Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam drogich forumowiczów. 

 

Zgłaszam się do was o pomoc z problemem występującym w grach. Występują spadki fps nawet do 12 w bardziej wymagających grach takich jak BF3, nie zauważyłem aż tak drastycznych spadów np. w Counter Strike:Source. Temperatury sprawdzałem nie przekraczają 50 stopni. 

 

Specyfikacja: 

Procesor:  AMD Phenom II X4 965 3.40 Ghz

MOBO: MSI 760gm-p21 (FX)

Grafika: msi radeon 6850

RAM: 8GB

Zasilacz: Akyga AK-B1-550W (zdaje sobie sprawę, że zasilacz jest nie najlepszej jakości, w najbliższym czasie będę go wymeiniał)

 

Błagam was o wskazanie co to może być.Jestem laikiem w sprawach naprawiania sprzętu komputerowego, więc jeżeli będziecie potrzebowali więcej informacji to proszę o napisanie w komentarzu czego brakuje, a postaram się to dodać :) Z góry dziękuję :)

 
Link to post
Share on other sites

Reinstalacja Sterowników oraz Gry.. Często pomaga...

 

Karta jest w 100% zasilana przez kable 6 pinowe wychądzące z zasilacza, czy robiłeś przejściówki z Molexów.. I czy wszystkie kable napięcia są wpięte do karty graficzne?

 

 oraz Nie wiem czy robiłeś "Windows Expierience Index" (Win 7 oraz 8, to ten ranking windowsa i te numerki)... Jezeli tak to zrób go ponownie, może coś się zmieniło.... Wtedy będziemy wiedzieli co nawala lub z czym komputer może mieć problem

Edytowane przez lok1995
Link to post
Share on other sites

Spróbuj na innych wersjach sterowników, może beta?

 

 Żeby zasilacz miał coś do FPSów? Kolejna perełka z forum :D

 

Bądź co bądź nie jest to karta, która uciągnie BFa w ultra (przynajmniej w FHD), więc może po prostu zmiana detali rozwiąże Twój problem?

Link to post
Share on other sites

Machnij test Furmarkiem i podrzuć screena, może to coś nam podpowie, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to może być. Ramu masz wystarczająco, zasilacz mimo firmy powinien wyrabiać na taką kartę.

Nie mogę nigdzie znaleźć ile ten zasilacz ma mocy na linii 12V, to może być istotne.