Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Smokie

Rejestracja: 06 lis 2015
OFFLINE Ostatnio: 18 lip 2018 21:13
-----

Moje posty

W temacie: Weryfikacja oferty.

22 maj 2018 - 15:54

Dokładnie tak, szukam wersji białej.

x-koma sprawdzałem i jeśli nie znajdę nic innego, to zamówię pewnie stamtąd.

 

Na ceneo jest jeszcze jeden sklep z ciekawą opcją, a mianowicie http://komoorki.pl/p...-FV23/4776?cenx

 

Niby ma prawie 6 tysięcy opinii, jest oznaczony jako Zaufany sklep, ale strona nie wygląda jakby była legitna, oraz martwi mnie jedna opinia, którą można przeczytać o owym sklepie.

 

"Nie polecam - omijać z daleka ! W sklepie komoorki.pl w listopadzie 2017 roku zakupiłam telefon LG G4. Z uwagi na problemy z baterią, głośnikiem/mikrofonem oraz zawieszaniem się telefonu przesłałam go do serwisu LG do Mławy. Telefon z serwisu wrócił po 48 h godzinach z adnotacją: "Ze względu na fakt iż produkt nie jest przeznaczony na rynek europejski nie jesteśmy w stanie naprawić telefonu zgodnie z jego specyfikacją" Zgodnie z danymi zamieszczonymi na stronie komoorki.pl: Sprzedajemy wyłącznie telefony fabrycznie nowy pochodzące od polskich dystrybutorów. Objęte gwarancją producenta. Skontaktowałam się ze sklepem otrzymując następującą informację: "Proszę o przesłanie telefonu do nas. Komoorki.pl - dział reklamacji. Do przesyłki proszę dołączyć 1 .Kserokopie pisma od LG o odmowie naprawy. 2 Kserokopie dowodu zakupu. 3. Dokładny opis usterki oraz adres na który mamy odesłać sprawny telefon." Tak też zrobiłam przesyłając telefon do Krakowa. Jakie było moje zdziwienie kiedy po kilku dniach kurier DHL dostarczył mi telefon z serwisu LG z Mławy (ponownie) z adnotacją - "Ze względu na fakt iż produkt nie jest przeznaczony na rynek europejski nie jesteśmy w stanie naprawić telefonu zgodnie z jego specyfikacją". Żeby było ciekawiej sklep komoorki.pl wysyłając telefon do serwisu w Mławie dołączył nie moją fakturę sprzedaży telefonu, ale FV pomiędzy sklepem, a inną osobą fizyczną z dnia 06.04.2017 r. Co oznacza, że w listopadzie sprzedano mi niesprawny, nienowy telefon, nie przeznaczony do polskiej dystrybucji, który był już pół roku wcześnie sprzedany komuś innemu (kto najpewniej go zwrócił z uwagi na jego wady). Zwróciłam się do firmy o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Podsumowując - NIE POLECAM, radzę omijać z daleka !!!"

 

Miał ktoś styczność z tym sklepem?


W temacie: Weryfikacja oferty.

21 maj 2018 - 20:52

Przed chwilą sprawdzałem i pojawiła się nowa oferta (lub po prostu zmienili cenę). Wygląda to tak: 

http://allegro.pl/lg...7360131460.html

 

Kojarzy ktoś tego sprzedawce? Co myślicie?


W temacie: Szybkie pytania, weryfikacja ofert

19 maj 2018 - 17:47

http://allegro.pl/lg...7307552496.html

 

Czy ten telefon jest ok? Cena najtańszej G6 w tym kolorze jest za waha się w okolicy 1600zł (np. x-kom), więc zawsze chociaż ta stówka na akcesoria by była ;)


W temacie: Problem z internetem na LG G2.

29 marzec 2018 - 21:19

Dopiero ostatnio coś się popsuło.

Sygnał różnie, czasami 1 kreska czasami 4, różnie. Nadajnik mam całkiem blisko, max 500 metrów. 

 

Z przełożeniem karty może być problem, ale może spróbuje coś wykombinować. 


W temacie: Problem z internetem na LG G2.

29 marzec 2018 - 11:13

Sprawa wygląda tak, że gdy łapie mi LTE  lub H+ to internetu nie łapie praktycznie wcale - na tym teście prędkości wszystko jest na 0 + czasami upload wskakuje na jakieś śmieszne wartości typu 1kb/s. Gdy ustawię GSM only to coś tam łapie - pingi są różne, zaczyna się od 100, górnej granicy chyba nie ma, download około 20kb/s, upload podobnie jak w przypadku LTE.

Test sprzed sekundy: download - 15kb/s, upload 0kb/s, ping 268.

Usunąłem kilka plików i wciąż to samo, więc to nie problem z miejscem na telefonie.