Skocz do zawartości

Recommended Posts

Odnośnie tego incydentu tuż po starcie,to moim zdaniem była to wina ferrari,który pojechał bez wyobraźni i zbyt ryzykownie,stwarzając zagrożenie. Co innego,jak np Robert jedzie Monaco i pewne zakręty bierze cały czas na centymetry od bandy,ale banda mu się nie przesunie ani o milimetr....(tzn. jechał)

Edytowane przez jarrino
Link to post
Share on other sites

Kary dla Vettela było wiadomo, że nie będzie. Za kolejne tak poważne przewinienie dostałby kolejne punkty karne (lub jak obiecywali ban na wyścig). To zakończyło by rywalizacje w mistrzostwach świata.

 

 

 

Aston Martin Red Bull Racing

Mówiło się o tym od kilku miesięcy. Tylko plotki o budowie silnika są sprzeczne z tym, że RB chce powoli wycofać się z F1 i sprzedać zespół Audi. Tu zamiast Audi wymienia się Aston Martina, który raczej groszem nie śmierdzi.

 

Pojawiły się nowe regulacje techniczne na 2018. rok. Wprowadzona zostanie osłona Halo i zmniejszona ilość silników do 3 (przy wydłużeniu kalendarza do 21 wyścigów). W przyszłym roku albo będzie sporo kar albo bolidy będą ponownie wolniejsze.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

"- Nie mam pojęcia w jaki sposób Kubica jeździ, to po pierwsze. Szczerze mówiąc, nie jestem w stanie robić tego samego, czyli prowadzić jedną ręka. Nie wierzę, że nie będzie miał problemów w niektórych wyścigach, biorąc pod uwagę obecną konstrukcję samochodu F1, bo jest ona wymagająca fizycznie. Naprawdę doceniam Kubicę, to co robi. To jest niesamowite. Jednak nie można mówić, że nie będzie miał problemów w F1 - powiedział brazylijski kierowca."

 

https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/718241/felipe-massa-kubica-bedzie-mial-problemy-w-f1

Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem, to Kubica miałby poważny problem tylko na jednym torze i tylko z jednym zakrętem a mianowicie podczas GP Monako z szóstka. Z tego co pamiętam, to jeszcze w Renault tak przepierdywali.

 

Circuit_Monaco.png


E//

 

 

 

Sky Sports: Williams podjął decyzję w sprawie Kubicy

 

Jak informuje znany dziennikarz Sky Sports Roberto Chinchero, zespół Williamsa podjął już decyzję w sprawie kierowcy na 2018 rok i ogłosi ją przed GP Brazylii, czyli około 10 listopada.

 

http://www.sport.pl/F1/7,96296,22577811,sky-sports-williams-podjal-decyzje-w-sprawie-kubicy.html#BoxSportImg

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Bardzo rozbudowana aerodynamika nie sprzyja niestety jeździe na 'zderzaku' więc ciężko jest wyprzedzać. Druga sprawa, limitacja silników do 3 (1 silnik na 7 wyścigów) to kiepski żart.

Albo rozwiązania słabego dźwięku bolidów - chcą zamontować dodatkowe mikrofony blisko wydechu. Troche sobie jaja robią IMO.

Link to post
Share on other sites

Tęsknię za czasami, kiedy tankowali w trakcie wyścigów, wtedy to się działo.

 

Obecnie, to powinny być dwie ligi F1

Pierwsza dla Mercedesa, Ferrari i Redbulla (nuda) a druga dla reszty i właśnie tutaj byłaby ciekawa walka o mistrzowski tytuł.


Gdyby Robert wrócił, to byłby mega ciekawy początek przyszłego sezonu.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Nowa aerodynamika i potrzeba oszczędzania paliwa. Bolidy startują że 100kg benzyny (jakieś 130-135l) i muszą przejechać na tym ponad 300 km, gdzie przy tempie wyścigowym nie zdziwię się, jak zwykła 911 tyle wciągnie. Do tego dochodzi limit silników o którym wspomniał Kubbak.

F1 zamiast iść w spoilery, powinna wytwarzać docisk głównie przez podłogę i problem brudnego powietrza byłby marginalny.

Link to post
Share on other sites

Dzisiejszy wyścig oglądałem można powiedzieć pół na pół, tak wiało nudą... Jak w ciągu sezonu trafi się kilka ciekawych wyścigów to góra. Pozostałe to przeważnie jak się ustawią na starcie tak suną do samej mety... Zamiast coś poprawiać w tej kwestii oni z sezonu na sezon wprowadzają coraz to durniejsze zmiany jak choćby ten limit silników do 3 :roll: czy choćby ten śmieszny system halo który na pewno spowolni bolidy.

 

Gdzie się podziały czasy gdzie każde okrążenie oglądało się z zaciekawieniem, była rywalizacja, czy to ogólnie na torze czy poprzez strategię wymiany opon/tankowanie. Teraz nawet sam zjazd na wymianę opon niewiele zmienia w stawce. Czekam na Roberta, mam nadzieję że Williams da mu szansę mimo tych postronnych głosów sprzeciwu bo on może coś tam namieszać jak dawniej ;)

Link to post
Share on other sites

 

 

bo on może coś tam namieszać jak dawniej ;)

 

Raczej nie namiesza, będzie się snuł w środku stawki... Ale nie o to chodzi, bo na wygranie czegokolwiek miałby marne szanse, sam jego powrót i wyścigi z jego udziałem ożywiłyby chociaż na chwilę tą coraz bardziej drętwą dyscyplinę sportu.

Link to post
Share on other sites

bez skomplikowanego MGU-H

Nic tu nie jest jeszcze pewne. Tak by chciała FIA ale Merc i Ferrari nie chcą porzucać wypracowanych przez siebie rozwiązań (które notabene dają im przewagę). Ery bez hybryd już się IMO nie doczekamy bo to byłoby sprzeczne z założeniami F1.

Podobnie wyścigów z tankowaniami - tu ze względów bezpieczeństwa.

 

Dobrze chociaż, że Pirelli na sezon 2018 przygotuje dużo bardziej miękkie mieszanki bo wyścigi na 1 pitstop są mało interesujące.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...