Skocz do zawartości

Punkt honoru - LG


Recommended Posts

Witam, 3 tygodnie temu kupiłem monitor z tunerem tv - LG m2482.

Po kilku dniach znalazłem na nim różowy/czerwony subpixel, a jakiś tydzień później następny subpixel, tym razem żółty.

Pisałem w tej sprawie do LG i odpisali mi, że w gwarancji "Punkt honoru" do 30 dni po zakupie wymieniają monitory na nowy lub je naprawiają gdy posiada on nawet jeden bad lub subpixel.

 

Czy ktoś z Was wysyłał im kiedyś monitor na tą gwarancję? I jeśli tak, to ile oczekiwaliście na nowy monitor?
Bo nie wiem czy się opłaca to wysyłać dla 2 pixeli jeśli mogą trzymać tam monitor nawet miesiąc.

Link to post
Share on other sites

Przecież sam cytujesz warunki gwarancji: do 30 dni. Więc tyle maksymalnie mają czasu, mogą Ci zrobić po 2 dniach i po 20.

Nad czym tu się zastanawiać. Jeśli nie przeszkadza Ci co jest to zostaw, tylko potem możesz mieć kłopot z ewentualną odsprzedażą.

Link to post
Share on other sites

LG ma 30 dni na naprawę/wymianę, ale chciałbym się dowiedzieć od Was, jeśli wysyłaliście już do LG monitor ile to trwa. Czytałem gdzieś i jedna osoba pisała że w 3 dni miała nowy monitor. A jednak jak mam czekać te 30 dni to nie wiem czy wysyłać im to i przez miesiąc używać starego monitorka CRT ;/

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...