Skocz do zawartości

GTX 660Ti + i5 750 da radę?


Recommended Posts

Witam!

 

Przymierzam się do kupna karty graficznej GTX 660Ti (MSI lub Gigabyte), który ma zastapić GTX-a 260. Moje pytanie dotyczy procesora, który posiadam czyli i5 750. Czy ten procesor będzie ograniczał tego GTX-a 660Ti? Czy trzeba będzie się pobawić w zmianę platformy?

 

Mój zestaw:

i5 750 + Thermalright Vanomous X

MSI P55-GD65

Patriot DDR3 12 GB

Fractal Design Newton R3 600W

WD Caviar Black 500GB

 

Mój budżet to 1000-1100zł.

Link to post
Share on other sites

Nie będzie ograniczał.

Małe OC do 3.6/3.8 i nie ma problemu.

 

Widzę, że posiadasz ten sam procek co ja. Mam pytanie odnośnie OC. Nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego pytam. Chodzi o napięcie procesora. Mam 3,4GHz i napięcie ustawione 1,25 i kiedy puszczam go w OCCT napięcie spada do 1,20? To znaczy, że mogę zmniejszyć napięcie czy coś jest nie tak?

Link to post
Share on other sites

Widzę, że posiadasz ten sam procek co ja. Mam pytanie odnośnie OC. Nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego pytam. Chodzi o napięcie procesora. Mam 3,4GHz i napięcie ustawione 1,25 i kiedy puszczam go w OCCT napięcie spada do 1,20? To znaczy, że mogę zmniejszyć napięcie czy coś jest nie tak?

Spada czy skacze od 1.2 do 1.25v?

 

Co do OC: http://www.purepc.pl/podkrecanie/poradnik_podkrecanie_procesorow?page=0%2C6

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W takim razie rzuć jakimś przykładem, że tak faktycznie jest. Mam na myśli testy.

Proszę.

1). http://www.3dmark.com/3dm11/5580015

2). http://www.3dmark.com/3dm11/6409952

Zwróćcie uwagę na ilość punktów w graphics score.

 

Procesor to jeden podzespół całej jednostki (całego komputera) - jeżeli mówimy o ograniczeniu przez procesor, to procesor może ograniczać nam całą jednostkę.

Link to post
Share on other sites