Skocz do zawartości

GRHU1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O GRHU1

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Dobry, Zrobiłem ostatnio mały upgrade kompa i zastanawiam się nad sensem wymiany zasilacza. Aktualny zestaw poniżej: MOBO: MSI B150 Gaming M3 Procesor: Intel i7-6700 non-K (wcześniej i5-6500) RAM: 4x4GB HyperX 2133 CL14 Grafika: MSI RTX 2060 Super Gaming X (wcześniej Gigabyte GTX 960 4GB Windforce 2X) Dyski: Crucial BX100 250GB + WD Blue 1TB Dźwięk: Asus Xonar D1 na PCI Zasilacz: Antec VPF 550W Zasilacz miał zapas mocy, ale zastanawiam się czy wymiana procka na i7 i karty na RTXa nie będzie go za bardzo obciążać. Myślę nad Seasonic Focus Plus Gold 650W, który kupię za około 430 zł. Czy taka
  2. @BuryZenek @drVanSteiner Najwyraźniej nie doczytaliście dokładnie tego, co napisałem. Nie interesuje mnie wewnętrzny regulamin morele.net, przekroczyli 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i koniec tematu. Dzisiaj po interwencji mailowej u kierownika DOK dostałem informację, że nowa płyta została przekazana do wysyłki, na stronie mam już zamówienie, które czeka na wysłanie. Dodatkowo zostałem przeproszony za tak długi czas oczekiwania Dodatkowo, drVanSteiner, w tym przypadku wygięte piny BYŁY wadą fabryczną - jeśli jesteś zainteresowany mogę podesłać ci zdjęcie. Wygięte były 4 piny d
  3. morele.net Jestem ogromnie rozczarowany sklepem morele.net. 1 listopada zamówiłem zestaw komputeroy za 5,5k, który odebrałem 3 listopada. W dniu 4 listopada przez formularz kontaktowy na stronie internetowej złożyłem pisemną reklamację z powodu zakupu płyty głównej MSI B150 GAMING M3 z wadą fabryczną (wygięte PINy w sockecie) i zażądałem wymiany na nowy, pozbawiony wad egzemplarz. Tego samego dnia dostarczyłem płytę do netpunktu. Konsultant na infolinii polecił mi wymianę 3-dniowa i taką opcję zaznaczyłem w formularzu. Od 4 listopada czekam na wysłanie nowej płyty, dzisiaj mamy 25 list
  4. Jestem ogromnie rozczarowany sklepem morele.net. 1 listopada zamówiłem zestaw komputeroy za 5,5k, który odebrałem 3 listopada. W dniu 4 listopada przez formularz kontaktowy na stronie internetowej złożyłem pisemną reklamację z powodu zakupu płyty głównej MSI B150 GAMING M3 z wadą fabryczną (wygięte PINy w sockecie) i zażądałem wymiany na nowy, pozbawiony wad egzemplarz. Tego samego dnia dostarczyłem płytę do netpunktu. Konsultant na infolinii polecił mi wymianę 3-dniowa i taką opcję zaznaczyłem w formularzu. Od 4 listopada czekam na wysłanie nowej płyty, dzisiaj mamy 25 listopada, co daje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...