Skocz do zawartości

Elif21

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Elif21

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć:
    Kobieta
  • Miejscowość:
    Warszawa
  • Zainteresowania:
    fotografia
  1. Tak jak już wyżej wspomniano, okazało się finalnie że telefon jest zablokowany przez operatora, bo pierwszy właściciel nie spłaca rat, najdłużej telefon działał z kartami orange... stąd też z ostateczną diagnozą zeszło się miesiąc. Jak odbierałam ostatni raz telefon z serwisu, technik poinformował mnie że kilka dni wcześniej przyszło do nich oficjalne pismo od Samsunga o blokadach i teraz już sprawdzić mogą to jednym kodem wpisując go w telefon. Obecnie telefon oddałam do komisu gdzie go kupiłam i jest szansa że mi wymienią na inny używany, z tym że ciekawe ile podziała, bo jak widzę już st
  2. bardzo dziękuje za zainteresowanie tematem i radę obawiam się tylko czy nie stracę gwarancji na telefon jak samodzielnie zmienię system? żeby nie było poźniej że to z naszej winy coś się zblokowało. Teraz producenci często kombinują jak się problemu pozbyć...
  3. Witam serdecznie, Może tutaj ktoś będzie w stanie coś podpowiedzieć w naszym trudnym temacie. Telefon został zakupiony na początku września 2016 w salonie Plusa, 3 dni poźniej trafił do komisu i do nas, kupiony jako nowy, do środy 11 stycznia 2017 działał bez problemu z kartą sieci Play. Tego dnia przestał łączyć się z siecią -"tylko połączenia alarmowe", myśleliśmy że karta się może uszkodziła, wymiana na inna nie przyniosła poprawy. Następnego dnia telefon został oddany do serwisu Samsunga na gwarancję, na drugi dzień przyszedł sms że telefon do odbioru i niespodzianka, dostaliśmy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...