Pi00tr3k 0 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Siemka wszystkim ! A więc mój problem wygląda tak że, kupiłem w Media Expert mikrofon Tracer'a S3, pierwszy jaki tam otrzymałem nie działał, teraz, gdy dostałem drugi okazuje się że jest identyczny problem. Gdy mikrofon jest podłączony w słuchawkach są potworne szumy/trzaski/piski, które ustają gdy trzymam ten "pałąk" od mikrofonu. Po drugim otrzymanym mikrofonie na którym występuje identyczny problem zaczynam się zastanawiać czy aby na pewno to wina sprzętu, a nie czasem moich ustawień. Prosiłbym bardzo o szybką i konkretną pomoc, nie wiem teraz czy mam iść znowu użerać się z pracownikami Media Expert'a czy pobawić się ustawieniami. Z Góry dziękuję za pomoc ! Pozdrawiam ; ) Cytuj Link to post Share on other sites
murmice 39 Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Spróbuj, jeżeli masz kartę Realteka wejść w opcje i zmniejszyć głośność odtwarzania mikrofony do minimum, a nagrywania na max. Wtedy szumy ustaną. Cytuj Link to post Share on other sites
Pi00tr3k 0 Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Rzeczywiście pomogło, ale pozostaje kwestia zakłóceń słyszanych przez jakiegoś rozmówcę na skype/ts czy jakimkolwiek innym komunikatorze. Gdy sprawdzam jak wygląda kwestia dźwięku poprzez audacity czy chociażby "nasłuchiwanie mikrofonu" słychać potworne trzaski, dalej... Nie słyszę ich już SAM tak jak przed Twoją poradą, ale podczas NAGRYWANIA dźwięku nadal one występują. To jak, pomoże ktoś? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.