Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ja jestem przyzwyczajony do pełnych i tylko w takich śmigam. Choć ostatnio kupione (parę miesięcy) przedarły się już, a użytkuję je sporadycznie.

Poprzednie FLY miałem przez kilka dobrych lat a jeździłem w DH, więc miały co robić.

Link to post
Share on other sites

Ja szukałem długo czegoś pod siebie. Natrafilem na Chiba Bioxcell Pro oraz Pro Touring. Innych juz nie kupię :) Chciałem coś z Fox'a, ale mają strasznie dziwną rozmiarówke i nie mogę nic dopasować. Chiba - pierwsza klasa! BTW wole jeździć w pełnych.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Jak myślicie który kolor owijki wybrać do mojego Huragana 3?

http://allegro.pl/owijka-kierownicy-fizik-czerwona-microtex-i6792540186.html
http://allegro.pl/owijka-kierownicy-fizik-czarna-mat-microtex-i6896299296.html
http://allegro.pl/owijka-kierownicy-fizik-czarna-logo-microtex-i6792521105.html

 

I czy nakładać ją na fabryczną dla poprawy komfortu (przetarta w jednym miejscu), czy jednak starą usunąć?

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

 

 

e//

Zrobiłem piersze kilometry na nowej sztycy, XLC SP T06. Dropper za 600pln, a naprawdę robi robotę. Nie rusza się na boki, nie zapada się, chodzi bardzo płynnie w pełnym zakresie (u mnie 125mm). Nie podnosi się tak szybko jak KS Lev czy inny Reverb, oraz jest trochę cięższy (przez co IMO wytrzymalszy), ale posiada regulację ciśnienia przy użyciu pompki od amortyzatora, wymienne bebechy, jest całkowicie serwisowalny w domowych warunkach i, jeszcze raz wspomnę, kosztuje 600pln zamiast 1600pln.

Polecam.

 

img_20170929_174139xlzml.jpg

 

img_20170929_174125nsln2.jpg

 

img_20170929_174208jzzf4.jpg

 

img_20170929_1742201ibb1.jpg

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

W szosie tak. Ja w swoim zrobiłem serwis wszystkiego od A do Z i jak jeszcze miałbym bawić sie w kulki w supporcie to dziękuję.

BTW najwięcej zabawy dostarczył mi bębenek i cała tylnia piasta. Ale warto było bo rower chodzi lepiej jak nowy. Jest kompletna cisza jak się jedzie. Brak jakichkolwiek dźwięków zarówno z napędu jak i kół :) miodzio.

Link to post
Share on other sites

Swoją tylną piastę chyba też rozbiorę na przyszły sezon, bo coś czuję w niej słabe smarowanie. Dla przykładu stery widelca były założone dosłownie na sucho... %-) Chodzą za mną koła Fulcrum Quatro, ale odpycha mnie trochę słaby dostęp do części w razie serwisu. Z tego powodu myślałem też nad zmianą samych obręczy na takie z wysokim stożkiem.

Edytowane przez piterrrxd
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...