Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, potrzebuje komputera w cenie od 2700 do 3000 zł przeznaczonego głównie do gier, jako że osobiście na sprzęcie nie znam się za dobrze prosił bym o pomoc w złożeniu czegoś konkretniejszego, preferował bym dysk 1TB , rozdzielczość monitora to 1920x1080. Prosił bym o złożenie samej jednostki cała resztę osprzętu już mam.

Link to post
Share on other sites

Procesor: Intel Core i5-3470 - 733 zł


Płyta główna: MSI B75A-G43 - 259 zł


RAM: Crucial Ballistix 2x4GB 1600MHz DDR3 CL9 - 253 zł


Grafika: Gigabyte GeForce GTX 760 2GB OC - 1059 zł


HDD: WD Caviar Blue 1TB SATA III - 249 zł


Obudowa: SilentiumPC Gladius M40 Pure Black - 199 zł


Zasilacz: SilentiumPC Deus G1 500W 80+ Bronze - 194 zł


Nagrywarka: Lite-On iHDS118 SATA - 62 zł


 


Razem: 3008 zł


 


Do zestawu z przeznaczeniem głównie do gier wystarczy zaproponowany przeze mnie intel Core i5-3470, pozbawiony możliwości OC. Tania i solidna płyta od MSI, bez możliwości OC procesora. Dobre RAM'y od Cruciala 1600MHz Dual Chanell 2x4GB z niskim radiatorkami. W zestawie znajduje się bardzo wydajna karta graficzna, która jest bezkonkurencyjna w swoim przedziale cenowym, wersja od Gigabyte jest fabrycznie podkręcona i ma świetne chłodzenie. Obudowa to ciekawa propozycja za 200 zł, jest funkcjonalna i posiada całkiem dobre wyposażenie (3 wentylatory, zestaw filtrów (góra, przód i dół) i system zarządzania okablowaniem). Alternatywą dla zaproponowanej obudowy może być Zalman Z9 Plus, w porównaniu do M40 obudowa jest bardziej przewiewna i posiada w zestawie 4 wentylatory (w tym 3 z diodami led o kolorze niebieskim) m. in. na bocznej ściance, który zależnie od konstrukcji chłodzenia GPU obniża jego temperaturę o 5-10 stopni , niestety obudowa ta nie ma na panelu przednim USB 3.0, ma tendencję do zbierania kurzu (brak filtrów na górze i na bocznym panelu). Do tego zestawu w zupełności wystarczy zasilacz o mocy 500W. 


Edytowane przez Ardoos
Link to post
Share on other sites