarancji. Jako że płyta została zakupiona na początku 2016 w sklepie internetowym morele.net skontaktowałem się z nimi za pomocą ich strony internetowej. Początkowo sytuacji wyglądała dobrze. Lecz... Kalendarium: 29
×
×
  • Dodaj nową pozycję...