Skocz do zawartości

schlafrock

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 OK

O schlafrock

  • Tytuł
    Amator
  1. Bardzo dziękuję za pozytywną opinię i kibicowanie. Szkoda, że trzeba tracić czas i nerwy żeby udowadniać rzeczy oczywiste i niepodlegające dyskusjom ale na całe szczęście mamy już to za sobą. Witam Wszystkich Forumowiczów - służę pomocą w trudnych sytuacjach mój mail grabpa@op.pl. Myślę, że potrafię pomóc ,,,,:-)
  2. Ma Kolega rację ale skoro prosił Ratmed0000 - to dodatkowo opisałem. Nie ma problemu. Na szczęście już po kłopocie. Siedzimy przed Sony 60W855 i delektujemy się doskonałym obrazem i możliwościami. Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie !
  3. Witam Wszystkich : po kolei: reklamowałem pasy pionowe w całej powierzchni obrazu bez względu na źródło podawanego obrazu, pulsującą ostrość tzn. obraz wyostrzał się i łagodniał i tak ciągle,/np. raz widać szczegóły na zbliżeniach za sekundę nie - np. jest na twarzy aktora jednodniowy zarost -nie ma- jest nie ma i tak stale, dodatkowo reklamowałem - jak ja to nazywałem "robaczki-mrówki" tzn. zwłaszcza na dużych powierzchniach jednolitych kolorów - tak jakby pod ekranem chodziły mrówki. Zgłaszałem mailowo i telefonicznie wady odbiornika do serwisu LG, byłem w stałym kontakcie z UOKiK, Inspekcją
  4. Witam Wszystkich i życzę Wszelkiej Pomyślności na Nowy 2015 Rok. Spieszę z nowymi informacjami ! Uwaga ....:-) przelew przyszedł 31.12.2014 r !!! Muszę przyznać, że takiej niespodzianki na koniec roku się nie spodziewałem. A tu jednak zaświeciła się gwiazdka na choince ...:-) Czuję przede wszystkim wielką satysfakcję i cieszę się, że sprawiedliwość wzięła górę. Na godzinę przed zamknięciem Media Marktu - nabyłem Sony 60 cali W855b - i .......powiem krótko - obraz rewelacja, pasów nie ma :-), ostrość - jak brzytwa i jestem mega zadowolony. Tak więc Nowy Roczek przywitaliśmy z żonką przy nowiutk
  5. Witam Wszystkich termin uplynal. Przelewu brak. Firma LG zwyczajnie oszukuje Klientów. Ciekaw jestem co pod przysiega opowie Sądowi Pani K. .....z serwisu LG , która zapewniala mnie, ze przelew wyjdzie w ciągu 7 dni. O toku sprawy przed Sadem będziecie Wszyscy poinformowani ze szczegolami.Korzystając życzę Wszystkim pogodnych radosnych świat bożego narodzenia oraz -jesli-spędzeniu kilku chwil przy oglądaniu świątecznych programów TV - to życzę nie przy TV firmy LG
  6. Witam Wszystkich. niestety na dzień dzisiejszy przelewu nie ma...........zobaczymy w tygodniu. będę Was informował na bieżąco .....
  7. Witajcie Wszyscy ! Firma LG skontaktowała się ze mną telefonicznie prosząc o przesłąnie niezbędnych danych do przelewu równowartości za mój tv. wysłałem i mam czekac na przelew..................... bardzo jestem ciekaw co będzie dalej..............
  8. Witam Wszystkich ! Przekazuję Wam najnowszą informację - mój status na stronie oficjalnej Lg Wsparcie - jeśli chodzi o ostatnie zgłoszenie / opisane w postach powyżej / - określony jest jako "UKOŃCZONO" . Tzn. że co? Że wystarczy wysłać maila z informacją, że Serwis Główny z ul. Wołowskiej w Warszawie zajmuje się moją sprawą, że się skontaktują do 14 dni - i potem podać status zgłoszonej wady - jako UKOŃCZONO !!!????? Ukończono - tzn. co ???? Nierzetelność i lekceważenie a jednocześnie naigrywanie się z Klienta - to jak widać zachowanie " zgodne ze specyfikacją " sposobu obsługi Klienta przez
  9. Witajcie Wszyscy ! Spieszę z nowymi informacjami - jak pisałem Lg w piśmie oficjalnym stwierdziło, że mój tv jest sprawny a pasy nie występują. Zgłosiłem po raz kolejny naprawę podając te same wady. UWAGA ! - firma LG przyjęła moje zgłoszenie, skontaktował się ze mną telefonicznie ostatni z Panów Serwisantów i poinformował mnie, że moją sprawą zajmuje się Serwis Centralny przy ul. Wołowskiej w Warszawie. Oraz, że skontaktuje się ze mną / Serwis Centralny / w ciągu 14 dni.........jestem bardzo ciekaw co tym razem wymyśli ów Serwis na widoczne pasy na ekranie. I dodatkowa informacja - ponieważ ł
  10. Witam bardzo dziękuję Koledze za pomoc a oto krystaliczny obraz mojego tv lg60lb650v http://www.imagebam.com/image/43d51c369722287 http://www.imagebam.com/image/6ed395369722280 http://www.imagebam.com/image/e0c6a0369723980
  11. Witam - proszę napiszcie mi jak dodać zdjęcia do postu - chciałem Wam pokazać mój tv z pasami, których wg. nieuczciwej firmy LG - nie ma.
  12. schlafrock

    LG czy SONY???

    kup sony broń boże lg - poczytaj moje posty na forum . lg to firma ktora produkuje buble i wmawia klientom ze ich tv maja krystaliczny obraz - kłamstwo i oszustwo reklamowe.
  13. Witam Wszystkich ! Po wizycie Pana Serwisanta który porobił zdjęcia pasów na ekranie oraz który stwierdził, że albo wymienią albo zwrócą należność a także, że czekamy na stanowisko fabryki - UWAGA - w dniu dzisiejszym otrzymałem pismo z fabryki - UWAGA 2 - że telewizor jest sprawny oraz , że nie stwierdzono pasów na obrazie !!!!! Szczyt obłudy, kłamstwa i bezczelności - to jest ewidentne kłamstwo i oszukiwanie Klientów. Jednym słowem firma LG to KPINA Z KLIENTÓW - firma produkuje bubel lb650v i wmawia, że telewizor odbiera prawidłowo. Szczyt zakłamania i fałszu !!! W związku z powyższym w przy
  14. Witam Wszystkich ! Spieszę podzielić się najnowszymi informacjami - w dniu wczorajszym tj. 01.12.2014 r - po kolejnym zgłoszeniu do firmy LG - wad występujących w jakości obrazu w moim LG 60 lb650v / ciemniejsze i jaśniejsze pasy pionowe, falująca - niestabilna ostrość obrazu - krótko mówiąc - obraz tragedia jak na tak reklamowany model / - pojawił się tym razem inny Pan Serwisant / miły, sympatyczny - nie proponował / jak Jego poprzednicy / oglądania tv z odległości 6 metrów, żeby nie było widać wad w wyświetlanym obrazie - porobił zdjęcia obrazu w tym występujących pasów, tabliczki znamionow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...