heartagram 0 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Witam. Mój problem wygląda następująco: Jestem użytkownikiem sieci telpol, posiadam od około 3 lat modem z firmy cisco ( dostałem od telpola w ramach umowy ) i dokupiłem do niego router aby móc korzystać z 2 komputerów ( 1 pod wifi ) noi wiadomo jakiś tablet na 5 min dziennie, też pod wifi. Pomijając fakt, że zawsze były problemy z wifi, przerywało, nie bardzo chciało się łączyć to od miesiąca gdy mam podłączony router do komputera internetu w ogóle nie ma, jest tylko gdy jest sam modem ale nie ma wifi. Myślałem, że router poprostu się spalił lecz teraz gdy mi jest wifi znów potrzebne podłączałem 3 routery i nic :| wszystkie migają albo nie odpowiadają, jakby spalone. Zadzwoniłem do telpolu i usłyszałem, że oni nie odpowiadają na problemy routerów gdyż to nie ich działka i jak chce wifi to musze u nich router kupić ew zapłacić za usługe wifi w modemie który od nich dostałem ( koszt 29 zł) . Najśmieszniejsze jest to, że wszystko mi działało od prawie 3 lat. Po czym jeszcze szanowna Pani odbiorczyni zawiadomienia o problemie powiedziała, że śieć można sobie samemu skonfigurować i w tym jest problem, że ta sprawa mnie przerasta, lub moge napisać osobisty mail do informatyków z telpolu z pomocą którzy mogą mi pomóc oczywiście za odpowiednią opłatą ( w tym momęcie zwątpiłem, że te komunikaty na początku rozmowy dotyczące nagrywanych rozmów są prawdziwe ). I zwracam się z problemem do Was router: linksys by Cisco Wireless-N Home Router e1000 modem: cisco epc3010 Pozdrawiam! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.