Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10427 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: [MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon (211 użytkowników oddało głos)

Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

  1. Głosowano trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku (51 głosów [89.47%])

    Procent z głosów: 89.47%

  2. solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy (5 głosów [8.77%])

    Procent z głosów: 8.77%

  3. ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu (1 głosów [1.75%])

    Procent z głosów: 1.75%

  5. zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

Goście nie mogą oddawać głosów

#2081 rafal12322

rafal12322
  • Autor tematu
  • V

  • 7215 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 12 czerwiec 2014 - 13:47

Tak się zastanawiam, czemu ceny gry poszły sporo w górę? Kilka miesięcy temu można było zamówić preordera za 90zł a teraz to ok. 130zł.

Sklepy same sobie narzuciły cenę biorąc za wzór W2, kto wtedy zamówił miał szczęści bo wyrwał w niskiej cenie. Teraz jak już oficjalnie ogłosili pre-ordery to wszyscy zmienili cenę na taką jaka widnieje w sklepie cdp.pl. Znając życie w dniu premiery gra będzie do nabycia za ~100zł w sklepach typu MM. Trzeba też wziąć pod uwagę to iż cena i tak jest niska w porównaniu do zawartości oraz wielkości gry. Dla przykładu taki Skyrim w dniu premiery był droższy a standardowa edycja posiadała nieporównanie mniej zawartości. 


Tacy dziennikarze mają dobrze

http://gamezilla.kom...min-3-dziki-gon


  • 0

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz || MSI RTX 2080 GAMING X Trio || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#2082 Antiax

Antiax
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 14:10

Ja powiedziałbym, że nawet za dobrze. Swego czasu przestałem czytać gamezillę z powodu niskiego poziomu materiałów, które pojawiały się na ich stronie. Jak widzę dużo się nie zmieniło, skoro "dziennikarz" ma problem z sformułowaniem najprostszego zdania. Ale nie przecież o tym ten temat. Sam prezent od CDPR - wow  8-)


  • 0

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 


#2083 Filip17

Filip17
  • Gaduła

  • 326 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 15:45

Nieoficjalnie jeden z dziennikarzy dowiedział się, że demo z E3 chodziło na PC o takiej specyfikacji:

i5, 16 GB RAM oraz Geforce GTX 770.

 

Źródło: http://www.3djuegos....er-3-wild-hunt/


Użytkownik Filip17 edytował ten post 12 czerwiec 2014 - 17:33

  • 0

CPU-i5 3470, Cooler-SilentiumPC Spartan Pro, Mobo-MSI B75A-G43, GPU-970 MSI 100ME, PSU-OCZ ZT 550W, RAM-Corsair Vengeance Low Profile 2x4GB 1600 MHz, HDD-Western Digital Caviar Blue 1TB, SSD-MX200 (250GB), Obudowa-Zalman Z11 Plus.

Ps4, S7 Edge.


#2084 Antiax

Antiax
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 16:03

Jeśli okazałoby się to prawdą to nie czekałbym na Maxwelle, tylko dzisiaj zamawiał sprzęt z GTX-em 770 w środku :)


Użytkownik Antiax edytował ten post 12 czerwiec 2014 - 16:04

  • 0

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 


#2085 darkatraz

darkatraz
  • Wariat

  • 2497 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 12 czerwiec 2014 - 16:40

Jeżeli to prawda to moja wykręcona 670 do 1280MHz w booście i i5 2500K wykręcony na 4.2GHz spokojnie powinny dać sobie radę. Tylko trzeba ramu dokupić bo 8GB to widać zaczyna być za mało dla gier. Chyba na 32 będzie trzeba się przenieść :/


  • 0

#2086 dodo

dodo
  • α

  • 10482 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 18:29

Podobnie było z WD i 670...                   Niespodzianka! Nie jest płynnie nawet na 780SLI. Wystarczy przypomnieć sobie jak było z częścią 2 Wiedzmina i wymaganiami. 


  • 0

#2087 Xarix

Xarix
  • Master

  • 5160 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 12 czerwiec 2014 - 18:40

32 do gier, teraz to zes Darki dowalil :x
  • 0

#2088 sajmon154

sajmon154
  • Altruista ?

  • 346 postów
  • Miejscowość:Kraków
  • 3DMark 06:35449 a w Marku 11 9005

Napisano 12 czerwiec 2014 - 19:04

Kiedy wam się znudzi zarzynanie tego biednego kota o wymaganiach i czy pójdzie czy nie? :)

Na przełomie 2014/2015 zapewne podadzą wstępne wymagania, a na miesiąc przed będzie już na pewno wiadomo co i jak.

30 dni to masa czasu na ewentualny upgrade komputera.
Poza postami i właściwie powtarzaniem tego samego tylko ubranego w inne słowa nic nie zrobicie teraz, porównanie innych gier innego studia/producenta mija się z celem, podawanie za wzór poprzedniej części także, bo gra jest kompletnie inaczej zbudowana (od podstaw) więc my szare ludziki, które nie mają wstępu do ich siedziby nie mamy nawet punktu zaczepienia.
No i najważniejsze, nieoficjalnie ktoś się dowiedział, no ja się nieoficjalnie dziś dowiedziałem że Putin już od tygodnia gra w Wiedźmina 3, mogę nawet stanąć na tle ładnego plakatu, nałożyć smyczkę z nieczytelną przepustką "press", nagrać filmik i wam tu podrzucić :) Wydaje wam się że skoro nic w ojczystym kraju nie mówią na czym to obecnie "jedzie" to na E3 nagle (przypadkiem) im się wymsknęło? Czy ten ktoś w ciągu paru sekund zdołał niepostrzeżenie rozmontować sprzęt i sprawdzić co jest w środku? 

Poza tym jeśli się nie mylę to demo było szablonem liniowym odpalonym z poziomu konsoli.


  • 0
CPU CORE I5-4670K Chłodzenie HR-02 MB-W MOBO Fatal1ty H87 P Pamięć Corsair Ven.. LP 4x4GB 1600MHz CL9 GPU Gigabyte GTX 780 GHz PSU FD-PSU-IN2B-650W Napęd Asus DVD Fans 4x Corsair SP120 Obudowa FD Define R4 Nośniki (in) 2x Seagate 1TB/3x Plextor M5S 128GB (ex) Toshiba 500GB/Samsung 750GB Monitor LG 23EA63 Klawiatura Tracer TRK-185 Mysz SteelSeries Rival/G500/G500s/Sniper/G7/Mx1000

#2089 rafal12322

rafal12322
  • Autor tematu
  • V

  • 7215 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 12 czerwiec 2014 - 20:09

Na prezentacji MS było odpalane na konsoli, natomiast bodaj ten z bagnami to już na PC.

Ja ich ciągle trzymam za słowo, że do ultra wystarczy jedna grafa :P

Co do wymagań to pewnie na gamescomie będzie coś wiadome ;)


  • 0

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz || MSI RTX 2080 GAMING X Trio || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#2090 Antiax

Antiax
  • Nałogowiec

  • 1635 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 20:17

*
Popularny

Podsumowanie E3 z Wiedźminem w roli głównej

image_the_witcher_3_wild_hunt-25398-2651

 

TRAILER (MIECZ PRZEZNACZENIA)

Najlepsza możliwa jakość do pobrania (wersja ENG)

KLIK

Najlepsza możliwa jakość do obejrzenia (wersja ENG)

KLIK

Polska wersja 

KLIK

 

GAMEPLAYE (3)

Gameplay z konferencji Microsoft-u

 

Gameplay z IGN

 

Gameplay od Gamespot-u

 

WYWIADY

Wywiad Playstation Access z John'em Mamais (CDPR) (ENG)

Wywiad z Konradem Tomaszkiewiczem o filozfii CDPR, Designie i Walce

Wywiad z John'em Mamais o porównaniach z Grą o Tron

Wywiad z Peterem Gelencserem (Senior Level Designer)

Rozmowa z John'em Mamais o CDPR jako firmie nastawionej na graczy PC-towych (zaczyna się od 2h:30min)

http://www.giantbomb...ay-1/2300-9056/

Wywiad z "Effect Artist" z CDPR

Wywiad z Johnem Mamais (Artykuł)

http://savegameonlin...ducer-witcher-3

 

Wrażenia po prezentacji Wiedźmina

Szczegółowa Analiza GameTrailers - warto obejrzeć

Analiza Destructoid

Krótki zapis wrażeń od Gameslean

Zakochany w Wiedźminie Kevin van Ord opisuje swoje wrażenia (GAMESPOT, ENG)

"To gra, której pragnę w tym momencie najbardziej na świcie - Jeff Canata  (ENG)(zaczyna się 1:05)

 

Artykuły po prezentacji Wiedźmina

"Czy Wiedźmin 3 może być jednym z najlepszych RPG, które kiedykolwiek stworzono ? - GAMESPOT

Wrażenia PC Gamer

Krótka notka od HardcoreGamer

Xbox Official Preview

Notka od CraveOnline

"Ogromny, krwawy świat Wiedźmin 3: Dziki Gon - Joystiq

Artykuł od Gamerant

Artykuł od ActionTrip

Wrażenia od Polygamii + Konrad Tomaszkiewicz

 

Nowe screenshot-y

http://www.gamersyde...s-15466_en.html

 

 

P.S. Jeśli chcecie to mogę to wrzucić do nowego tematu w tym dziale jako takie podsumowanie, żeby było widoczne dla wszystkich.

I jeszcze pełne podziękowania dla Dentona.


Użytkownik Antiax edytował ten post 12 czerwiec 2014 - 20:17

  • 11

Podsumowanie E3 2014 - KLIKNIJ

 

Podsumowanie E3 2014 z Wiedźminem w roli głównej - KLIKNIJ

 

 


#2091 rafal12322

rafal12322
  • Autor tematu
  • V

  • 7215 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 12 czerwiec 2014 - 20:36

Ogólnie to myślałem czy by nie zrobić takiego osobnego tematu o E3 i wrzucić tam wszystkie materiały ze wszystkich gier. Jak chcesz możesz taki zrobić ;) Byłoby to na kolejne E3 :P Materiały z każdej gry byłby tam przedstawione mniej więcej właśnie w takiej formie jak w twoim poście ;)


  • 0

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz || MSI RTX 2080 GAMING X Trio || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#2092 darkatraz

darkatraz
  • Wariat

  • 2497 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 12 czerwiec 2014 - 20:36

Niezła ta piguła  %-)  :wariat:


  • 0

#2093 rafal12322

rafal12322
  • Autor tematu
  • V

  • 7215 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 12 czerwiec 2014 - 21:12

Trochę odnośnie alchemii w grze:

 

 

Parę słów na temat systemu alchemii, bo widzę, że wywołał żywą dyskusję.

 
Obecnie pijemy eliksiry podczas walki, tak jak to miało miejsce w pierwszym Wiedźminie. Ich efekty nie trwają długo, ale zważając na toksyczność, można je pić w dowolnym momencie. Do stworzenia nowego eliksiru lub do ulepszenia już posiadanego zawsze będziemy musieli znaleźć składniki. Dawki posiadanych eliksirów natomiast, Geralt automatycznie uzupełnia w trakcie medytacji. 
 
Oprócz eliksirów mamy też mutageny, które są wyjątkowo toksyczne. Ze względu na to, można je pić tylko w trakcie medytacji w przeciwieństwie do eliksirów, z których można korzystać w trakcie jej trwania. Efekty mutagenów są permanentne i trwają do momentu ich przerwania w ekranie medytacji lub do zastąpienia ich innym mutagenem.
 
Design łączy wg nas najlepsze strony alchemii z Wiedźmina 1 i 2 i pozwala na 2 style gry. Jedni gracze mogą bawić się w maksymalizowanie efektów zarządzając mutagenami i eliksirami. Drudzy mogą po prostu wypić kilka mutagenów i nie przejmować się pilnowaniem toksyczności eliksirów w walce. Mutageny będą działać permanentnie.
 
Chcieliśmy w ten sposób rozwiązać problem, który pojawia się w każdym RPGu - czyli oszczędzanie przedmiotów jednorazowego użytku na lepszy moment, który nigdy nie nadchodzi. Czekamy i czekamy, aż wreszcie kończymy grę z dziesiątkami, czasem setkami miksturek/granatów/naboi w ekwipunku. Wydaje nam się, że to rozwiązanie położy kres temu zjawisku.

 

 

 
Obecny design alchemii jest którąś z kolei iteracją. Jest to dosyć odważny pomysł, który musiał odleżeć swoje w grze, zanim grupa bardziej konserwatywnych i hardcorowych graczy-członków dev teamu go zaakceptowała. A zaakceptowała go nie prowadząc burzy mózgów, tylko ogrywając ficzer w grze.
 
Mikstury jako item są permanentne, ale mają określoną ilość dawek, które można zażyć, zanim się wyczerpią. Geralt automatycznie uzupełnia dawki podczas medytacji. Jest to kontrowersyjne rozwiązanie, ale rezultat jest taki sam jak w przypadku, gdy gracz musi wykonać tę akcję samodzielnie, tyle że całego z mechanizmu eliminujemy jeden krok. Czy uzupełnianie będzie kosztować nas jakieś surowce, to kwestia balansu ekonomii, a balans na tym etapie produkcji jest rzeczą płynną. Na pewno nie chcemy ograniczać potrzeby zbierania składników przy obecnych założeniach. Sam fakt posiadania eliksiru nie burzy balansu walki w Wiedźminie 3, tak jak nie burzył go w poprzednich częściach gry. Dostępność składników nigdy nie była problemem, a gracze, który polegali na alchemii nie doprowadzali do sytuacji, gdzie któregoś eliksiru im brakowało.
 
Jakkolwiek może się nie podobać takie rozwiązanie na papierze, wierzę, że po kilkunastu godzinach z grą, nikomu nie będzie brakować dodatkowego przycisku w menu.
 

 

 


  • 1

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz || MSI RTX 2080 GAMING X Trio || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#2094 dodo

dodo
  • α

  • 10482 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 21:16

porównanie innych gier innego studia/producenta mija się z celem, podawanie za wzór poprzedniej części także, bo gra jest kompletnie inaczej zbudowana (od podstaw)

 

 

Jedno zdanie

 

"Historia lubi się powtarzać"   

 

 

 

Generalnie, chciałem tylko uświadomić parę osób aby nie liczyły na 60fps przy bardzo wysokich ustawieniach na karcie pokroju 770.


  • 0

#2095 rafal12322

rafal12322
  • Autor tematu
  • V

  • 7215 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 12 czerwiec 2014 - 21:17

Kompletnie nie rozumiem rozwiązanie gdzie eliksiry same się uzupełniają. Raz stworzony eliksir mamy już praktycznie na stałe tylko jego brak samoistnie uzupełnia się podczas medytacji, ewentualnie składników będziemy potrzebować jedynie na ulepszenie go. Tak ogromny świat a tu takie mega ułatwienie.


  • 0

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz || MSI RTX 2080 GAMING X Trio || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#2096 verul

verul
  • Pasjonat

  • 855 postów

Napisano 12 czerwiec 2014 - 21:20

Ciekawa ta alchemia w takim razie. I fakt, tez mam syndrom chomika w RPGach :D Choc skrzydla pokazywalem grajac w Tomb Raidera 2/3 i strzelajac non stop nawet do hardkorowych bossow ze zwyklych pistoletow, bo oszczedzalem amunicje ^^

 

@rafal - zobaczymy jak to bedzie. Moze zamiast siedziec non stop w medytacji i klepac miksturki czas bedzie poswiecany na efektywna gre? Zalezy jak to zbalansuja. W sumie w prawdziwej alchemii nigdy nie bylo tak ze zbierasz 2 siola X, 1 ziolo Y i mieszasz z ziolem Z i masz miksturke. Ziola rosna roznej wielkosci wiec ogolnie liczenie na sztuki tego do przepisow jest sztuczne. Wiec po prostu chodzimy, zbieramy, gra to jakos podlicza i potem uzupelnia odpowiednia ilosc.


Użytkownik verul edytował ten post 12 czerwiec 2014 - 21:23

  • 0

#2097 piterrrxd

piterrrxd
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • 2505 postów
  • Miejscowość:Chorzów
  • 3DMark 06:22222

Napisano 12 czerwiec 2014 - 21:49

Trochę się obawiam, że podstawowe aspekty jak walka czy eliksiry mogą zawieść ułatwieniami dla hamerykanów i innych laików.


  • 0
Intel i7 8700k@4,8GHz + ZALMAN CNPS10X FLEX + BeQuiet! Silent Wings 2 120mm || Asrock Z370 Gaming K6 || G.SKILL RipjawsV DDR4 2x8GB 3000 MHz CL15 || Corsair RM650X || Plextor M8PeG 256GB + Goodram Iridium Pro 240 || Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass Edition + 4xBeQuiet! Silent Wings 3 140mm

#2098 darkatraz

darkatraz
  • Wariat

  • 2497 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 12 czerwiec 2014 - 22:02

Powinni zrobić opcje w ustawieniach rozgrywki :P

 

Ułatwienia w walce i alchemii: wł* - wył

 

*opcja przystosowana do krajów wschodnich i hamburgerów :P


  • 0

#2099 rafal12322

rafal12322
  • Autor tematu
  • V

  • 7215 postów
  • Miejscowość:Night City

Napisano 12 czerwiec 2014 - 22:48

Z tym ulepszaniem eliksirów dobry pomysł ale po jakiego grzyba dają coś takiego jak samoistne uzupełnianie się fiolek z eliksirami, przecież to kompletnie zabija realizm. 


  • 0

i7 8700K + 360EX || MSI Z370 Gaming M5 || HyperX Predator RGB 2x8GB 3600MHz || MSI RTX 2080 GAMING X Trio || EVGA G3 750W

Plextor M8Pe 256GB M.2 || Dell U2410 || AIM SC808 || HyperX Cloud || DCP-560CN || P600S TG Gray

Logitech G700 + G413 + Kanga || PS3 Slim 320GB + PS4 Pro 1TB || Pad XBO || Iphone4S 16GB

Moderator / Ekspert działów: Gry na PC / Pełne zestawienie Ekspertów / Moderatorów

#2100 natsu

natsu
  • LOL

  • 3340 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 12 czerwiec 2014 - 23:09

Realizm w grze w której polujemy na wilkołaki, gryfy czy upiory? :D

Nie każdemu się będzie podobać takie rozwiązanie, ale w obecnych czasach uproszczenia to norma


  • 0

Liquid PC

"Każdy wiedźmin ma dwa miecze. Nieżyczliwi mawiają, że ten srebrny jest na potwory, a ten z żelaza na ludzi. To oczywiście nieprawda. Są potwory, które można ugodzić wyłącznie srebrnym ostrzem, ale istnieją i takie na które działa tylko żelazo."

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)