Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Multi-GPU: Zalety, wady, spostrzeżenia Użytkowników!

SLI CF CFX Crossfire CrossFireX Multi-GPU

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
120 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bakak

Bakak
  • Autor tematu
  • :D

  • 2123 postów

Napisano 30 maj 2013 - 08:59

moze wrzucił sie profil sli dla AC3, ciekawe. Można by go zedytować i przypisać do C3 :)
  • 0

// i5 4690K @4,5GHz // Scythe Mine II // Sapphire R9 390 Nitro Tri-x // ASRock Z87 Killer // G.Skill RipjawsX 2x4GB 2400MHz // Kingston SSD 120 3K // Seagate 3T // Antec 1100 // Supremo M1 700W // Benq XL2411Z //


#22 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 09:12

Nie, już dokładnie sprawdziłem. Zrzucenie cryska na pasek i powrót ponowny do gry za każdym razem powoduje skok użycia gpu na max i mam stałe 60kl praktycznie ale obraz migocze. Stery najnowsze.


Assasins Creed 3 na MAX 2GPU vs 1GPU :D

ac3sp20130530100654935.jpgac3sp20130530100907474.jpg
  • 1

#23 blacklizard

blacklizard
  • The ONE

  • 1364 postów

Napisano 30 maj 2013 - 09:20

trzeba jakoś usystematyzować wpisy dotyczące wydajnosci MGPU.
Proponuje robic to wg takiego wzoru:

@Konfiguracja sprzetowa:
- CPU
- Ilosc RAM
- Jakie Karty Graficzne
- Mobo

@ Jaka gra
@wersja sterownika
@Zalety
@Wady
@info o detalach
@Stuttering Tak/Nie, jeśli tak to w skaki 0 do 10, gdzie 0 oznacza jego brak 10 totalna masakre.

 

Do konfigu dorzuciłbym jeszcze CASE + (wentylatory).

 

Do zestawienia natomiast @temperatury, jeśli ktoś nie podaje tak jak @effendi360.

 

Przydałoby się też, żeby użytkownicy MultiGPU pisali także na jakich modelach kart pracują.


  • 0

#24 Skeletor

Skeletor
  • Entuzjasta

  • 682 postów

Napisano 30 maj 2013 - 09:26

Matko jedyna, jakie osiągi! Do 1080p to rzeczywiście overkill...


  • 0

Na Emeryturze :]


#25 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 09:44

Wiesiu 2 jedna vs dwie:

witcher2201305282310257.jpgwitcher2201305282312159.jpg

wiesss.jpg



Najniższy fps jaki złapałem w obozie macie na screenie. Płynność bez problemów jednak do stałych 60 należałoby wyłączyć ubersampling a wtedy wystarczy jedna karta.

 

witcher2201305291931267.jpgwies2.jpg


  • 1

#26 Wooojciech1983

Wooojciech1983
  • HWBOT Overclock.pl Team

  • 1467 postów
  • GG:9762448
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 30 maj 2013 - 10:03

@ Effendi, ale ile masz to skalowanie w crysis 3, z tego co napisałeś to nie wiem jaki masz fps na jednej karcie i jaki na dwóch i ile % wynosi skalowanie w normalnym trybie po odpaleniu gry i o ile wzrosło po przełączeniu do paska zadań i powrocie.

Użytkownik Wooojciech1983 edytował ten post 30 maj 2013 - 10:48

  • 0
CPU i7 7700K @ 5.0 GHz @ 1.31V COOLER Prolimatech Megahalems Black MOBO Maximus IX Formula
RAM G Skill Trident Z  GPU Evga GTX 980 Ti @ 1400 @ 7400 PSU Corsair RM 650X CASE Cooltek UMX 4

#27 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 10:20

Widzę, że nadal nie nauczyłeś się otwierać screenów... :(


  • 1

#28 Wooojciech1983

Wooojciech1983
  • HWBOT Overclock.pl Team

  • 1467 postów
  • GG:9762448
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 30 maj 2013 - 10:22

Dałeś dwa screeny, na żadnym nie ma fps z poj. GPU. Z tego co pamiętam to na jednym Lightning 680 miałem w tym miejscu ~40 fps w ustawieniach na maksa więc podobnie jak w SLI na twoim 1 screenie. Po przejściu do paska masz wzrost skalowania  z 39,9 do 57 czyli 42,8% ale mówisz że występują artefakty. Ja miałem właśnie skalowanie 30-50% ale bez minimalizowania do paska i bez artefaktów. Procek i7 3770K @ 4.5GHz


Użytkownik Wooojciech1983 edytował ten post 30 maj 2013 - 10:40

  • 1
CPU i7 7700K @ 5.0 GHz @ 1.31V COOLER Prolimatech Megahalems Black MOBO Maximus IX Formula
RAM G Skill Trident Z  GPU Evga GTX 980 Ti @ 1400 @ 7400 PSU Corsair RM 650X CASE Cooltek UMX 4

#29 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 10:22

A sory chwila.


  • 1

#30 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 10:38

crysis32013053011361355.jpg


  • 1

#31 Wooojciech1983

Wooojciech1983
  • HWBOT Overclock.pl Team

  • 1467 postów
  • GG:9762448
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 30 maj 2013 - 10:43

No widzisz, czyli u Ciebie podobnie, 37.7 vs 57 co daje skalowanie 51% i do tego zgłaszasz że są artefakty, więc ogólnie lipa z obsługą SLI w tej grze. Ja u siebie nie musiałem gry minimalizować do paska aby mieć 30-50%.

Użytkownik Wooojciech1983 edytował ten post 30 maj 2013 - 10:46

  • 1
CPU i7 7700K @ 5.0 GHz @ 1.31V COOLER Prolimatech Megahalems Black MOBO Maximus IX Formula
RAM G Skill Trident Z  GPU Evga GTX 980 Ti @ 1400 @ 7400 PSU Corsair RM 650X CASE Cooltek UMX 4

#32 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 13:40

W dwójce dopiero po patchu dx11 dało się grać i to nie w dx11 bo też były problemy i lock na 50kl.



Chociaż w crysisku 2 dałem wszystko na max i o dziwo chodzi pięknie,przy pierwszym odpalenieu miałem 25 fps ale wyszedłem, dałem w sterach adaptive vsynnc i trzyma 60. Nie mogę wgrać tego patcha na tex hi res. Mam oryginał. Niech ktoś mi wytłumaczy jak to sie robi.

 

crysis22013053011542550.jpg



Gra ma jazdy... tak od premiery było jakieś fazy ze spadkami przy przełączaniu full screen/pasek.

 

crysis22013053012003557.jpg



Żyleta jest.

 

worldoftanks20130530143.jpgwotkr.jpg


  • 1

#33 QuYoshi

QuYoshi
  • Pasjonat

  • 802 postów

Napisano 30 maj 2013 - 13:43

Wielkie dzięki za test z World of Tanks!!! Nie sądziłem, że gra będzie ciągnęła tylko 25% karty (chyba, że źle to czytam) Tylko mógłbyś jeszcze wstawić test z użyciem jednej karty? (coś w rodzaju porównania). Zauważyłeś może mikroprzycięcia?


  • 0

i7-4770k :: Gigabyte GA-Z87X-U3H :: 8GB DDR3
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming :: LG IPS237L-BN 23"
HDD 2x 1TB :: SSD 128gb :: Thermaltake Toughpower Grand 750W :: F
ractal Design Define R5 

Tapuję z SAMSUNG Galaxy A5 2016


#34 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 13:52

Jesteście chorzy z tymi mikro przycięciami. Nie ma jak na razie, żadnych mikro, makro ani midle przycięć w tych grach co widziałem oprócz metro. Ta są lekkie przyciny.

 

worldoftanks20130530144.jpgworldoftanks20130530144.jpg


  • 1

#35 QuYoshi

QuYoshi
  • Pasjonat

  • 802 postów

Napisano 30 maj 2013 - 13:54

Dzięki wielkie. Jakoś dużo ludzi pisze o tych mikroprzycięciach, w niektórych tematach na bench jest napisane, że nie występują. Idzie się pogubić.  :cry:


  • 0

i7-4770k :: Gigabyte GA-Z87X-U3H :: 8GB DDR3
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming :: LG IPS237L-BN 23"
HDD 2x 1TB :: SSD 128gb :: Thermaltake Toughpower Grand 750W :: F
ractal Design Define R5 

Tapuję z SAMSUNG Galaxy A5 2016


#36 dodo

dodo
  • α

  • 10496 postów

Napisano 30 maj 2013 - 14:03

Jesteście chorzy z tymi mikro przycięciami.

 

Mowie to już chyba po raz setny, przycięcia o których mowa mierzone są w zwolnionym tempie, miara opóźnień sa ms/s - zerknijcie sobie w Google ile np 20ms trwa 


  • 1

#37 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 14:19

Zaraz zrobię dłuższą sesję i ocenię jak faktycznie chodzi.

 

metroll2013053015173664.jpgmetroll2013053015172024.jpg


  • 1

#38 effendi360

effendi360

Napisano 30 maj 2013 - 15:05

Żyleta.

 

grid2avx201305301602128.jpg



Jak chcecie testy z gier to pisać jakie gry mam sprawdzić.


  • 1

#39 zyga101

zyga101
  • Gaduła

  • 377 postów

Napisano 30 maj 2013 - 19:10

http://forum.benchma...-jak-go-malują/

 

Moje sli, zdjęcia, rezultaty i moje wrażenia, ogólnie jestem super zadowolony, a po przerzuceniu się na wentyle noctua po prostu cisza jak makiem zasiał, co ciekawe dziś zaobserwowałem że np. taki Alan Wake chodzi tak rewelacyjnie że aż to co grałem na xboxie (przeszedłem grę 4-krotnie) wydaje się być jakby w zwolnionym tempie, a do tego zegary żadko kiedy w alanie wskakują nawet na 1050 mhz. Karty siedzą przez większość czasu na 980mhz i do tego cisza jak makiem zasiał. Najlepsze jest to że w moim sli z gtx 670 na WF3 jest dużo ciszej niż na jednej 7970 od sapphire którą sprzedałem bo chodziła (dla mnie) jak suszara. Nie miałem do tej pory problemów z żadną grą, jedyne zastrzeżenia mogę mieć do skalowalności w Metro LL, nie jest tak dobra jakby być mogła.



alanwake201305302006166.jpg
 

Alan Wake, zwróccie uwagę na zegary z jakimi chodzą karty, dzięki temu zamiast jednej obciążonej na maxa karty z chodzącym na maxa chłodzeniem mamy dwie chodzące "na pół gwizdka" dzięki temu paradoksalnie na dwóch kartach jest ciszej niż na jednej :). Ustawienia oczywiście max + antyaliasing podkręcony na 8x


  • 2

#40 JonathanArcherPL

JonathanArcherPL

Napisano 30 maj 2013 - 20:00

w CrossFire spada możliwość stabilnego OC gdy się korzysta z kart różnych firm. tak czy inaczej wydajność wzrosła podwójnie wręcz perfekcyjne skalowanie, teraz tylko czekam na powrót jednego z mych potworków 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: SLI, CF, CFX, Crossfire, CrossFireX, Multi-GPU

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych