Skocz do zawartości

nicnaniby

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O nicnaniby

  • Tytuł
    Amator
  1. Witam, posiadam GTX 1060 gigabyte OC 6gb i podkręciłem go delikatnie - https://www.dropbox.com/s/0l4yfxkj8scz2jh/e.jpg?dl=0 Ale przy uruchomionej aplikacji prędzej czy później wysypuje mi taki błąd https://www.dropbox.com/s/zgrekaauy5brae2/b%C5%82%C4%85d.jpg?dl=0 , przy wyłączonym programie nic nie wyskakuje.
  2. no ja jakbym swoją wykręcił na 18500 to byłbym w pewłni zadowolony,no ale co zrobić teraz jest nowy problem... obniżyłem pamięć do 1100 i zegar do 130 - pogodziłem się z tymi niskimi wynikami i odpuściłem temat ale nawet na takich ustawieniach potrafi mi po różnym okresie czasu wywalić grę z takim błędem https://www.dropbox.com/s/zgrekaauy5brae2/b%C5%82%C4%85d.jpg?dl=0 . Gdy program extreme engine jest wyłączony taki błąd nie wyskakuje
  3. masakra 20 000.... w szoku jestem ze ja nie moge wykrecic 18 000 a Ty krecisz 20 000 na TEJ SAMEJ karcie graficznie.
  4. http://www.3dmark.com/3dm11/11759311 wykręciłem taki wynik na graphic score 18500 - teraz chciałbym taki wykręcić ale wychodzi 17000. ktoś ma jakiś pomysł? dziś dołoże 8 gb ramu to sie przełoży na inne wyniki w benchmarku ale nie na graphic.
  5. https://www.dropbox.com/s/azpaj1sydua969f/sd.jpg?dl=0 metodą prób i błędów doszedłem do czegoś takiego, niby podobne OC do tego które miałem wcześniej ale w 3dmark 11 w graphic score o tysiąc punktów mniej
  6. dac power limit i temperature limit na maksa? i podbijac gpu clock i memory clock po 20 i sprawdzać?
  7. nie, na fabrycznych wszystko jest okej
  8. ustawiłem memory clock na 2200 i dałem na maxa temp limit i wysypuje błąd przy uruchomieniu testu "Workload Single init returned error message: Process exited unexpectedly". artefakty po podkręceniu wyskakują nie tylko w teście ale też normalnie na pulpicie itp
  9. odinstalowałem w trybie awaryjnym digital driver uninstallerem i driver cleaner PRO, włączyłem system normalnie i zainstalowałem od nowa całe sterowniki i extreme engine też od nowa i nadal jest to samo. Kupowałem w sklepie stacjonarnym,bez faktury, gotówką - nie ma szans żadnych już się interesowałem. no właśnie tylko widzisz, jestem kompletnie zielony i nie potrzebnie za to się brałem bo nie rozumiem jak mam to zrobić - jak zwiększyć rdzeń?
  10. okej, zaraz to wypróbuje i dam znać czy pomogło niestety, usunąłem sterowniki, usunąłem gigabyte extreme engine - włączyłem komputer w trybie awaryjnym i wyczyściłem sterowniki za pomocą driver cleaner i display driver uninstaller - zainstalowałem na nowo extreme engine i sterowniki od karty - ustawiłem te OC co wcześniej działało i wciąż artefakty i dodam że wyskakuje błąd : Workload work failed with error message: eva::d3d11::rendering::scene_renderer::render(): draw_depth_task for thread 0: File: device_context.cpp Line: 515 Function: struct ID3D11CommandList *__cdecl eva::d3d11::defer
  11. nie sprawdzałem skokowo,od razu ustawiłem takie jak na screenie i odpaliłem 3dmark 11 - teraz wiem,że popełniłem błąd ale jestem zielony w temacie i źle się do tego zabrałem. Niepotrzebnie to robiłem bo poprzedniego wyniku byłem zadowolony,chciałem tylko popróbować żeby jakoś się nauczyć i to ogarnąć. Już wyniku jak poprzedni raczej nie osiągnę bo pewnie coś uszkodziłem, a jest to jedyna część w moim komputerze która nie podlega GW ani żadnej reklamacji gdyż moi domownicy wyrzucili mi pudełko wraz z paragonem w środku pod moją nieobecność kilkudniową także domyślam się, że już po temacie
  12. Rozumiem, tylko teraz jak dałem ustawienia OC które działały wcześniej teraz już są za wysokie? Po artefaktach w 3dmark 11 pomyślałem że spróbuje uruchomić grę ale ona się schrashowała i konieczne było zamknięcie przez task manager, więc też coś na rzeczy jest. edit : czy istnieje możliwość,że uszkodziłem coś na karcie permanentnie i wyniki które wcześniej karta osiągała będą teraz niemożliwe?
  13. Witam. Chciałem podkręcić swoją kartę na płycie głównej Z170 Gaming M3 od MSI. Procesor intel i5 6600K podkręcony do 4.4 ghz. Ram 8 gb 2400 mhz fury hyperx w jednej kości. Zasilacz Chieftec 750W. Podkręciłem kartę według tego poradnika https://www.youtube.com/watch?v=jns981k33ng i było wszystko w porządku byłem zadowolony, wynik w 3dmark 11 wyszedł zadowalająco dla mnie : http://www.3dmark.com/3dm11/11759311. Na jednym z tematów które założyłem na tym forum jeden z użytkowników na moją prośbę udostępnił mi swoje ustawienia z programu którym podkręcam (EXTREME ENGINE GAMING) - o to one (http:/
  14. bron Boże Cie nie obwiniam,nie mam pojęcia co mam teraz zrobić - usunąłem extreme engine, zmieniłem slot w płycie - ustawiłem stare OC i znowu artefakty a za pierwszym odpaleniem testu błąd (Workload work failed with error message: eva::d3d11::rendering::scene_renderer::render(): draw_depth_task for thread 0: File: device_context.cpp Line: 515 Function: struct ID3D11CommandList *__cdecl eva::d3d11::deferred_device_context::do_finish_command_list(bool) Expression: native()->FinishCommandList( restore_deferred_context_state, &result): DX11 call failed. Device hung due to badly formed
  15. nic nie dało,dałem wszystko do default i ustawiłem na mój poprzedni OC który działał dobrze i na nim też są artefakty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...