Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Lenovo y580 - pozioma linia na ekranie.

linia na ekranie lenovo y580 gwarancja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Perun

Perun
  • Mistrzu Grochu

  • 360 postów
  • Miejscowość:Jelenia Góra

Napisano 27 czerwiec 2013 - 13:13

1dgo.jpg

 

Pojawiła się linia poprzeczna na ekranie. Da się z tym coś zrobić nie tracąc gwarancji czy tylko serwis ? Zależy mi na czasie, 13 lipca wyjeżdżam ;/


  • 0

CPU: Intel Core i7 4710HQ GPU: GTX 860M 4GB GDDR5 RAM: SAMSUNG 2x 4GB DDR3 HDD: SSHD 8GB + 1000GB 5400 obr. DISPLAY: 15.6 1920x1080 - 16:9 MONITOR: BenQ GW2750HM TV: LG 47LN5400 led 47" PAD: 2x Xbox 360 Wireless PC MOUSE: A4 KEYBOARD: Logitech K400r  MOUSE Pad: A4Tech X7 Gaming HEADPHONES: Superlux HD681 


#2 kamil_18_19

kamil_18_19
  • Maniak

  • 2668 postów
  • Miejscowość:Zgierz
  • 3DMark 06:Nie wiem po zmianie sprzętu nie testowałem.

Napisano 27 czerwiec 2013 - 13:59

Matryca poszła gwarancja.


  • 2

Pc do gier. 

Cpu: i3-8100 Cooler: SPC Fortis 3 MC Mobo: MSI Z370 Tomahawk Ram: 16GB DDR4 Godram Play 2x8GB 2133MHz Hdd1: Crucia M550 128GB Hdd2: 1TB Seagate Gpu: GTX 1060 Xtre.6GB@1980 boost 2150/9500 mem Case: SPC M35W PSU: Corsair TX650 Monitor AOC i2369Vm Os: Win 10 Home x64 Fon Samsung Galaxy S9 PLUS

Spoiler

#3 Melman1980

Melman1980
  • Maniak

  • 2310 postów
  • Miejscowość:RADOM

Napisano 27 czerwiec 2013 - 14:34

dokladnie to samo miał mój brat. Wymiana matrycy na gwarancji


  • 1

i7 8700k 4.9 GHz+ KRAKEN X62 + ASUS GTX 1080TI OC + ASROCK Z370 EXTREME4 + CORSAIR 2 x 8GB 3000Mhz + CRUCIAL SSD 525GB MX300 + LG 24GM77 + AIM SC808 + HYPERX CLOUD + FRACTAL DEFINE R6 TG


#4 Synergia

Synergia
  • Lodołamacz

  • 4770 postów

Napisano 27 czerwiec 2013 - 14:36

Sprężaj się z wysyłką na gwar to możę jeszcze zdążysz z naprawą przed wyjazdem.


  • 1

#5 Perun

Perun
  • Autor tematu
  • Mistrzu Grochu

  • 360 postów
  • Miejscowość:Jelenia Góra

Napisano 27 czerwiec 2013 - 15:34

Dzięki za odp, z miejsca zadzwoniłem, jutro niby ma być UPS u mnie :/ Włożyłem jeszcze flachę do kartonika i przyczepiłem do kartonu z laptopem i listem żeby zrobili najszybciej jak się da.


  • 2

CPU: Intel Core i7 4710HQ GPU: GTX 860M 4GB GDDR5 RAM: SAMSUNG 2x 4GB DDR3 HDD: SSHD 8GB + 1000GB 5400 obr. DISPLAY: 15.6 1920x1080 - 16:9 MONITOR: BenQ GW2750HM TV: LG 47LN5400 led 47" PAD: 2x Xbox 360 Wireless PC MOUSE: A4 KEYBOARD: Logitech K400r  MOUSE Pad: A4Tech X7 Gaming HEADPHONES: Superlux HD681 


#6 zydek

zydek
  • Amator

  • 48 postów

Napisano 27 czerwiec 2013 - 16:44

 Włożyłem jeszcze flachę do kartonika i przyczepiłem do kartonu z laptopem i listem żeby zrobili najszybciej jak się da.

Hehe ciekawe czym się zajmą w pierwszej kolejności  :menda:  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: linia na ekranie, lenovo, y580, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych