Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Po co to było pokazywać, zaś muszę jeszcze raz przejść wieśka. Szukałem tylko jakiegoś obojętnie jakiego powodu :)

 

 

Ja cię sune, wgrałem Super Turbo Lighting  do tego jakiś mod graficzny , blokada 100 klatek i to nie ta sama gra co wcześniej :)

Edytowane przez viscaelbarca
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Update - Wiedźmin Lighting Mod 5.0

2358-0-1493494958.jpg

 

2358-0-1493494965.jpg

Lista zmian:

 

"All regions
Changes to dof for all regions
New Weather Types which are shared but i will make separate version complimenting selected region

White Orchard
Fixed haze
Fixed sun shafts
Fixed interiors
Many general improvements

Novigrad
Change for Novigrad foliage
Fixed about 70% of interiors lighting
Fixed yellow heart in Dandelion tavern
General bug fixing
General improvements
Improve Nights

Velen
Fixed about 70% of interiors
Fixed problems with sun in some locations
Tone down bloom
Tone down sun shafts
General bug fixing
General improvements
Improve Nights

Skellige
New clear weather ENV
Fixes for fog

Fyke Isle
Changed everything
Plan to add new weather in version V.1 designed for this region only

KM
I was not working much on it it is planed for version V.1

I don't remember how many things i done i certainly left something out

For version V.1

I plan a lot of things optimising new weather types for each region, adding new ones
Continue bug fixing
Working on caves please provide me save files for quest in caves to make my life easy
Finishing optimisation for interiors fix know bugs, and soo on

Adding new W2l files for some quests :)"

 

 

 

e// + kolejny ciekawy mod - Skill based dismembering

2484-0-1496448421.png

 

"The main idea of this mod is to allow light\heavy skill to increase the chance of dismembering enemies(while also maintaining vanilla dismember chance, such as griffing trophy). By default each skill will increase the chance of dismembering by 4%(80% max). Also sharpening your weapons at the whetstone will increase the chance of dismembering by an additional 10%(90%), and laslty superior oil will increase the chance by another 10%(100%). Light skills will only increase chance of dismembering in light-attack, and vice-versa for Heavy skills. Rend and Whirl have a 20% chance to dismember with each level(when using the skill) to a total of 100% at level 5."

 

Edytowane przez Szarik
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Właśnie skończyłem główne rozdanie

zakończenie

  Ciri zostaje wiedzminką!!! Ale miałem stres jak powiedział że nie żyje:( na szczęście się uratowała!!!

 

Czas gry 148 h ale przyznam że mam mase rzeczy jeszcze na mapie do zwiedzenia i do przejścia całe dwa dodatki....

Ta gra to jakaś masakra :D pozytywna oczywiście

Ale mam pytanie

Teraz mogę zacząć grę plus, co mam zrobić grać dalej jak grałem czy włączyć gre plus - co to mi da??

Mam prawie 38 lvl i niedługo będę miał arcymistrzowski rynsztunek kota

Mój build

http://images.tinypic.pl/i/00919/nmckh6jcr000_t.jpg

i coś ciekawego :D

http://images.tinypic.pl/i/00919/io6n1yinjdrc_t.jpg

 

PS

Misja z uciętymi jajami mnie zabiła :D :D :D :D :D :D

Edytowane przez lukyeti
Link to post
Share on other sites

@lukyeti  Graj dalej czyli przejdź dodatki - będą Mutacje w drzewku rozwoju i Runy nakładane na oręż, tylko mała podpowiedź co do Run - zbieraj kasę - o ile pamiętam z 50k (tu przyda się mod na itemy 9000).

Dodatki to dwie naprawdę świetne historie i kolejne godziny wyśmienitej zabawy :D

Link to post
Share on other sites

Zmiany w update 4.6:

 

- reworked most Stone Walls [Village Stone Walls, Interior Stone Walls, Rich Bricks, Rich Brick Plasters, Rounded Mixed Bricks, Poor Messy Stonewalls, Poor Messy Bricks, Regular Rough Stonewalls, Buildings Stone Edges and more]

- reworked most Poor Wood [Wood Walls, Structures, Planks, Doors, Objects and more]
- reworked most Roofs [Thatched, Ceramic (Also in Toussaint), Metal]
- improved Water [seas, Rivers, Lakes, Streams, Puddles, Wells, Fountains]
- reworked and improved some Misc Stuff [Harbour Anchors (Also in Toussaint), Floor Square Braziers, Grain, Sacks, Rich Crates, added some experimental 4K Rocks and more]
- E3 Novigrad Walls [fixed crashes in some cases, improved textures]

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie pamiętam już jak wyglądało to u Triss w czystej vanilla ale modyfikacja "better fx" znacznie zwiększa, poprawia rozmaite efekty graficzne w tym ogień. Mam ją wrzuconą u siebie fajnie igni tryska, zgodnie też z kierunkiem wiatru heh.

2425-5-1494422888.png

 

 

E//

https://whiskey.artstation.com/projects/x48qW

:o

Edytowane przez Szarik
  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...