Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nie musiał, to nie wyścig a testy. CG wspominał, że HAM wielokrotnie przestrzeliwał ten fragment toru i jechał starą nitką toteż a i wiedział, że ma przed sobą KUB z tą śmieszną kratownicą. Po mojemu nic się nie stało ;)

Na wp i onecie już się zaczęło dziennikarstFo: "Russel szybszy od Kubicy", "Zobacz miejsce Kubicy" itd, banda amatorów szukających odwiedzin na podstawie szumnych tytułów na głównej,w  dodatku kompletnie nie mających odzwierciedlenia w rzeczywistości bo to tylko testy.

Link to post
Share on other sites

Najgorsze są niestety komentarze pod tekstami . Dziennikarz przedstawia fakty , dane , ale to co się dzieje w komentarzach to głowa mała . Prawie tego gónwa nie czytam , ale czasem z ciekawości rzucę okiem i natychmiast mam ochotę przycisnąć spust...

Link to post
Share on other sites

 

 

Ja tam jestem spokojny

Ja również o to, że Williams będzie (niestety) snuł się na końcu stawki a to czy Kubica będzie ostatni, czy też oczko wyżej od zespołowego kolegi nie ma najmniejszego znaczenia...

 

Zobaczymy jak to będzie wyglądało już w sumie za 3 tygodnie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Jacku więcej wiary

 

Gdyby ta "wiara" mogła być poparta jakimiś namacalnymi dowodami na to, że Williams się ogarnął w stosunku do ubiegłego sezonu...

 

Nasz problem polega na tym, że zawsze pompujemy balonik, który i tak potem pęka a wszyscy są niesamowicie rozczarowani, bo liczyli cholera wie na co a i "wiara" była wielka. Tyle tylko, że "wiara" w sporcie nie robi wyników ;)

 

IMO, Kubica obecnie powinien siedzieć w symulatorze Ferrari, no ale jego historia jest bardzo potrzebna całej formule, która z roku na rok traci na znaczeniu, oglądalności. Starzy kibice mają dość a młodzież ma wyrypane na F1.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jakby było mało problemów w Williamsie, to FIA nie zgodziło się na zastosowane w FW42 lusterka i przednie zawieszenie. Muszą to zmienić/poprawić do 1. GP.

Chyba tak nie do końca. Lusterka już były poprawione na drugą turę testów , a zawieszenie chyba już nie jest problemem.
Link to post
Share on other sites
Przecież tak nie jest.

 

No, niestety jest. F1 z roku na rok traci na oglądalności, robi się coraz bardziej nudna...

Jeśli w tym roku nic się nie zmieni jeśli chodzi o "łatwość wyprzedzania" (a ma się poprawić, przez zmiany w przepisach dotyczących budowy bolidów), to znów jedyną rozrywką będą kolizje i inne rozwałki na torach ;)

Link to post
Share on other sites

Już się doszkoliłem :) W sumie to drobiazgi maja do poprawienia , tyle że im czasu na standardowe procedury brakuje , a doszły jeszcze zmiany . Reakcje samochodu i tak kierowcom są kiepsko znane . Oprócz zbierania danych za bardzo się nie wjeździli w FW42 .

Link to post
Share on other sites

Podobno skargi odnośnie zawiasu i/lub lusterek zgłosił nie kto inny a koleś z Racing Point czy jak tam się teraz nazywają, całkiem przypadkiem sporą wiedzę nt obecnego boliduu ma jego były kierowca (Stroll) a obecny od RP. Inna sprawa, że trzeba poczekać na rozwój wypadków bo tak naprawdę nikt z nas nie wie czy wspomniane "problemy" mogą aż tak rzutować na zachowanie się bolidu i czy rzeczywiście są niezgodne z regulaminem.

Poczekamy, zobaczymy. dla mnie satysfakcją będzie zobaczyć RK w bolidzie :)

Link to post
Share on other sites

No, niestety jest. F1 z roku na rok traci na oglądalności

 

Nieprawda:

 

https://www.cyrkf1.pl/ogladalnosc-f1-w-polsce-w-2018-roku/

https://www.cyrkf1.pl/rekord-ogladalnosci-formuly-1-w-eleven-sports/

 

Krótko mówiąc, oglądalność F1 na kodowanym kanale rokrocznie rośnie w czasach, gdy rzesza osób rezygnuje z oglądania w TV na rzecz streamów w Internecie.

 

robi się coraz bardziej nudna...

Jeśli w tym roku nic się nie zmieni jeśli chodzi o "łatwość wyprzedzania" (a ma się poprawić, przez zmiany w przepisach dotyczących budowy bolidów), to znów jedyną rozrywką będą kolizje i inne rozwałki na torach ;)

 

Mimo, że w latach 2017/2018 ilość manewrów wyprzedzania spadła prawie o połowę względem roku 2016 (który był rekordzistą pod względem ilości wcześniej wspomnianych), to dalej było ich dużo więcej niż w gloryfikowanej często poprzedniej dekadzie.

Podobno skargi odnośnie zawiasu i/lub lusterek zgłosił nie kto inny a koleś z Racing Point czy jak tam się teraz nazywają, całkiem przypadkiem sporą wiedzę nt obecnego boliduu ma jego były kierowca (Stroll) a obecny od RP. 

 

Nawet jeśli, to nie ma to żadnego znaczenia. Jeśli rozwiązania były kontrowersyjne, to i tak zostałyby oprotestowane. 

Link to post
Share on other sites

Tylko zauważ, ze np zawias był pokryty hmm gumą? Wcale bym się nie zdziwił jakby pop jej zdjęciu wszystkie normy były by zgodne z przepisami. Gdzieś coś oglądałem na ten temat na yt, odnośnie właśnie tych "nowinek" u Willimasa- echa padoku chyba.

I czemu kontrowersyjne? Może oprotestowali bo się obawiają Willimasa który wcale nie musi być takim crapem jak rok temu? Lepiej oprotestować konkurencje, osłabić ją. Oczywiście spekuluję teraz ale zaznaczam- jak jest nie wiemy i wszystko wyjdzie w praniu.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...