Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

maksmeister

Rejestracja: 26 lut 2016
OFFLINE Ostatnio: 21 sty 2019 15:23
*****

Moje posty

W temacie: Wszystkie porty "TIMED OUT"

01 czerwiec 2018 - 15:02

Lokalny i bierze chyba z Orange. 


W temacie: Wszystkie porty "TIMED OUT"

31 maj 2018 - 20:03

Czyli sam nie rozwiąże tego problemu i muszę zadzwonić do dostawcy internetu?


W temacie: Wszystkie porty "TIMED OUT"

31 maj 2018 - 16:53

W zakładce "More info about you" w hostname ip jest trochę inne, tylko ma ten sam początek.


W temacie: Windows 10 - brak połączenia z internetem w aplikacjach

31 maj 2018 - 14:45

Piszę to 3 miesiące po założeniu tematu, ale się udało. Przyczyną były pewne niewłączone systemowe usługi, między innymi "Dziennik zdarzeń Windows" i "Dostawca grupy domowej". Tak tylko piszę dla potomnych.


W temacie: Windows 10 - brak połączenia z internetem w aplikacjach

01 marzec 2018 - 17:01

To ja już nie wiem co mam robić. Tak właściwie to wszystkie te problemy zaczęły się kiedy przenosiłem dwa razy kompa w inne miejsce. Nie chciało łapać internetu, ale ostatecznie udało mi się to przez wejście w Ctrl Alt Delete, kliknięcie w ikonkę "Internet" i połączenie się z moją siecią. System nadal twierdził, że nie mam internetu, ale na strony internetowe w przeglądarce dało się wchodzić bez problemu jakby nigdy nic. Dopiero teraz skumałem, że trzeba coś z tym zrobić gdy musiałem wejść na aplikacje XBOX albo SKLEP. Tak w ogóle to gdy wchodzę w SKLEP to wyświetla mi komunikat "Nie możemy połączyć się z serwerem" i kod błędu to 0x80072F30