Skocz do zawartości

Reklamacja/zwrot nowego telewizora a zdjęte folie


Recommended Posts

 

 

to mogą być działania konkurencji

 

Nie sądzę aby były to działania konkurencji gdyż byłem kilka razy w sklepie

 

 

 

w Skarżysku Kamiennym

 

i muszę stwierdzić, że organizacja jego leży i kwiczy.

Link to post
Share on other sites

Moja matula ma pralkę LG. Po roku silnik zaczął wyć jak sprężarka w odrzutowcu.

Przyjechał koleś z serwisu, stwierdził że jest to typowe zachowanie tej pralki... ale i tak może wymienić silnik. Będzie miała przedłużoną gwarancję.

Kto by się nie zgodził?

 

Koleś zabrał się na parter do samochodu po nowy silnik. Pół godziny później pralka pracowała z 6dB ciszej.

 

Skoro silnik od pralki wymieniają u klienta i nie ma z tym problemu to skoro zadeklarowali się, że zrobią w domu to nawet bym się nie zastanawiał.

Link to post
Share on other sites

Generalnie nie ma znaczenia, czy masz ten telewizor 2 godziny, czy 1,5 roku, czy są folie, czy też ich nie ma - od momentu zawarcia umowy kupna sprzedaży, rozpoczął się okres gwarancyjny oraz zaczęła obowiązywać ustawa konsumencka.

 

 

Manfred - w sklepie powiedziano Tobie, że dostaniesz zwrot gotówki, jeżeli z telewizorem będzie coś nie tak (post 7) i miałeś dylemat czy tak zrobić i zamówić przez Agito. Różnica cenowa, to około 53zł - przy tej kwocie nie wygląda to aż tak źle.. A może jednak warto tak zrobić? Dostałbyś telewizor oryginalnie zapakowany, z nienaruszoną taśmą na fabrycznym kartonie (coś takiego bym zastrzegł zamawiając go), nowy, nigdy nie używany, nigdzie nie stojący na ekspozycji Bóg wie ile czasu. Plusem sprzedaży wysyłkowej jest możliwość zwrotu do 10 dni bez podania przyczyny.

Z ewentualną gwarancją i naprawami też byś się nie martwił, bo do takich gabarytów sprzętu, każda marka (LG, Samsung, Panas, Sony) zapewniają w ramach gwarancji bezpłatny dojazd serwisu do domu klienta.  Ja bym tak zrobił.

 

 

mixelectronics.pl ale nie wiem czy to nie to samo co electroworld bo dziwnym trafem zbiegła się u nich promocja cenowa na ten telewizor i nawet cena była identyczna.

To samo - Jeden właściciel - polityka handlowa bardzo zbliżona do siebie

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz taką gwarancję że technik przyjeżdża do domu to trzeba korzystać. Po co się ze sprzętem targać.

Mam taką (gwarancję) w Panasonicu (tv) i laptopie Della - gość przyjechał i wymienił na gwarancji padający dysk, nawet dorzucił mi płytkę z Windowsem 7 której nie miałem ;)

Link to post
Share on other sites

ok. Cały dzień mnie nie było ale co nieco się dowiedziałem i dzielę się :)

 

Byłem w sklepie celem podbicia gwarancji i zasięgnięcia ogólnych informacji. Na szczęście w sklepie był kierownik który zapytał o co chodzi i czy życzę sobie sprowadzenie nowego telewizora. Okazało się, że nie ma go już na magazynach ale że sklep w Rybniku dysponuje 7 egzemplarzami tego konkretnego modelu to ściągną go dla mnie. Ma być na środę. Karty nie podbijałem bo będzie wystawiony nowy dowód zakupu ze środową datą na nowy telewizor :) Obecnego telewizora też nie musiałem oddawać na już tylko na spokojnie w środę sobie z nim pójdę. W przypadku takiego obrotu spraw uznałem że nie ma się co bawić w ściąganie serwisu tylko brać nowy egzemplarz (wątpię żeby w Rybniku chciało im się pakować ekspozycyjny podczas gdy mają jeszcze 6 sztuk zapakowanych :))

 

Co do plazmy. Chętnie bym brał plazmę panasonica ale niestety trochę przekracza mój budżet zwłaszcza jakbym się uparł na FHD. Żeby było ciekawiej obecny telewizor kupiłem właśnie celem zamiany starego wysłużonego panasa TH-42PV7P na coś świeżego :) Stara plazma miała tylko 1024x768, jedno złącze HDMI i component (z bajerów). Ważyła jakieś 30kg ze swoją masywną podstawą (która była ogromnym plusem bo telewizora chyba nawet tornado by nie ruszyło :P). Pewnie bym nawet tej plazmy nie zmieniał gdyby nie horrendalne zapotrzebowanie na energię elektryczną (max pobór to ponad 240W) i gdyby mój mały 2-letni berbeć nie zalał go soczkiem (z powodu czego telewizor był w naprawie ale ciaprok nie zrobił go do porządku a pieniążki skasował). No ale nie ma co. Trzeba iść do przodu :)

 

Mam nadzieję, że sztuka którą dostanę w środę okaże się totalnie wolna od wad :)

 

Dzięki wszystkim za udzielone informacje :) Zaraz rozdzielam plusami :)

Link to post
Share on other sites
Stara plazma miała tylko 1024x768

moja właśnie taka jest ;) ale oglądam filmy w HD na niej sporadycznie dlatego też taką wybrałem a do zwykłej kablówki z paroma kanałami w wysokiej rozdziałce wystarcza.

No i widzę że bardzo profesjonalnie wygląda rozpatrywanie Twojej reklamacji, mam nadzieję że tak też się to zakończy. Powodzenia.

Link to post
Share on other sites

heh :)

 

generalnie ja co do nowego TV miałem tylko 2 wymagania (nie licząc rozmiaru bo oczywiste jest, że posiadając 42" nie zejdę niżej :P).

1. Full HD

2. minimum 3 złącza HDMI

 

żona musiała wtrącić swoje 3 grosze i do moich wymagań doszło jeszcze 3D (sprawdzone już zresztą na AVATAR 3D - działa za********e :D)

 

Po co Full HD? A no to po to, że mój monitor komputerowy ma 19,5" i rozdzielczość 1366x768 a chciałbym pograć w coś w wysokiej rozdzielczości. A że posiadam bezprzewodową klawiaturę i gryzonia to mogę grać wygodnie siedząc na kanapie :)

Po co 3xHDMI? Bo już na starcie 2 z nich są wykorzystane (Cyfrowy Polsat i PC). Jedno zostaje wolne jakby w przyszłości zachciało mi się jakieś lepsze kino domowe (obecne podłączone komponentowo) albo jakaś konsola.

Po co 3D? A to już fanaberia mojej żony i w żaden sposób nie udało mi się jej odwieźć od tego pomysłu (bo osobiście w tej cenie wolałbym jakiegoś samsunga 42" który najprawdopodobniej byłby lepiej wykonany) ;)

 

No ja również mam nadzieję, że profesjonalnie zakończy się kwestia mojej reklamacji. Szkoda, że nie mogę już dać więcej plusów. Wykorzystałem dzienny limit :) Jutro nadrobię straty :)

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz taką gwarancję że technik przyjeżdża do domu to trzeba korzystać. Po co się ze sprzętem targać.

Mam taką (gwarancję) w Panasonicu (tv) i laptopie Della - gość przyjechał i wymienił na gwarancji padający dysk, nawet dorzucił mi płytkę z Windowsem 7 której nie miałem ;)

 

Taką naprawę gwarancyjną zaliczyłem kiedyś u Samsunga, miałem D6500. Wywaliło pare pikseli, technik przyjechał porobił foty uszkodzonych pikseli jakimś specjalnym aparatem fotograficznym z dużym szkłem powiększającym jakiego nigdy na oczy nie widziałem wcześniej i powiedział, że wymienią. Po około 5 dniach przyjechał z pomocnikiem i z wielkim kartonem, w którym siedziała nowa matryca bez elektroniki. Udostępniłem im tylko ławę do naprawy w domu, 15 minut roboty i wszystko gra. Fajna sprawa takie naprawy, szkoda, że sprzęt awaryjny. Po paru miesiącach zjarała się płyta główna i znowu reklamowałem heh, po kolejnej już naprawie sprzedałem to w cholere.

Link to post
Share on other sites

kupa szmalu i na pewno są jakieś ograniczenia - decyzja Twoja, ale ja handlowałem tym shit'em przez parę lat i w/g mojego mniemania, jest to mrożenie pieniędzy. I tak masz dwa lata gwarancji.



dziś już czwartek, a kolega milczy :)

Manfred86, udało się wszystko załatwić jak należy??

Edytowane przez SKEEPER46
Link to post
Share on other sites

Tak. Nowy TV miał być wczoraj ale wypadła im jakaś awaria i odebrałem dzisiaj.

 

TV przywieziony do domciu, pierwsze co to włączony (dostałem oryginalnie zapakowany egzemplarz) i dopiero po sprawdzeniu czy wsio działa powieszony na ścianie :)

 

Wszystko śmiga jak należy :) A więc sprawę udało się załatwić pomyślnie :) Pracownik mixelectronics nie dowierzał mojej usterce nawet jak zobaczył ją na własne oczy ;)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...