Skocz do zawartości

Wiatraki do accelero twin turbo na Radeonie 4870


Recommended Posts

Witam,

 

w oczekiwaniu na 7850 od phoenixa (http://forum.benchmark.pl/topic/86758-kupi%C4%99-kart%C4%99-grafiki-do-400-z%C5%82/) postanowiłem zakupić okazyjnie niby uszkodzonego 4870 z accelero twin turbo, niestety bez wiatraków. Po włożeniu do kompa i próbie aktualizacji wydajności w windowsie (nie był to dobry pomysł) karta jak mniemam się przegrzała i wyrzuciło czarny ekran (temperatura w hwinfo dochodziła do 90+ stopni). Dorzuciłem zatem nawiew od spodu z arctica 12 (120 mm) i tempy spadły do ok 50 stopni (67 stopni w stresie).

Nie satysfakcjonuje mnie to jednak, chciałbym zamontować jakieś trwałe chłodzenie w postaci dwóch wirników robiących dobrą robotę. Nie znam się jednak na tym kompletnie, a chciałbym żeby było cicho i wydajnie. Mógłby mi ktoś coś zaproponować?

ps. pasta (jedyna jaka miałem) to revoltec thermal grease, podejrzewam ze wymiana na jakąś inną również by się przydała. Nie mam zamontowanych radiatorów na pamięciach, czekam na taśmę termoprzewodzącą.

 

Link to post
Share on other sites

niewielki ;) tzn nie chciałbym 50 zł przekroczyć.

lecą do mnie 2x Enermax ucap 12, i najprawdopodobniej one zostaną wrzucone na tą chwilę. myślałem o jakichś 8, ale też nie bardzo się orientuję co tam wsadzić i jak zamontować (chociaż ten acf12 tez sam dobrze rade daje).

Link to post
Share on other sites

To się chyba nie doczekasz  %-) 

bądźmy dobrej myśli ;) dziś piątek, dzień sprzyjający podróżom ^^

 

ale wolałbym się czegoś dowiedzieć na temat chłodzenia, ewentualnie jak na tym accelero bezpiecznie zamontować wiatraki 12 cm.

to jest dokładnie takie http://allegro.pl/chlodzenie-accelero-twinturbo-pro-gw-30-i3356603010.html chłodzenie, tylko właśnie bez wiatraków.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość