Skocz do zawartości

alfabet

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O alfabet

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. alfabet

    tearing, stutter

    Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze trzy pytania. 1) Stuttering (jeśli dobrze zrozumiałem) wygląda pozornie jak spadek frameratu? Może mocne podzespoły choć trochę złagodzą ten efekt? (Ewentualnie inne metody zamaskowania stutteru, stosowane zanim pojawiły się FreeSync i G-Sync.) 2) Czy jest odrobina prawdy w twierdzeniach niektórych graczy, że 30 klatek na konsoli wydaje się płynniejsze od 30 klatek na pc (załóżmy, że chodzi o animację bez stutteringu i tearingu w obu przypadkach)? Ktoś pisał, że konsolowe 30fps=pecetowym 40fps. Jeśli tak, to dlaczego tak jest? Gorszy motion blur w pecetow
  2. Witam, od razu na piszę, że nie jestem doświadczonym pecetowym, nie mam peceta do gier, ale zamierzam takiego kupić. Zaznaczam, że moje pytanie, kierowane do doświadczonych uzytkowników pc, to pytanie laika, więc proszę o wyrozumiałość. Oto pytanie. Jak często gracz pecetowy spotyka się ze zjawiskiem zwanym z angielska tearingiem i stutteringiem? I jak bardzo są dokuczliwe? Oczywiście mam na myśli monitor bez G-Sync i Free Sync. 1) Czy rwanie obrazu lub zacięcia występują w każdej grze? 2) Z jaką częstotliwością (np. raz na 5 minut?)? 3) Czy są z czasem eliminowane przez nowe sterowniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...