Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Origin, brak gry w historii zakupów

Origin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Wlazł kotek na płotek...

  • 1223 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 21 sierpień 2013 - 10:59

Ostatnio sprawdzałem wyciągi bankowe i nie znalazłem zakupu jednej gry (Mirrors Edge) z Origin.

Grę kupiłem jeszcze w maju, a nie zauważyłem do tej pory, bo mam ją normalnie w bibliotece, oczywiście dostałem wtedy też mailem potwierdzenie zamówienia wraz z nr zamówienia.

Ale że nie znalazłem potwierdzenia w wyciągu zacząłem jej szukać w historii zakupów Origin i tam jej nie ma.

Czyli wygląda na to, że mam grę, której nie kupiłem.

 

A pytanie brzmi - czy mam się tym przejmować, bo np. konto mi zbanują czy coś, czy nic nie robić i na razie cieszyć się "gratisem"? 


  • 0

Już nie gram w gry. Nie chce mi się :) Teraz jestem kinomaniakiem 8-)


#2 kastefan4

kastefan4
  • Zapalony Gamer ;)

  • 892 postów
  • Miejscowość:PtB

Napisano 21 sierpień 2013 - 11:20

Najlepiej napisz do supportu, w załączeniu prześlij maila i screeny z biblioteki i historii zakupów w origin i poczekaj na odpowiedź od nich :)
  • 0

CPU: i5 3570K // MoBo: Gigabyte H77M-D3H // RAM: Kingston HyperX 4x2GB 1600MHz DDR3 // GPU: Gigabyte HD 7870 WF3 // HDD: 500GB WD + 1TB WD Green // PSU: Fractal Design Newton R3 1000W // CASE: SPC Regnum L50 PB // MYSZ: Razer DeathAdder 2013 // KLAWA: Saitek Cyborg V7 // Monitor: Samsung UE32D5500 32"


#3 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Autor tematu
  • Wlazł kotek na płotek...

  • 1223 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 21 sierpień 2013 - 11:23

Czyli za takie coś ban może być?


  • 0

Już nie gram w gry. Nie chce mi się :) Teraz jestem kinomaniakiem 8-)


#4 stalkerpl

stalkerpl
  • Pasjonat

  • 759 postów

Napisano 21 sierpień 2013 - 13:27

jak napiszesz to napewno chyba ze udowodnisz ze to ich wina


  • 0

i5-9600K | MSI GTX 1080 Gaming X | Be Quiet: Dark Power 10 650W Gold | MPG Z390 PRO CARBON | G. SKILL  RIPJAWS V  2X4GB

DDR4 | Obudowa Fractal Design Define R6 TG | GOODRAM IRDM PRO 240GB | Seagate Barracuda 1TB | Thermalright Macho Rev. B |

Monitor AOC G246oFQ Win 10 64bit | Asus Xonar DGX

"Mądry ustępuje głupiemu. Smutna to prawda; toruje ona głupocie drogę do opanowania świata" - Marie von Ebner-Eschenbach


#5 drVanSteiner

drVanSteiner
  • Autor tematu
  • Wlazł kotek na płotek...

  • 1223 postów
  • Miejscowość:Kielce

Napisano 22 sierpień 2013 - 11:08

A gdybym kupił ją (grę) ponownie i "nadpisał" tą z biblioteki? Pomyślałem o tym, bo jest za niecałe 9,- zł.

 

Edit

 

Jestem po rozmowie ze wsparciem EA.

 

Problem, jak się okazało był ze zrealizowaniem transakcji z banku. Mianowicie po weryfikacji płatności kartą i jej akceptacji (czyli karta ważna, pieniądze są dostępne i takie tam) wystąpiły jakieś problemy po stronie banku z przekazaniem pieniędzy.

Ponieważ weryfikacja płatności była pozytywna, dlatego gra pojawiła się w bibliotece gier.

A realizacja płatności to już inna bajka (i nie ma tu mojej winy) i może to trwać nawet tydzień czy dwa. Jednak dopóki bank nie przekaże pieniędzy, transakcja ze strony Origin jest nie zamknięta. W moim przypadku trwało to od połowy maja.

 

Rozwiązania są dwa.

1. Zgłaszamy sprawę do Origin, oni wtedy cofają taką nie zamkniętą transakcję, gra z konta znika (ale zapisane stany gry podobno zostają), a my możemy (lub nie) kupić taką grę ponownie.

2. Nic nie robimy i czekamy czy ktoś w Origin kiedyś taką transakcję wyłapie, a wtedy gra zostaje zablokowana (tylko gra - konto nie będzie blokowane), a wtedy procedura taka jak w pkt.1. Jak nie wyłapie, to mamy gratisa.

 

A, że teraz Mirrors Edge jest za mniej niż 9,- oraz nie wierzę, że ktoś nie kontroluje czy płatności zeszły, więc zgłosiłem sprawą do Origin. W ciągu 48h gra zostanie cofnięta z konta i wtedy kupię ją ponownie za aktualnie obowiązującą cenę.

 

Oczywiście nie można nadpisać gry. Po prostu system nie pozwoli na jej ponowne dodanie.

 

jak napiszesz to napewno chyba ze udowodnisz ze to ich wina

Konto na pewno nie zostanie zablokowane, tylko konkretna gra. Bana na konto dostaje się za grube przewinienia.


Użytkownik drVanSteiner edytował ten post 22 sierpień 2013 - 11:11

  • 0

Już nie gram w gry. Nie chce mi się :) Teraz jestem kinomaniakiem 8-)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Origin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych