Perun 22 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 http://img20.imageshack.us/img20/858/1dgo.jpg Pojawiła się linia poprzeczna na ekranie. Da się z tym coś zrobić nie tracąc gwarancji czy tylko serwis ? Zależy mi na czasie, 13 lipca wyjeżdżam ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Matryca poszła gwarancja. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Melman1980 363 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 dokladnie to samo miał mój brat. Wymiana matrycy na gwarancji 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Sprężaj się z wysyłką na gwar to możę jeszcze zdążysz z naprawą przed wyjazdem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Perun 22 Napisano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Dzięki za odp, z miejsca zadzwoniłem, jutro niby ma być UPS u mnie Włożyłem jeszcze flachę do kartonika i przyczepiłem do kartonu z laptopem i listem żeby zrobili najszybciej jak się da. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
zydek 5 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Włożyłem jeszcze flachę do kartonika i przyczepiłem do kartonu z laptopem i listem żeby zrobili najszybciej jak się da. Hehe ciekawe czym się zajmą w pierwszej kolejności Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.