Skocz do zawartości

tetryk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O tetryk

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Podsumowanie historii. Już po wrzuceniu skargi na wiele forów dyskusyjnych zapoznałem się z kilkoma podobnymi historiami, mi. in. z jedną opisaną przez Dziennik Internautów. Wysłałem również skargę na forum HP, nie kłopocząc się przekładem na angielski. Najwyraźniej coś pomogło, bo firma zareagowała jak oparzona. Odebrany komputer miał wrócić 22 grudnia, tymczasem kurier dostarczył go zwrotnie już po 2 dniach od wysłania (jechał do i z Bydgoszczy). Nawiasem mówiąc procedura reklamacyjna jest wysokiego ryzyka, ponieważ zasadza się na zaufaniu do osoby kur
  2. Oto opis problemu: laptop HP Compaq 6720s kupiony w październiku 2008 i zabrany do Wlk. Brytanii. Kilkudniowe oswajanie zamontowanej na sztywno Visty zakończyło się szybko – komputer zdechł. Okazało się, że światowy koncern honoruje gwarancję jedynie w kraju nabycia (laptop, czyli przenośny i przewoźny komputer). Brytyjski serwis nie do końca to wiedział, ale nie był w stanie od października do grudnia odebrać sprzętu. Polski serwis HP po przyjeździe do kraju przyjmuje zgłoszenie we wtorek, 9 grudnia 2008, nadaje numer zgłoszenia i każe oczekiwać kuriera w środę lub czwartek, 11 grudnia. W czw
  3. Poleciłbym HP 6720s, 2024 zł, gdyby nie to, że egzemplarz padł, a firma jakoś nie spieszy się z reakcją, powiem więcej, robi sobie żarty z obsługi gwarancyjnej. Wydaje mi się, że warto poszukać takiego sprzedawcy, który nie przyspawuje kompa do Visty, nawet jeśli akceptujemy Vistę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...